AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #1 Del Skrevet 26. november 2023 Jeg tror jeg har spurt før. Syns dette er veldig rart. Husker det var noe på barne tv, sikkert på begynnelsen av 90 tallet, rundt der. Serien startet med at en gammel mann og en gutt var ute og rodde i en båt. Mannen var sikkert bestefaren. Jeg husker at det var en dame der som sang så det var noen glass som knuste. Husker også at hun drakk mye kaffe og det kom ut av ørene hennes 🙀 Tror ikke det var en norsk serie. Mulig jeg blander sammen forskjellige. Men rart det bare er jeg som husker det, og jeg klarer ikke å finne noe om det på nettet. Noen som husker lignende? Anonymkode: b5f8c...0c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær86 Skrevet 26. november 2023 #2 Del Skrevet 26. november 2023 Husker noe sånt ja. Bare ikke hva den heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #3 Del Skrevet 26. november 2023 Ingen flere som husker noe sånt? Eller er jeg helt på bærtur? Anonymkode: b5f8c...0c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #4 Del Skrevet 20. desember 2023 Anonymkode: 0c752...7e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå