AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #1 Skrevet 22. november 2023 Ja...og sånn er det Han gidder såvidt ikke søke noe, kanskje 1 stilling i uka. Jeg er den eneste som jobber og det kjennes som om jeg er den eneste som drar lasset Han har ungene de kveldene og helgene jeg jobber turnus. Jeg får avsmak og det kjennes ikke rettferdig. Står opp tidlig, jobber kveld, helger, mens han sover hele dagene Vi har ikke delt økonom nå, men dagpengene hans strekker jo ikke til, så det ender med at jeg må betale mer Ja... måtte få ut frustrasjon. Får så avsmak Anonymkode: 24b2c...2ae 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #2 Skrevet 22. november 2023 Skjønner deg så godt!!! Tenker du må ta en alvorsprat med denne slappfisken! Anonymkode: d1992...542 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #4 Skrevet 22. november 2023 Har han depresjoner ? Det er ikke så lett for menn å få jobber som det er for damer om de ikke vil jobbe i kvinne yrker. Det må være veldig vondt og ydmykende for ham å ha det sånt. Mange menn tar selvmord fordi de blir så stigmatiserte når de går lenge arbeidsledige. Og får avslag på avslag på jobber. Anonymkode: a4dd2...82a
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #5 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja...og sånn er det Han gidder såvidt ikke søke noe, kanskje 1 stilling i uka. Jeg er den eneste som jobber og det kjennes som om jeg er den eneste som drar lasset Han har ungene de kveldene og helgene jeg jobber turnus. Jeg får avsmak og det kjennes ikke rettferdig. Står opp tidlig, jobber kveld, helger, mens han sover hele dagene Vi har ikke delt økonom nå, men dagpengene hans strekker jo ikke til, så det ender med at jeg må betale mer Ja... måtte få ut frustrasjon. Får så avsmak Anonymkode: 24b2c...2ae Jeg har vært arbeidsledig selv og i perioder var det så tungt at det å søke nye jobber paradoksalt nok ble veldig vanskelig. Du deler ikke så mye hans syn på dette. Eller kanskje du ikke vet hvordan han har det? Kanskje han synes dette er forferdelig tungt og egentlig er deprimert. Det virker i hvert fall som om du er ganske lei. Dere bør snakke ordentlig gjennom dette uten å skylde på hverandre eller krangle. Dersom kommunikasjonen dere i mellom ang dette blir for vanskelig så kan kanskje løsningen være å ta en eller flere samtaler sammen på et familievernkontor. Anonymkode: c36c4...12c
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #6 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skjønner deg så godt!!! Tenker du må ta en alvorsprat med denne slappfisken! Anonymkode: d1992...542 Det er så lett å kaste steiner og være mobbende , selvgod og dømmende når en selv har vært heldig og har alt på stell....Jeg har selv falt ut av arbeids livet pga psykisk lidelser og kronisk hodepine. Det har ingenting med å være slabbedask !!! . Jeg har slitt med angst for å søke jobber, møte til intervjuer og så få avslag fordi jeg har usynlige handikapp, som sterk sosial angst, lærevansker ,konsentrasjonsproblemer og en kronisk hodepine som resultat av mobbing og stress !!! Ta lærdom før du så kaldt dømmer andre fordi de er arbeidsledige. Det finnes alltid en årsak bak. Ingen vil gå arbeidsledige og bli sett ned på fordi de ikke klarer å få en jobb. Jeg vet hvordan det er å bli foraktet. Anonymkode: a4dd2...82a
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #7 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har han depresjoner ? Det er ikke så lett for menn å få jobber som det er for damer om de ikke vil jobbe i kvinne yrker. Det må være veldig vondt og ydmykende for ham å ha det sånt. Mange menn tar selvmord fordi de blir så stigmatiserte når de går lenge arbeidsledige. Og får avslag på avslag på jobber. Anonymkode: a4dd2...82a AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har vært arbeidsledig selv og i perioder var det så tungt at det å søke nye jobber paradoksalt nok ble veldig vanskelig. Du deler ikke så mye hans syn på dette. Eller kanskje du ikke vet hvordan han har det? Kanskje han synes dette er forferdelig tungt og egentlig er deprimert. Det virker i hvert fall som om du er ganske lei. Dere bør snakke ordentlig gjennom dette uten å skylde på hverandre eller krangle. Dersom kommunikasjonen dere i mellom ang dette blir for vanskelig så kan kanskje løsningen være å ta en eller flere samtaler sammen på et familievernkontor. Anonymkode: c36c4...12c Han har slitt med det tidligere, spesielt i vinterperioden. Skulle egentlig utredes for add men ikke blitt noe av.. Han sier lite, så det er ikke lett. Kjenner selv på at det er tungt å måtte dra lasset med en som ikke vil dra noe at det. Foreslått fastlegen men det vil han ikke. Han bruker stort sett dagene på å sove, men jeg rydder, lager mat, jobber. Anonymkode: 24b2c...2ae
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #9 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja...og sånn er det Han gidder såvidt ikke søke noe, kanskje 1 stilling i uka. Jeg er den eneste som jobber og det kjennes som om jeg er den eneste som drar lasset Han har ungene de kveldene og helgene jeg jobber turnus. Jeg får avsmak og det kjennes ikke rettferdig. Står opp tidlig, jobber kveld, helger, mens han sover hele dagene Vi har ikke delt økonom nå, men dagpengene hans strekker jo ikke til, så det ender med at jeg må betale mer Ja... måtte få ut frustrasjon. Får så avsmak Anonymkode: 24b2c...2ae Du har hatt uflaks! Anonymkode: 9e084...7c2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå