Gå til innhold

Plutselig avvikende syklus - spiral

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 
jeg har hatt spiral i snart 3 år, og har hatt helt regelmessig syklus på 28 dager siden den ble satt inn. Men nå er det 35 dager siden blødning. Er det noe jeg bør bekymre meg over? Stor sjanse for at jeg er gravid feks? 

Anonymkode: c30e7...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Hei! 
jeg har hatt spiral i snart 3 år, og har hatt helt regelmessig syklus på 28 dager siden den ble satt inn. Men nå er det 35 dager siden blødning. Er det noe jeg bør bekymre meg over? Stor sjanse for at jeg er gravid feks? 

Anonymkode: c30e7...930

Prøvere og ufrivilligbarnløse har nok ikke så mye peiling på dette da vi ikke bruker prevensjon... 

Anonymkode: be9fb...753

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Prøvere og ufrivilligbarnløse har nok ikke så mye peiling på dette da vi ikke bruker prevensjon... 

Hva er dette for en kommentar? PRØVERE kan ha vært prøvere i 1-2mnd og kan ha "mye peiling" på denne problemstillingen. Forumet er ikke utelukkende for de som er både prøvere og ufrivillig barnløs.

TS: Jeg er i samme båt som det jeg vil anta .anonym..753 er, så har dessverre vært utenfor det gamet i lang tid. Men da jeg sluttet på spiral for mange herrens år siden så hadde jeg ustabil menstruasjon i flere mnd etterpå. Ta en test da vel?😊 Er du gravid vil du mest stor sannsynlighet få to streker nå.

Anonymkode: 514f1...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva er dette for en kommentar? PRØVERE kan ha vært prøvere i 1-2mnd og kan ha "mye peiling" på denne problemstillingen. Forumet er ikke utelukkende for de som er både prøvere og ufrivillig barnløs.

TS: Jeg er i samme båt som det jeg vil anta .anonym..753 er, så har dessverre vært utenfor det gamet i lang tid. Men da jeg sluttet på spiral for mange herrens år siden så hadde jeg ustabil menstruasjon i flere mnd etterpå. Ta en test da vel?😊 Er du gravid vil du mest stor sannsynlighet få to streker nå.

Anonymkode: 514f1...6b8

Ts skriver da ingenting om at hun er prøver eller at hun har fjernet spiral. Hun spør om kluss med syklus pga spiral etter å ha hatt den i 3 år og nå har hun en unaturlig lang syklus.  Syklus PÅ prevensjon og syklus uten prevensjon er to helt ulike ting - så et annet forum ville nok kunne gi mer relevante svar . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...