AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #1 Del Skrevet 23. november 2023 Kjenner noen som har fått frastjålet samme sykkel 3 ganger nå. De har greid å få den tilbake alle gangene og de har sikret den godt. Likevel har den blitt stjålet igjen. Jeg mistenker det er samme person og at personen gjør det for å være jævlig, som hevn for at de kontaktet politiet eller noe? Er det noen som faktisk gjør sånn for å være slem? Hva tror du? Nå har de satt den inn i gangen så den ikke blir stjålet igjen. Anonymkode: 61009...b2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #2 Del Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjenner noen som har fått frastjålet samme sykkel 3 ganger nå. De har greid å få den tilbake alle gangene og de har sikret den godt. Likevel har den blitt stjålet igjen. Jeg mistenker det er samme person og at personen gjør det for å være jævlig, som hevn for at de kontaktet politiet eller noe? Er det noen som faktisk gjør sånn for å være slem? Hva tror du? Nå har de satt den inn i gangen så den ikke blir stjålet igjen. Anonymkode: 61009...b2a Narkomane. Har blitt frastjålet sykkel tre ganger i mitt liv. En gang tok jeg tyven på fersken men da satt han allerede på sykkelen i full fart så det hjalp ikke å legge på sprang. Men at det var narkoman, kunne man se på lang vei både i ansiktet og bekledning. Andre gangen fant jeg sykkelen min ( med spesielt og unikt håndlaget setetrekk kjøpt som ingen andre har som kjennemerke) helt herjet utenfor en blokk for rusmisbrukere. Den siste gangen var det den narkomane naboen min som gjorde innbrudd i den låste inneboden min og stjal sykkelen min. Politiet hadde razzia og fant totalt 20 svindyre el sykler hos han og kompisene. Det er et eller med narkomane og sykkelstjeling. En eller annen sykkelfetisj eller noe. Eventuelt for å finansiere forbruket sitt på bekostning av andre. Men det øker jo bare fordommene folk har mot dem Anonymkode: 18f91...551 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #3 Del Skrevet 23. november 2023 57 minutter siden, AnonymBruker said: Narkomane. Tror du bør lese trådtittel en gang til. Anonymkode: 7d4a1...d5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 23. november 2023 #4 Del Skrevet 23. november 2023 Tror ikke folk stjeler sykler fordi de vil være greie ... Men ja, folk stjeler ikke nødvendigvis fordi de trenger tingen selv eller har tenkt å selge den. Folk gjør mye rart uten en "god grunn". Virker som om mange som tar med seg noe fordi de synes det er en god ide der og da, og så slenger de det bare bort når de ikke trenger det eller gidder å drasse på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå