Gå til innhold

Norske damers forventniger til menn

Fremhevede innlegg

Skrevet
forrvirret mann skrev (3 minutter siden):

Skandinaviske kvinner er fantastiske, poenget mitt er bare at jeg ser og har sett at mange ikke ser seg selv og har forventninger de kan regne med å få innfridd

Hva er et eksempel på et slik ønske? Bare så jeg vet hva jeg sier meg enig eller uenig med. 

Jeg kan si et. Ønsker en mann som går tur med meg, holder meg i hånden til tider, kanskje rundt livet, flørting, gode samtaler på turen, mye latter om det er naturlig, at han er oppriktig tilstede i øyeblikket sammen. Kanskje løpe om kapp om stemningen er god 😅 Er det for mye? 

Eller er det mer andre ting som er for mye? Hva har du hørt, og hvordan var hun om du lett kan beskrive det? 

Anonymkode: f1cb1...a49

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg er litt uklar. Det er mange menn som behandler damer dårlig. Mange ser bra ut og har tilgang selv om de er drittsekker får de sex og oppmerksomhet. Mens snille litt mer anonyme menn blir forbigått. Personlig er jeg glad i damer og får det jeg vil, likevel har det alltid fasinert meg hvor mange som roter swg bort med slemme menn. Har hørt mye tragisk at det er flaut å være mann av og til

• Liker 1
Skrevet
forrvirret mann skrev (2 minutter siden):

Ja hørt mange si det med rette, men har opplevd mange damer som ikke får perfekt match fordi de vil ha noe de ikke kan få

Ja, tror det er best å være fornøyd med seg selv og sitt eget liv før man begynner å åpne seg for forhold. Kjenne seg selv og klare å tilfredsstille seg selv først. Tror mange faktisk er redd for å bli kjent med seg selv ironisk nok.

Anonymkode: 9eb4f...ea5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er et eksempel på et slik ønske? Bare så jeg vet hva jeg sier meg enig eller uenig med. 

Jeg kan si et. Ønsker en mann som går tur med meg, holder meg i hånden til tider, kanskje rundt livet, flørting, gode samtaler på turen, mye latter om det er naturlig, at han er oppriktig tilstede i øyeblikket sammen. Kanskje løpe om kapp om stemningen er god 😅 Er det for mye? 

Eller er det mer andre ting som er for mye? Hva har du hørt, og hvordan var hun om du lett kan beskrive det? 

Nei det er jo sånn det bør være

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Men de fleste menn ER late slabbedasker. Av mine 5 forhold, har kun han siste bidratt på lik linje som meg hjemme. De ble sure om jeg ikke orker sex og mye annet usjarmerende

Anonymkode: 6dd9d...d52

Kanskje det er deg?

Skrevet
forrvirret mann skrev (Akkurat nå):

Tror jeg er litt uklar. Det er mange menn som behandler damer dårlig. Mange ser bra ut og har tilgang selv om de er drittsekker får de sex og oppmerksomhet. Mens snille litt mer anonyme menn blir forbigått. Personlig er jeg glad i damer og får det jeg vil, likevel har det alltid fasinert meg hvor mange som roter swg bort med slemme menn. Har hørt mye tragisk at det er flaut å være mann av og til

Jeg har aldri vært sammen med en dårlig mann. Men jeg har vært sammen med emosjonelt utilgjengelige, inkompetente menn eller menn med lav selvinnsikt. Det er også fryktelig vanskelig selv om det ikke egentlig er noe vondt i dem. Likevel - man kan godt ha krav utover at mannen ikke slår og bruker munn på en. Det skal være fint og man skal føle seg sett. Mange kvinner føler seg ikke sett. Menn må bli bedre på å se den de damer og er sammen med.

Anonymkode: 91f50...792

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

De fleste i hele Asia, Afrika, mange i Europa, som Russland osv

Godt at du ikke generaliserer for mye da.....

• Liker 4
Skrevet
NakenPanda skrev (1 minutt siden):

Kanskje det er deg?

At vi har vært sammen og jeg var slabbedask?

Skrevet
forrvirret mann skrev (1 minutt siden):

At vi har vært sammen og jeg var slabbedask?

Du må dog lære deg å svare på folk som faktisk quoter deg

Skrevet
NakenPanda skrev (1 minutt siden):

Du må dog lære deg å svare på folk som faktisk quoter deg

Sorry opprettet profil for en time siden. Skal skjerpe meg

Skrevet
forrvirret mann skrev (2 minutter siden):

Nei det er jo sånn det bør være

Bra, var redd drømmen min var usannsynlig. 

Mener du fuckboy typer? Eller skumelinger av verre grad? Voldsmenn?

For tror ikke alle er ute etter dem, har ikke hatt en slik en selv og drømmer ikke om det heller. 

Men når det kommer til dem som faller bak, prøver de seg på kvinner? Syns det er vanskelig å vite hvilke menn som i det hele tatt er tilgjengelige og hvordan de er som personer, har flere ganger tittet på menn i skjul men latt det bli med det.  Kan godt være det er flere kvinner som liker synet av dem, men ingen av dem tar sjangsen? 

• Nyttig 1
Skrevet

Fletallet av de Ukrainske flyktningene som kommer til Norge  er kvinner,og mange av dem vil nok troleg aldri vende tilbake til hjemandet, og mange av dem vil  etterhvert bli attraktive for norske menn.

Anonymkode: d9e67...9c3

• Liker 3
Skrevet
NakenPanda skrev (13 minutter siden):

Kanskje det er deg?

Neida, for da hadde vel de dumpet

meg og ikke andre veien?
Og jeg hadde ikke endt opp med drømmemannen 🥰

Det er et problem i Norge generelt, for mange menn, enda flere udugelige, de har det bedre i forhold, fordi kvinnene «alltid» tar det 3. skift. Mens kvinner er lykkeligere som single. 

Utenom dette forholdet, har jeg det bedre som singel. Ingen mann å rydde opp etter. De forventet jo 50/50 på betaling, men hjemme var jeg kokk og hushjelp! 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fletallet av de Ukrainske flyktningene som kommer til Norge  er kvinner,og mange av dem vil nok troleg aldri vende tilbake til hjemandet, og mange av dem vil  etterhvert bli attraktive for norske menn.

Min bror (som er en stille, sjenert type som ikke er den som prøver seg på damene først), har fått seg en utrolig flott dame fra Ukraina.

Hun drev sitt eget firma i Ukraina og har startet opp selv her og gjør det kjempe bra.

Broren min er kjempe kjekk men har aldri vært en typisk flørt. De møttes gjennom venner og har vært sammen siden.

Vi ser på henne som en fantastisk flott person som har fått min bror litt ut av sitt introverte skjell.

Hun sier alltid at hun setter så pris på hvor likestilte de er, hvor kjærlig han er og at han ikke ser på andre damer.

Anonymkode: 561e3...49d

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

De fleste i hele Asia, Afrika, mange i Europa, som Russland osv

Kanskje i Asia, men ikke snakk om Europa, er du snill. Mange damer der er mer kravstore enn norske. 

Anonymkode: 58365...cf1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Å da vil de plutserlig klare å flørte som de ikke klarer med oss, men vi er problemet. Blir litt bitter på det skal jeg innrømme, selv om jeg forstår ukrainske kvinner er fine. Får bli ukrainske mann på meg da, om det kommer noen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Bra, var redd drømmen min var usannsynlig. 

Mener du fuckboy typer? Eller skumelinger av verre grad? Voldsmenn?

For tror ikke alle er ute etter dem, har ikke hatt en slik en selv og drømmer ikke om det heller. 

Men når det kommer til dem som faller bak, prøver de seg på kvinner? Syns det er vanskelig å vite hvilke menn som i det hele tatt er tilgjengelige og hvordan de er som personer, har flere ganger tittet på menn i skjul men latt det bli med det.  Kan godt være det er flere kvinner som liker synet av dem, men ingen av dem tar sjangsen? 

Mange dater vel nå på nett og mange roter seg bort og får dårlige opplevelser har alltid opplevd at damer som er fornøyd med livet tør å ta kontakt. Min opplevelse av sjekkemarkedet var at det foregikk på jobb eller på byen. Ettersom jeg har en sjefsjobb så utgår jobben så nå er det byen igjen, får meg ikke til å skrive til et bilde på en profil. Jeg har mine preferanser og en av dem er kjemi, da må man fysisk møtes. Det er jo folk som faktisk går på tinderkurs nå og spiller skuspill for å få seg et samleie

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det er kvinner med barn. Kvinner som har menn i Ukraina. 

Anonymkode: 58365...cf1

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
forrvirret mann skrev (Akkurat nå):

Mange dater vel nå på nett og mange roter seg bort og får dårlige opplevelser har alltid opplevd at damer som er fornøyd med livet tør å ta kontakt. Min opplevelse av sjekkemarkedet var at det foregikk på jobb eller på byen. Ettersom jeg har en sjefsjobb så utgår jobben så nå er det byen igjen, får meg ikke til å skrive til et bilde på en profil. Jeg har mine preferanser og en av dem er kjemi, da må man fysisk møtes. Det er jo folk som faktisk går på tinderkurs nå og spiller skuspill for å få seg et samleie

Håper byen fungerer for deg 😊

Bruker ikke app jeg heller.

Liker ikke tanken på at noen lyver seg til sex, men jeg regner med det skjedde før også. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg håper da virkelig kvinner som har flyktet fra krig i Ukraina og som ikke kan vende tilbake, eller velger et liv i Norge, finner sin plass i samfunnet og få hjelp til å skape et liv for seg selv her. Om det innebærer at de finner seg en norsk kjæreste, er det deres og deres norske mann sitt valg. Jeg heier uansett på kjærligheten.

• Liker 3
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...