Gå til innhold

Hvordan få grått hår? Farget ettervekst-helvete brunt hår

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig en slags gyllenmørk brunfarge på håret, og har farget det de siste årene.  Jaaa...verste hårfargen til grått hår. Jeg har langt sterkt hår, men nå ser jeg at det er såå mye grått som kommer ut, at jeg vurderer å slutte å farge det og få det over til en mer "kommunefarge"- lysfarge med lyse striper, slik at det kan bli en grei overgang. 

Dere som har fått til en grei overgang til grått...uten å klippe dere kort. Hva gjorde dere?

Anonymkode: 084e6...168

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har farget håret ofte. Fikk grått hår, men farget dette før. Å få grått hår var en gave for meg. Har alltid hatt glattfrid hår. Gråe hår er stivere og mere krøllete. Nå har jeg fall i håret. Litt krøller. Elsker dette. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problem som deg, TS. Jeg tror at en del folk løser det med å ta lysere striper sånn at det gråe blender inn. Men for å få det fint må du kanskje gå til en god frisør, og de har jo sikkert noen gode råd å komme med. Jeg har tenkt å gå til en god frisør når det har blitt litt gråere, og jeg har litt mer penger (forhåpentligvis).

Anonymkode: ced69...fbb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisør! Jeg har en slags gyldenrød kommuneblond, og min frisør legger inn striper i håret slik at det grå blender inn. Finn en frisør som er god på striper slik at du slipper å bli helblond til slutt.

Anonymkode: aebbf...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir kjapt grønn om du går for raskt til verks.

Her må du stripe gradvis og tone gradvis kaldere. 

De varme tonene vil være dominante helt til brunfargen er ute, så endel varme vil det være innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til frisør og strip/blek det blondt i 2 omganger så farger du det bare blondt hjemme når du har fått det lyst nok.  Er mørk blond selv og farger det lysblondt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg striper det selv i ulike farger og kjører på med lillakur etterpå for å få det kaldest mulig. 

Anonymkode: 38de4...c14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...