Gå til innhold

Filler og microblading?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på dette med leppefiller og microblading, er det noen som har tatt noe av dette før ? 

Jeg er 33 år og ser sliten ut fordi jeg har en ganske hektisk hverdag. Jeg synes filteret på snapchat gir en mye bedre utgave av meg selv...( De skulle aldri ha funnet det opp, utrolig deprimerende)

Jeg farger bryna en gang i blant men ikke det samme tror jeg..

Jeg vil bare se litt yngre og freshere ut ..

Anonymkode: 10b9f...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått et bedre liv etter at jeg slettet snapchat og sluttet å ta selfier og se på andres selfier og meg selv i speilet. Følte jeg så så fæl ut og ville operere alt! 

Har brukt en del kroner på filler, ikke i lepper men under øyne og langs nesevingene og må ærlig innrømme jeg er fornøyd med resultatet som ble at jeg så mindre sliten ut. Men syns samtidig det er synd jeg gikk til et så drastisk grep når jeg ser rundt meg på ekte mennesker (ikke filtrerte på nett) og ser at det er helt normalt med linjer ved nesevingene/munnen og under øynene og at det er sånn som jeg egentlig ikke legger merke til eller at det går ut over min oppfattelse av andres utseende med mindre jeg bevisst ser veldig grundig etter akuratt de linjene. Så sjansen er ts at ingen andre ser deg sånn som du ser deg selv. Ingen har kommentert at jeg ser mer våken og mindre sliten ut etter jeg tok filler så det har neppe forandret utseendet mitt sånn andre ser meg, ergo bortkastet penger mot helseskadelig risiko som blandt annet blindhet.. 

Microblading av bryn kan se fint ut men fargen fader etter 1-2 år og alle jeg vet om som har gjort det angrer for de må fylle på resten av livet for å ikke å gå rundt med rødbrune streker i brynene sine (som fargen blir når den fader). 

Finn deg heller et godt brynspudder og brynspomade. 

Anonymkode: 1767a...587

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 28.11.2023 den 19.14):

Jeg har fått et bedre liv etter at jeg slettet snapchat og sluttet å ta selfier og se på andres selfier og meg selv i speilet. Følte jeg så så fæl ut og ville operere alt! 

Har brukt en del kroner på filler, ikke i lepper men under øyne og langs nesevingene og må ærlig innrømme jeg er fornøyd med resultatet som ble at jeg så mindre sliten ut. Men syns samtidig det er synd jeg gikk til et så drastisk grep når jeg ser rundt meg på ekte mennesker (ikke filtrerte på nett) og ser at det er helt normalt med linjer ved nesevingene/munnen og under øynene og at det er sånn som jeg egentlig ikke legger merke til eller at det går ut over min oppfattelse av andres utseende med mindre jeg bevisst ser veldig grundig etter akuratt de linjene. Så sjansen er ts at ingen andre ser deg sånn som du ser deg selv. Ingen har kommentert at jeg ser mer våken og mindre sliten ut etter jeg tok filler så det har neppe forandret utseendet mitt sånn andre ser meg, ergo bortkastet penger mot helseskadelig risiko som blandt annet blindhet.. 

Microblading av bryn kan se fint ut men fargen fader etter 1-2 år og alle jeg vet om som har gjort det angrer for de må fylle på resten av livet for å ikke å gå rundt med rødbrune streker i brynene sine (som fargen blir når den fader). 

Finn deg heller et godt brynspudder og brynspomade. 

Anonymkode: 1767a...587

Hei, glemte helt at jeg skrev en tråd her til jeg kom på det nå og lette det frem. Tusen takk for et fint svar, det hjalp ❤️ fint å vite dette med microblading, da slapp jeg det , for jeg ante ikke at det ikke var permanent. 

Jeg ser ekstremt gammel ut om dagen, og jeg har hatt lyst på smalere nese og filler i leppa, men ikke oppstopper nese. Jeg hadde jo følt meg litt finere med det kanskje, men jeg vet jo ikke..

Du har nok rett i det, vi ser oss selv på en bestemt måte og jeg har fått høre at jeg ser sliten ut, men har også fått høre oftere at jeg ser frisk ut sammenlignet med før . 

Det er kanskje ikke verdt å ta den risikoen for å være ærlig..

Takk ❤️❤️❤️❤️

Anonymkode: 10b9f...b7e

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...