AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #1 Del Skrevet 22. november 2023 Jeg har aldri gått til en klarsynt. Kjenner en skepsis mot det. Samtidig som jeg er litt nysgjerrig. Siste par årene har vært krevende og inni meg leker jeg av og til på med tanken på å oppsøke en klarsynt for å se om det kan hjelpe meg å få klarhet i ting. Men er ganske skeptisk til useriøse der ute. Og vet ikke engang på hvor mye jeg tror på klarsynthet. Tenker vel at det lett kan bli litt sånn at man sier ting som uansett kan passe for de fleste? Noen her som kan fortelle meg om deres erfaringer med klarsynte? Eller noen klarsynte her selv som kan gi meg et innblikk i denne verden? Hvor konkrete ting blir sagt egentlig? Og hvordan kan det være/har det vært til hjelp? Anonymkode: 8be79...cb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #2 Del Skrevet 22. november 2023 Det fungerer på samme måte som om du kaster penger rett ut av vinduet eller setter fyr på sedlene Anonymkode: c017e...72f 2 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #3 Del Skrevet 23. november 2023 Hei ts. Klarsynte kan ofte oppleve klarsynet på forskjellig måte. Personlig får jeg som regel opp et konkret bilde og informasjon rundt dette. Altså, om du spør: kommer jeg til å få jobb som sykepleier? Kan jeg få opp et bilde av deg i sykepleier uniform, eller et bilde av deg inne på et sykehus. Det kan komme dato/årstall sammen med bildet som i gitt scenario gjerne kan indikere når omtrent dette kommer til å skje. Annen info kan også komme i tillegg som ord, tall eller bilder for mitt indre. MERK: i evt bilde av deg på sykehus ville jeg opplyst om at jeg bare ser deg på sykehus, men ikke hvilken rolle du har der. At bildet er åpent for tolkning. Jeg tar forøvrig ikke betalt. Leser kjente og tilfeldige og de som spør 😊 Anonymkode: 169d8...163 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #4 Del Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei ts. Klarsynte kan ofte oppleve klarsynet på forskjellig måte. Personlig får jeg som regel opp et konkret bilde og informasjon rundt dette. Altså, om du spør: kommer jeg til å få jobb som sykepleier? Kan jeg få opp et bilde av deg i sykepleier uniform, eller et bilde av deg inne på et sykehus. Det kan komme dato/årstall sammen med bildet som i gitt scenario gjerne kan indikere når omtrent dette kommer til å skje. Annen info kan også komme i tillegg som ord, tall eller bilder for mitt indre. MERK: i evt bilde av deg på sykehus ville jeg opplyst om at jeg bare ser deg på sykehus, men ikke hvilken rolle du har der. At bildet er åpent for tolkning. Jeg tar forøvrig ikke betalt. Leser kjente og tilfeldige og de som spør 😊 Anonymkode: 169d8...163 😂😂😂😂😂😂 Anonymkode: b6032...738 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #5 Del Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): 😂😂😂😂😂😂 Anonymkode: b6032...738 Så rar humor du har? Men fint å kunne spre glede ❤️ Anonymkode: 169d8...163 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #6 Del Skrevet 23. november 2023 46 minutter siden, AnonymBruker said: Hei ts. Klarsynte kan ofte oppleve klarsynet på forskjellig måte. Personlig får jeg som regel opp et konkret bilde og informasjon rundt dette. Altså, om du spør: kommer jeg til å få jobb som sykepleier? Kan jeg få opp et bilde av deg i sykepleier uniform, eller et bilde av deg inne på et sykehus. Det kan komme dato/årstall sammen med bildet som i gitt scenario gjerne kan indikere når omtrent dette kommer til å skje. Annen info kan også komme i tillegg som ord, tall eller bilder for mitt indre. MERK: i evt bilde av deg på sykehus ville jeg opplyst om at jeg bare ser deg på sykehus, men ikke hvilken rolle du har der. At bildet er åpent for tolkning. Jeg tar forøvrig ikke betalt. Leser kjente og tilfeldige og de som spør 😊 Anonymkode: 169d8...163 Mange lystløgnere her ser jeg. Hva er treffprosenten når du tipper da? 5%? Anonymkode: 00755...5a4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #7 Del Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så rar humor du har? Men fint å kunne spre glede ❤️ Anonymkode: 169d8...163 Ja, det er gøy. Du får bilder i hodet som resten av de billionvis av menneskene som har levd og lever akkurat nå, men du tror at det betyr at du kan se fremtiden. Noen har virkelig et enormt stort behov for å føle seg spesielle. Anonymkode: b6032...738 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #8 Del Skrevet 23. november 2023 Klarsynte: Hvordan funker det? Svaret på spørsmålet ditt er at det ikke funker. Anonymkode: 00755...5a4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robert_44 Skrevet 23. november 2023 #9 Del Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (På 22.11.2023 den 20.03): Jeg har aldri gått til en klarsynt. Kjenner en skepsis mot det. Samtidig som jeg er litt nysgjerrig. Siste par årene har vært krevende og inni meg leker jeg av og til på med tanken på å oppsøke en klarsynt for å se om det kan hjelpe meg å få klarhet i ting. Men er ganske skeptisk til useriøse der ute. Og vet ikke engang på hvor mye jeg tror på klarsynthet. Tenker vel at det lett kan bli litt sånn at man sier ting som uansett kan passe for de fleste? Noen her som kan fortelle meg om deres erfaringer med klarsynte? Eller noen klarsynte her selv som kan gi meg et innblikk i denne verden? Hvor konkrete ting blir sagt egentlig? Og hvordan kan det være/har det vært til hjelp? Anonymkode: 8be79...cb7 Slutt !!!!!! Har du noensinne hørt om en klarsynt som står for det vedkommende har sagt tidligere ?...NEI !!! DETTE ER SVINDEL!!!!! Våkne opp ....NÅ!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #10 Del Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei ts. Klarsynte kan ofte oppleve klarsynet på forskjellig måte. Personlig får jeg som regel opp et konkret bilde og informasjon rundt dette. Altså, om du spør: kommer jeg til å få jobb som sykepleier? Kan jeg få opp et bilde av deg i sykepleier uniform, eller et bilde av deg inne på et sykehus. Det kan komme dato/årstall sammen med bildet som i gitt scenario gjerne kan indikere når omtrent dette kommer til å skje. Annen info kan også komme i tillegg som ord, tall eller bilder for mitt indre. MERK: i evt bilde av deg på sykehus ville jeg opplyst om at jeg bare ser deg på sykehus, men ikke hvilken rolle du har der. At bildet er åpent for tolkning. Jeg tar forøvrig ikke betalt. Leser kjente og tilfeldige og de som spør 😊 Anonymkode: 169d8...163 Støtter den! Kan relatere. Kan skjønne at «vanlige» folk finner det sykt, men det er slik det fungerer for mange ja. Anonymkode: 82c10...a12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #11 Del Skrevet 23. november 2023 robert_44 skrev (1 time siden): Slutt !!!!!! Har du noensinne hørt om en klarsynt som står for det vedkommende har sagt tidligere ?...NEI !!! DETTE ER SVINDEL!!!!! Våkne opp ....NÅ!!!!!! Ro deg loddrett ned, Robertsen. Finn på noe bedre enn å spre hate på KVINNEguiden? Anonymkode: 82c10...a12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marte79 Skrevet 23. november 2023 #12 Del Skrevet 23. november 2023 Det funker på den måten: Du betaler mye for og høre på en fin eventyrhistorie om deg selv som de mener du vil høre 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #13 Del Skrevet 23. november 2023 De va no vooooldsomt motstand på dette her då! Tenker det viktigste her på jorda er fred og at vi alle skal vær forskjellige og tru på forskjellige ting. Og det må respekteres. Jeg har havnet mer og mer i de spirituelle, jeg er sikker på her er mer mellom himmel og jord enn ka vi ser. Vitenskapen kommer fram med det etterhvert, feks aura kan måles vitenskapelig no. Mer kommer. Så tenker dere som er skeptisk må bare få lov til å være det, skal ikkje prøve å overtale dere til å tru på noe annet, men synst å reagere så voldsomt som her er jo ikkje nødvendig. Går dere i kyrkja under gudstjeneste og roper at Gud ikkje finnes også kansje???? Ble litt rotete svar, over til ts. Jeg stjal et smykke hjemme hos ei venninde(i bursdagsselskap) engang jeg var liten, skulle gi det til mamman min i julegave(tanken var god da), gjømte det i bhen og fekk det med hjem. Fram til endag ringte det på døra, det var foreldrene til venninna mi og de ville prate med meg, de hadde mistet et verdifullt smykke og pratet med ei klarsynt, og dei hadde fått beskjed om at jeg hadde tatt det,jeg av 20 andre som var i selskapet, og de lurte på om de stemte, de hadde fått vite kor jeg gjømte det også. Så ja, der er flinke klarsynte der ute, det har alltid finnest. Men der e de som svindler også. Så ville brukt litt tid på noen som har godt omdømme. Jeg la meg foressten flat og smykket ble med de hjem Anonymkode: be031...211 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #14 Del Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De va no vooooldsomt motstand på dette her då! Tenker det viktigste her på jorda er fred og at vi alle skal vær forskjellige og tru på forskjellige ting. Og det må respekteres. Jeg har havnet mer og mer i de spirituelle, jeg er sikker på her er mer mellom himmel og jord enn ka vi ser. Vitenskapen kommer fram med det etterhvert, feks aura kan måles vitenskapelig no. Mer kommer. Så tenker dere som er skeptisk må bare få lov til å være det, skal ikkje prøve å overtale dere til å tru på noe annet, men synst å reagere så voldsomt som her er jo ikkje nødvendig. Går dere i kyrkja under gudstjeneste og roper at Gud ikkje finnes også kansje???? (…) Nei, vi bare svarer til T/S hvordan lureri fungerer. Anonymkode: 4eb1e...e0c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #15 Del Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, det er gøy. Du får bilder i hodet som resten av de billionvis av menneskene som har levd og lever akkurat nå, men du tror at det betyr at du kan se fremtiden. Noen har virkelig et enormt stort behov for å føle seg spesielle. Anonymkode: b6032...738 Og noen har virkelig et enormt stort behov for å rakke ned på andre… Anonymkode: 780e5...f04 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 23. november 2023 #16 Del Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (På 22.11.2023 den 20.03): Jeg har aldri gått til en klarsynt. Kjenner en skepsis mot det. Samtidig som jeg er litt nysgjerrig. Siste par årene har vært krevende og inni meg leker jeg av og til på med tanken på å oppsøke en klarsynt for å se om det kan hjelpe meg å få klarhet i ting. Men er ganske skeptisk til useriøse der ute. Og vet ikke engang på hvor mye jeg tror på klarsynthet. Tenker vel at det lett kan bli litt sånn at man sier ting som uansett kan passe for de fleste? Noen her som kan fortelle meg om deres erfaringer med klarsynte? Eller noen klarsynte her selv som kan gi meg et innblikk i denne verden? Hvor konkrete ting blir sagt egentlig? Og hvordan kan det være/har det vært til hjelp? Anonymkode: 8be79...cb7 Du vil jo aldri få en som hevder å være klarsynt til å innrømme at det er tull, men lag et tankeeksperiment der det faktisk fantes mennesker som kunne se inn i fremtiden, finne savnede ting og mennesker eller kurere sykdommer ved håndspåleggelse. Disse ville selvsagt jobbet i politiet eller helsevesenet. Hvorfor investere 200 millioner i en ny maskin for strålebehandling hvis en kar med varme hender bare kunne løse problemet. Hvorfor betale etterforskere i hopetall for å finne Anne Elisabeth Hagen, når politiet bare hadde trengt en person som bare ved å lukke øynene et sekund kunne fortelle oss hvor hun var. Samtlige lotterier hadde også gått konk på dagen hvis det er slik at det finnes mennesker som kan se inn i fremtiden. At disse menneskene ikke har disse jobbene burde fortelle deg alt du trenger å vite. At det fortsatt finnes mennesker som tar betalt for å juge eller gi falskt håp til desperate mennesker burde det være en lov mot og forumet her, som slår hardt ned på spekulasjoner i andre tråder burde moderert denne delen av forumet i hjel.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #17 Del Skrevet 23. november 2023 K.B. skrev (Akkurat nå): Du vil jo aldri få en som hevder å være klarsynt til å innrømme at det er tull, men lag et tankeeksperiment der det faktisk fantes mennesker som kunne se inn i fremtiden, finne savnede ting og mennesker eller kurere sykdommer ved håndspåleggelse. Disse ville selvsagt jobbet i politiet eller helsevesenet. Hvorfor investere 200 millioner i en ny maskin for strålebehandling hvis en kar med varme hender bare kunne løse problemet. Hvorfor betale etterforskere i hopetall for å finne Anne Elisabeth Hagen, når politiet bare hadde trengt en person som bare ved å lukke øynene et sekund kunne fortelle oss hvor hun var. Samtlige lotterier hadde også gått konk på dagen hvis det er slik at det finnes mennesker som kan se inn i fremtiden. At disse menneskene ikke har disse jobbene burde fortelle deg alt du trenger å vite. At det fortsatt finnes mennesker som tar betalt for å juge eller gi falskt håp til desperate mennesker burde det være en lov mot og forumet her, som slår hardt ned på spekulasjoner i andre tråder burde moderert denne delen av forumet i hjel.. Tror du bør lese deg litt mer opp på temaet før du uttaler deg. Det er ikke slik at klarsynte mener at de får opp alt mulig, og vet hele fremtiden. Det er så mye mer komplisert enn som så. De argumentene du kommer med er typiske for de som overhodet ikke har satt seg inn i temaet og ikke vet hva de prater om, men skal ha en mening likevel😅 Kan sammenligne med de som kun leser overskiftene i nettavisene før de hamrer løs på tastaturet. Anonymkode: 780e5...f04 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #18 Del Skrevet 23. november 2023 K.B. skrev (1 minutt siden): Du vil jo aldri få en som hevder å være klarsynt til å innrømme at det er tull, men lag et tankeeksperiment der det faktisk fantes mennesker som kunne se inn i fremtiden, finne savnede ting og mennesker eller kurere sykdommer ved håndspåleggelse. Disse ville selvsagt jobbet i politiet eller helsevesenet. Hvorfor investere 200 millioner i en ny maskin for strålebehandling hvis en kar med varme hender bare kunne løse problemet. Hvorfor betale etterforskere i hopetall for å finne Anne Elisabeth Hagen, når politiet bare hadde trengt en person som bare ved å lukke øynene et sekund kunne fortelle oss hvor hun var. Samtlige lotterier hadde også gått konk på dagen hvis det er slik at det finnes mennesker som kan se inn i fremtiden. At disse menneskene ikke har disse jobbene burde fortelle deg alt du trenger å vite. At det fortsatt finnes mennesker som tar betalt for å juge eller gi falskt håp til desperate mennesker burde det være en lov mot og forumet her, som slår hardt ned på spekulasjoner i andre tråder burde moderert denne delen av forumet i hjel.. Takk 👏 Og videre kan du spørre disse mennesker hva de har jobbet før med (hvis de i det hele tatt har en utdanning). Uten å nevne konkrete navn, men noen har jo politirulleblad fra før med bl.a. bedrageri. Så det er bare en annen «måte» å tjene penger på når riktig utdanning/jobb mangler. Anonymkode: 4eb1e...e0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 23. november 2023 #19 Del Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror du bør lese deg litt mer opp på temaet før du uttaler deg. Det er ikke slik at klarsynte mener at de får opp alt mulig, og vet hele fremtiden. Det er så mye mer komplisert enn som så. De argumentene du kommer med er typiske for de som overhodet ikke har satt seg inn i temaet og ikke vet hva de prater om, men skal ha en mening likevel😅 Kan sammenligne med de som kun leser overskiftene i nettavisene før de hamrer løs på tastaturet. Anonymkode: 780e5...f04 Jeg har skrevet ned en kombinasjon av 10 tall og nummer foran meg akkurat nå. Hva står det der? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 23. november 2023 #20 Del Skrevet 23. november 2023 Det er dessverre som regel bare humbug. Ville ikke brukt penger på det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå