AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #1 Del Skrevet 22. november 2023 Jeg er nå passert 40, og leser at kvinnen ikke bør være over 40 for å bli henvist til ivf (offentlig). Gjelder dette også søskenforsøk ? Om man ikke får det offentlig, hvor finner man det billigste alternativet? Anonymkode: d951a...63c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #2 Del Skrevet 22. november 2023 Hvis jeg hadde passet 40 ville hevet meg rundt i stedet for å vente månedsvis på IVF offentlig om du så skulle fått det der, fordi det kan være det er tid du ikke har for å være ærlig. Hvis jeg skulle tatt IVF privat ville jeg gått til klinikk Hausken uansett, men hvis du skal finne noe til lavere pris kan du sjekke ut Danmark. Der kan du vel få en 3-pakk til 75K (uten medisiner). Anonymkode: 4629f...15d 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #3 Del Skrevet 22. november 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvis jeg hadde passet 40 ville hevet meg rundt i stedet for å vente månedsvis på IVF offentlig om du så skulle fått det der, fordi det kan være det er tid du ikke har for å være ærlig. Hvis jeg skulle tatt IVF privat ville jeg gått til klinikk Hausken uansett, men hvis du skal finne noe til lavere pris kan du sjekke ut Danmark. Der kan du vel få en 3-pakk til 75K (uten medisiner). Anonymkode: 4629f...15d Nå er kursen veldig dårlig, men hvis det er 75k har man ikke spart noe særlig når du regner med reiseutgifter. Ikke minst så mye styr med å få fri fra jobb. Klinikkene i Oslo har jeg inntrykk av ligger veldig likt i pris, kanskje noen tusenlapper forskjell. Jeg valgte privat og den klinikken som lå nærmest jobb. Anonymkode: e84e5...94b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #4 Del Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hvis jeg hadde passet 40 ville hevet meg rundt i stedet for å vente månedsvis på IVF offentlig om du så skulle fått det der, fordi det kan være det er tid du ikke har for å være ærlig. Hvis jeg skulle tatt IVF privat ville jeg gått til klinikk Hausken uansett, men hvis du skal finne noe til lavere pris kan du sjekke ut Danmark. Der kan du vel få en 3-pakk til 75K (uten medisiner). Anonymkode: 4629f...15d Jeg ammer ennå - så evnt «ventetid» tar jeg meg tid til uansett.. hva er det m Klinikk hausken som gjør at du uansett ville valgt de fremfor de andre? Anonymkode: d951a...63c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #5 Del Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg ammer ennå - så evnt «ventetid» tar jeg meg tid til uansett.. hva er det m Klinikk hausken som gjør at du uansett ville valgt de fremfor de andre? Anonymkode: d951a...63c De er regnet som noen av de aller beste. Anonymkode: f2d40...71f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #6 Del Skrevet 23. november 2023 Privatklinikker/offentlig sykehus aldersgrense for IVF gjelder for søskenforsøk også. Private klinikker i Norge ligger ganske likt i pris. Og ville ikke satt pris over det at jeg skal trives og føle meg ivaretatt hos en klinikk og deres erfaring og behandlingsmetoder. Heller betale litt mer for skikkelig, enn mindre for halvveis og samlebånd opplevelse. Har du hatt IVF offentlig fra før, og har egg på frys f.eks så prioriteres du offentlig. Jeg ble iallefall det - hadde 1 på frys, gikk ikke. Hentet ut nye egg - ble gravid - offentlig. Har prøvd privat også, lykkes ikke der. Anonymkode: 945e0...bf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #7 Del Skrevet 23. november 2023 Nytter ikke å telle kroner per forsøk i fertilitetshjelp. Det som avgjør sluttsummen er først og fremst antall forsøk. Jeg, personlig, ville dratt til en av de større klinikkene, som Spiren, Hausken eller om du har noe annet nær deg med tilsvarende renommé. Anonymkode: df27e...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #8 Del Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Privatklinikker/offentlig sykehus aldersgrense for IVF gjelder for søskenforsøk også. Private klinikker i Norge ligger ganske likt i pris. Og ville ikke satt pris over det at jeg skal trives og føle meg ivaretatt hos en klinikk og deres erfaring og behandlingsmetoder. Heller betale litt mer for skikkelig, enn mindre for halvveis og samlebånd opplevelse. Har du hatt IVF offentlig fra før, og har egg på frys f.eks så prioriteres du offentlig. Jeg ble iallefall det - hadde 1 på frys, gikk ikke. Hentet ut nye egg - ble gravid - offentlig. Har prøvd privat også, lykkes ikke der. Anonymkode: 945e0...bf4 Hvor gammel var du på siste forsøk - offentlig? Anonymkode: d951a...63c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå