Smiley Skrevet 7. november 2002 #1 Del Skrevet 7. november 2002 Halloen!! Har bare ett lite spörsmål til Dere som har fått utfört en brystforstörrelse med innlegg....: Hvor lenge måtte dere vente för dere dusjet dere??? Takknemlig for svar :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blackie Skrevet 7. november 2002 #2 Del Skrevet 7. november 2002 Hei der! Jeg tok operasjonen tirsdag kveld og sitter her og lurer på akkurat det samme. Jeg ringte derfor klinikken nå og fikk til svar at jeg burde vente 3-4 dager før jeg dusjet. Nå gleder jeg meg bare til det normaliserer seg så jeg kan se hvordan resultatet blir. Føler meg som Pamela enda jeg la inn en "liten" protese, dvs 230 ml. Når gjorde du det eller skal du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smiley Skrevet 7. november 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 7. november 2002 Hei og hopp!!! Takk for kjapt svar :D Jeg gjorde det for en uke siden på colosseumklinikken på Sola!!!Og jeg har ikke sett brystene mine enda :o Jeg fikk nemlig bandasje på som jeg skulle beholde i en uke, og i dag er den store dagen :D I dag skal jeg fjerne bandasjen, og etterpå skal jeg ta meg en velfortjent dusj Hvilken störrelse hadde du för operasjonen, om jeg får spörre Er du fornöyd med resultatet, for du kan vel se brystene dine du, HELDIGGRIS!!!! :D Jeg har gått i en uke helt uviten til hvordan det ser ut under all teip og bandasje... Gjett om jeg er spennt da?????????? Klem fra en av söstrene "silikon Walley" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 7. november 2002 #4 Del Skrevet 7. november 2002 Fjernet bandasjen etter 4 dager så da kunne jeg dusje.. Måtte bare ha litt hjelp til shamponering Ble resultatet som forventet da smiley? Fornøyd? Pamela-xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blackie Skrevet 8. november 2002 #5 Del Skrevet 8. november 2002 Heisan! Jeg ble ikke bandasjert, bare tapet. De er litt stygge enda, dvs blodutredelser under. men nå får jeg ikke sjokk hver gang jeg passerer et speil lenger. jeg må jo se på dem flere ganger om dagen..hehe. Men jeg må gå med sports BH hele tiden. Jeg tror dette blir veldig bra når alt normaliserer seg. Jeg var en liten A-cup før, dvs i AA-BH'ene til datteren min så det nesten ut som om jeg hadde pupper! Nå vet jeg ikke hva det blir, bare at jeg må nok på en handletur! Men som jeg gleder meg til å kjøpe kjole til julebordet! Jeg har tatt meg fri frem til tirsdag men lurer på om jeg bør holde meg hjemme fra jobben noen dager til. Det er ganske vondt dette.. Hvor mye la du inn? Hvor lenge har du vært hjemme fra jobben? Skal på kontroll idag og er kjempespent på hva legen vil si. Hilsen ei som nå gleder seg til sommeren og ny bikini! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smiley Skrevet 8. november 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 8. november 2002 Hei på dere! Jeg hadde også a- cup för jeg opererte meg. Gikk til kosultasjon med håpet om å kunne bruke c- cup etterpå, og jeg er kjempefornöyd :D La inn 450 ml, etter råd fra kirurgen, og er nå en liten D, men dette vil gå ned til c!!! Tok som sakt av bandasjen i går, etter en uke, og det var noe av det fineste jeg har sett på lenge :o Selvfölgelig er de ganske struttende nå, og harde, men dette vil stabilisere seg etter noen uker.... KJöpte en god sportsbh i C- cup, som nå er ganske liten, men det er bra, for da kan jeg bruke denne til trening senere når brystene har kommet ned i sin normale störrelse... Jeg er for tiden permittert, så jeg kan väre hjemme i minst to uker til. HERLIGT!!! Fikk råd fra BLondii her på kvinneguiden, om å ta det VELDIG med ro i minst to tre uker, for å forebygge hard innkapsling. Og dette skal jeg holde. Har en veldig flink samboer, som heller ikke önsker hard innkapsling, så det blir veldig enkelt å kunne slappe av... Og igjen: Jeg er kjempefornöyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå