AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #1 Del Skrevet 22. november 2023 Holder på å ordne en gave, og trenger litt tips. Jeg har kjøpt neglebåndsolje, og en neglebåndsdytter. Samt neglfil (sånn med ulike «grovhet» for å file oppå neglen). Har dere tips til andre neglting jeg kan ha i kitet? Tenker også en neglelakk, men vet ikke hvilken farge enda. Anonymkode: 3c78a...d22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #2 Del Skrevet 22. november 2023 Glassfil, negleklipper, top coat Anonymkode: 7d7f5...75a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #3 Del Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Glassfil, negleklipper, top coat Anonymkode: 7d7f5...75a Har du tips til en bra glassfil? Har ikke hørt om glassfil, hvorfor er det bra? Anonymkode: 3c78a...d22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #4 Del Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (På 22.11.2023 den 19.36): Holder på å ordne en gave, og trenger litt tips. Jeg har kjøpt neglebåndsolje, og en neglebåndsdytter. Samt neglfil (sånn med ulike «grovhet» for å file oppå neglen). Har dere tips til andre neglting jeg kan ha i kitet? Tenker også en neglelakk, men vet ikke hvilken farge enda. Anonymkode: 3c78a...d22 Nei. Det er ikke slik du bruker en neglefil. En neglefil bruker du til å file den øverste kanten på neglen ned til ønsket lengde. Toppen på neglene er det laget som beskytter neglen mot skitt, sopp og vanninntrenging, og skal aldri - under noen omstendighet - files. Du trenger også en liten «negletang» til å klippe bort små kanter og løse biter under neglepleien. Stickers etc er jo også moro om vedkommende liker «moro» neglefinish. Anonymkode: 2500c...6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #5 Del Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (På 24.11.2023 den 22.10): Nei. Det er ikke slik du bruker en neglefil. En neglefil bruker du til å file den øverste kanten på neglen ned til ønsket lengde. Toppen på neglene er det laget som beskytter neglen mot skitt, sopp og vanninntrenging, og skal aldri - under noen omstendighet - files. Du trenger også en liten «negletang» til å klippe bort små kanter og løse biter under neglepleien. Stickers etc er jo også moro om vedkommende liker «moro» neglefinish. Anonymkode: 2500c...6f5 Tenkte på denne: https://www2.hm.com/no_no/productpage.0279690001.html?gad_source=1&gbraid=0AAAAADvrmzSbaBaZTzJjELSZBZgCT4EpC&gclid=EAIaIQobChMImbnukLfkggMV0VKRBR2ZAQ1fEAQYDCABEgJPWPD_BwE Anonymkode: 3c78a...d22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macaron Skrevet 27. november 2023 #6 Del Skrevet 27. november 2023 Trind glassfil liker jeg. Ville også kjøpt neglolje. Synes det er et must i neglepleie. Den funker på neglebånd også, bruker kun det så trenger ingen egen neglebåndsfjerner. Kjøpes på Vita. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå