AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #41 Del Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er ikke sinna, er bare oppgitt over at jeg blir beskyldt for å finne på ting når jeg faktisk ønsket å hjelpe med å spre ordet om rimelig krydder. Du beskylder meg jo for løgn når du skriver at "prisen visstnok" ble satt ned. Vel, nå har du kvitteringen min. Kommer til å holde gode tilbud for meg selv fremover Anonymkode: a62b1...655 Om det ikke er sinne så lurer jeg på hvordan du er når du er sint. Å nei jeg påsto det ikke at du jugde jeg hentydet bare at denne prisen ikke var på landsbasis. Anonymkode: 03ab9...eb3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 4. desember 2023 #42 Del Skrevet 4. desember 2023 Leste litt om utdaterte priser på prisplakater, her er et eksempel, bildet er tatt i dag. Dette var kanskje startpriser, men det var de eneste prisene som fantes på "min" Rema i ettermiddag. Julemix var 50,00 på Kiwi i morges så lurer på hvor mange ganger prisene er endret siden denne plakaten ble hengt opp. De ser ut til å ha tatt inn ganske lite i år, måtte lete litt før jeg fant julevarene. Er ikke en liten butikk heller. Tipper hvetemel og sukker har gått litt ned, men vet ikke siden de prisene også manglet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 4. desember 2023 #43 Del Skrevet 4. desember 2023 (endret) applestories skrev (30 minutter siden): Leste litt om utdaterte priser på prisplakater, her er et eksempel, bildet er tatt i dag. Dette var kanskje startpriser, men det var de eneste prisene som fantes på "min" Rema i ettermiddag. Julemix var 50,00 på Kiwi i morges så lurer på hvor mange ganger prisene er endret siden denne plakaten ble hengt opp. De ser ut til å ha tatt inn ganske lite i år, måtte lete litt før jeg fant julevarene. Er ikke en liten butikk heller. Tipper hvetemel og sukker har gått litt ned, men vet ikke siden de prisene også manglet. Dette er en klassiker. Jeg har lært meg å ikke stole på plakatene. Faktisk i så stor grad at jeg, da jeg ikke fant noen prisetikett, presterte å spørre en ansatt på Rema om tilbudet fortsatt var gyldig - og på plakaten sto det "prisen gjelder fra ... til ...", riktignok nederst, og med liten skrift, men likevel... Jeg skyldte på altfor mange inntrykk å sortere 😕 Endret 4. desember 2023 av Pringle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 5. desember 2023 #44 Del Skrevet 5. desember 2023 Var på Kiwi nettopp, og så disse varene hvor prisen ikke er offentliggjort, selv om de virker globale: Gräddost 29/stk Lutefiskbacon FP 39/kg Kålrot 4,80/kg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #45 Del Skrevet 7. desember 2023 Betalte 12,90 for laban julepose på extra. Anonymkode: 44c7f...f64 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisada Skrevet 7. desember 2023 #46 Del Skrevet 7. desember 2023 Fra ODA: edamer 71,90 graddost 29,90 pariseragurker 3,90 for å nevne noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 7. desember 2023 #47 Del Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 29.11.2023 den 9.30): Rudolf og Nissens julebrus til 10 kr hos bunnpris🎅 Anonymkode: 23162...a42 Ble veldig nysgjerrig på den siden den hadde fått terningkast 5. smakte på den uten sukker. Fantastisk god🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #48 Del Skrevet 8. desember 2023 Kiwi Storo i Oslo hadde i dag julebrunost fra Tine til 38 kr, edamerost til 71 eller 79.. husker ikke nøyaktig. Smarties kalender til 79 (før 179) Anonymkode: 922c8...9f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #49 Del Skrevet 8. desember 2023 19.90 for klementiner hos Rema i dag. Det synes jeg er billig. Rema i Molde jeg fant den prisen,men regner med en er overalt på Rema. Anonymkode: bdaba...563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #50 Del Skrevet 9. desember 2023 On 12/3/2023 at 10:45 PM, AnonymBruker said: Ja, prisen var satt opp igjen i går. Er glad jeg kjøpte noen glass mens de kostet så lite. Kanskje prisen ble satt ned ved en feil 🤷 Anonymkode: a62b1...655 Kan virke som de satte kommaet på feil sted, heldig for de som rakk å sikre seg noen glass Anonymkode: 34271...baa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #51 Del Skrevet 9. desember 2023 Betalte 25 kroner for en pose med risbrød på Kiwi i dag. Anonymkode: 8cb72...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #52 Del Skrevet 9. desember 2023 16 kr for nesten en kg med Fjordland risgrøt.Rema Anonymkode: f2cd1...d44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 9. desember 2023 #53 Del Skrevet 9. desember 2023 Tror det var18 kr for marsipanstenger, og 11 for marsipangris på kiwi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #54 Del Skrevet 9. desember 2023 Noen som har kjøpt Nidar julefavoritter på Rema siste dagene og vet hva de koster? Hang bare papirplakat på stativet, så tipper det ikke har vært oppdatert siden det kom i butikk (veldig irriterende med plakater og ikke elektroniske priser, virker som det gjaldt alt av julegodis). Anonymkode: dc489...835 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 9. desember 2023 #55 Del Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 7.12.2023 den 17.09): Betalte 12,90 for laban julepose på extra. Anonymkode: 44c7f...f64 Takk for tips om Laban nissefest. Fikk dem for ti øre mindre på Kiwi i dag. De var ikke plassert sammen med det andre julegodteriet, men sto sammen med vanlige godteposer, og uten prisetikett. (Ikke noe uvanlig i det, og jeg har ikke noe problem med å ta med varer og sjekke priser i kassa.) Og det var uventet godt godteri 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 9. desember 2023 #56 Del Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som har kjøpt Nidar julefavoritter på Rema siste dagene og vet hva de koster? Hang bare papirplakat på stativet, så tipper det ikke har vært oppdatert siden det kom i butikk (veldig irriterende med plakater og ikke elektroniske priser, virker som det gjaldt alt av julegodis). Anonymkode: dc489...835 Nei, har ikke kjøpt på Rema, men kjøpte 3 for 129,- på Mille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet 10. desember 2023 #57 Del Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 7.12.2023 den 17.09): Betalte 12,90 for laban julepose på extra. Anonymkode: 44c7f...f64 Det er veldig bra pris. 350g for 12,90. Finner den ikke her, verken hos Kiwi, Extra eller Rema. På OBS hadde de, men der kostet den 29,90 😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #58 Del Skrevet 10. desember 2023 14,90 for fun light julesaft på Kiwi Anonymkode: cf0cc...831 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 17. desember 2023 #59 Del Skrevet 17. desember 2023 Jeg har tatt vare på noen kvitteringer i det siste, men ikke alle da. På Kiwi har jeg funnet: Grov sennep på glass fra Idun: 8,80kr (🤑 Utsolgt flere steder) Rødkål fra First Price: 6,50kr Svisker fra Eldorado: 23,20kr (disse er mye dyrere på Rema akkurat nå) (🤑) Tørkede aprikoser fra Eldorado: 23,90kr (igjen foreløpig dyrere på Rema) Sylteagurker fra First Price: 3,90kr (🤑 og samme pris på Meny) Rødbeter fra First Price: 3,90kr (🤑 og samme pris på Meny) Kanel fra Santa Maria, malt, glass, 67g: 17,50kr (obs her på kanel for de små posene virker billige, men er det ikke foreløpig om en bruker litt kanel. De har gått ned til 1kr pakken for de små for mange år siden, da var de helt klart billigst av forpakningene.) Kardemomme fra Hindu i 8g pose: 5,90kr (obs på hvor mye du trenger her, og vurderer deretter om liten pose er verdt det.) Allehånde fra Hindu i 10g pose: 7,80kr Nellik, malt, fra Hindu i 8g pose: 6,60kr Ingefær, malt, fra Hindu i 10g pose: 6,80kr (obs på denne her og for bruker du mye så er det billigere å kjøpe på både Normal og Asiabutikker.) Jeg prøver å finne dadler til god pris. Fant på Rema i fjor til 8kr for en liten pakke, men ikke sett i år. Karve, gressløk, kaffe, og selvsagt bakevarer og kos er også på redusert pris, men der har jeg ikke tatt av selv. Kjøper bare t8ng jeg trenger og har et omløp på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #60 Del Skrevet 21. desember 2023 Jeg trenger pepsi max store pakninger til jul 😭 Noen som har sett dette på tilbud?? Har bare sett cola zero selv... skikkelig kjedelig! Anonymkode: 6d018...e2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå