AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #1 Del Skrevet 25. november 2023 Pleide å bruke denne solkremen for noen år tilbake. Men finner den ikke nå. Søkte på nettet ser at det finnes noe lignende men ikke akkurat det samme. Den teksten som står på solkremen er ikke helt det samme. Kan noen hjelpe? Anonymkode: d062c...7db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 25. november 2023 #2 Del Skrevet 25. november 2023 (endret) Er det veldig lenge siden du kjøpte denne? Og er den kjøpt i Norge eller utlandet? Jeg tror denne er helt liK: https://lyko.com/no/la-roche-posay/la-roche-posay-anthelios-uvmune-ultra-cream-spf50--50-ml?gclid=CjwKCAiA04arBhAkEiwAuNOsIuuGYv3DMx-8UMQ5QmvECm0FtaJkwbAncXhLvztzdyfjuLL4GqmKGxoCpkQQAvD_BwE Kankje bare litt oppdatert pakning? Endret 25. november 2023 av Maddy25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #3 Del Skrevet 25. november 2023 Maddy25 skrev (6 timer siden): Er det veldig lenge siden du kjøpte denne? Og er den kjøpt i Norge eller utlandet? Jeg tror denne er helt liK: https://lyko.com/no/la-roche-posay/la-roche-posay-anthelios-uvmune-ultra-cream-spf50--50-ml?gclid=CjwKCAiA04arBhAkEiwAuNOsIuuGYv3DMx-8UMQ5QmvECm0FtaJkwbAncXhLvztzdyfjuLL4GqmKGxoCpkQQAvD_BwE Kankje bare litt oppdatert pakning? Tror det var i 2019/2020 kjøpte fra apoteket i Norge. Men har ikke sett her i det siste. Tror du den du lenker til er den samme? Ser ut som litt forskjellig tekst på den Ts Anonymkode: d062c...7db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 25. november 2023 #4 Del Skrevet 25. november 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Tror det var i 2019/2020 kjøpte fra apoteket i Norge. Men har ikke sett her i det siste. Tror du den du lenker til er den samme? Ser ut som litt forskjellig tekst på den Ts Anonymkode: d062c...7db Kan jo være at den jeg linket til har erstattet den du har. Men den jeg linket til er ihvertfall kjempegod. Trekker fort inn og blir ikke klissete. Min svigerdatter har veldig sensitiv hud og hun elsker den🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #5 Del Skrevet 25. november 2023 Maddy25 skrev (22 minutter siden): Kan jo være at den jeg linket til har erstattet den du har. Men den jeg linket til er ihvertfall kjempegod. Trekker fort inn og blir ikke klissete. Min svigerdatter har veldig sensitiv hud og hun elsker den🥰 Takk har hun tørr hud også? Anonymkode: d062c...7db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 26. november 2023 #6 Del Skrevet 26. november 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Takk har hun tørr hud også? Anonymkode: d062c...7db Hun har nok en litt tørr hudtype, ja🙂 Sønnen min bruker den også og han hadde atopisk eksem som liten og er veldig tørr. Hvis du kjøper den håper jeg du blir fornøyd🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #7 Del Skrevet 26. november 2023 Hvis du ser på LRP sine sider, så ser du at den eksakte forpakningen du viser til ikke er en del av sortimentet lengre. De har tre ulike 50+ solkrem for ansikt. Anonymkode: 416c2...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå