moho Skrevet 26. november 2023 #1 Del Skrevet 26. november 2023 Noen har såret meg, og de vet det, og så to uker senere nå plutselig sendt melding og ønsket meg "god søndag". Jeg er ikke bedre enn at jeg ønsker å svare surt tilbake😂 Ja jeg vet at null svar er bedre men jeg klarer ikke å stå i mot fristelsen. Samtidig har jeg tydeligvis verdens dårligste fantasi. Hva kan man ønske noen som ingen vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. november 2023 #2 Del Skrevet 26. november 2023 Armløs med evig ballekløe er tøff kombo å leve med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. november 2023 #3 Del Skrevet 26. november 2023 Et besøk fra @TheHairyToothfairy før han har drukket morgenkaffen sin 😈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 26. november 2023 #4 Del Skrevet 26. november 2023 Cid skrev (3 timer siden): Et besøk fra @TheHairyToothfairy før han har drukket morgenkaffen sin 😈 Det kan ta litt tid, jeg drikker ikke kaffe 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. november 2023 #5 Del Skrevet 26. november 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Det kan ta litt tid, jeg drikker ikke kaffe 😕 Karsk da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 26. november 2023 #6 Del Skrevet 26. november 2023 69 uten munn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. november 2023 #7 Del Skrevet 26. november 2023 Lurven skrev (54 minutter siden): 69 uten munn Deep troat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 26. november 2023 #8 Del Skrevet 26. november 2023 Cid skrev (3 timer siden): Deep troat? Vet ikke hva det blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 27. november 2023 #9 Del Skrevet 27. november 2023 Cid skrev (18 timer siden): Karsk da? Aldri drukket alkohol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. november 2023 #10 Del Skrevet 27. november 2023 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): Aldri drukket alkohol En ordentlig edruelig herremann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 27. november 2023 #11 Del Skrevet 27. november 2023 Cid skrev (3 timer siden): En ordentlig edruelig herremann? I årboken fra krigsskolen stod det om meg, "en offiser og ingen gentleman" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå