Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2002 #1 Del Skrevet 7. november 2002 Hei Hva gjør jeg for å utsette mensen når jeg ikke vet når den kommer? Jeg er redd den kommer neste uke og da har jeg planer om en romantisk hyttetur.... Kan jeg kutte ned tiden etter den er startet? Det er første måned jeg skal ha normal mens etter å ha gått på p-piller i ti år så den er ganske urelgelmessig. Har gått to uker over "normal" tid. Noen som kan hjelpe? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 7. november 2002 #2 Del Skrevet 7. november 2002 Utsette mens med p-piller: - Først tar du ferdig brettet ditt. - Istedet for å begynne på juksepiller / pillefri uke, starter du rett på neste brett. OBS! Hvis du har en kombinasjons-sak der pillene har mange forskjellige farger (f.eks. trionetta) må du starte på de siste pillene før juksepillene. Det er disse som utsetter mensen på det brettet. Hvis du er i tvil, kan du jo ringe legen din. H*n kan sikkert hjelpe deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 7. november 2002 #3 Del Skrevet 7. november 2002 Du kan også be legen om en Primolut kur, men da må du vite når du skal utsette mensen fordi du må begynne på kuren noen dager før! Ellers kan du også begynne på et brett med p-piller med en gang. Å utsette mensen er ikke farlig, men det kan være vanskelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
choop Skrevet 8. november 2002 #4 Del Skrevet 8. november 2002 Jeg også ville brukt Primolut,men det blir kanskje ikke så enkelt i og med at du ikke vet når mensen skal komme/kommer. Forsto jeg deg rett i at du har sluttet på p-piller?Hvis det er tilfelle ville jeg spurt legen om Primolut,og startet med en gang,og håpet på det beste. Håper dere får en romantisk hyttetur. Lykke til da. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå