Gå til innhold

Mye symptomer, svake tester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I går testet jeg positivt på babyplan sine strimmeltester. Nokså svak positiv men så streken godt. Testet igjen i morges og streken var lik, muligens litt svakere. Jeg lurer på om det kanskje kan være kjemisk, men jeg har veeeldig ømme pupper og jeg tisser en del mer enn vanlig og er ekstremt oppblåst. Er til info 13 dpo, har vanligvis kort lutealfase og skulle hatt mens for 3 dager siden. Er det mest sannsynlig kjemisk eller er det mulig at streken blir sterkere snart?

Anonymkode: 55f7a...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

I går testet jeg positivt på babyplan sine strimmeltester. Nokså svak positiv men så streken godt. Testet igjen i morges og streken var lik, muligens litt svakere. Jeg lurer på om det kanskje kan være kjemisk, men jeg har veeeldig ømme pupper og jeg tisser en del mer enn vanlig og er ekstremt oppblåst. Er til info 13 dpo, har vanligvis kort lutealfase og skulle hatt mens for 3 dager siden. Er det mest sannsynlig kjemisk eller er det mulig at streken blir sterkere snart?

Anonymkode: 55f7a...564

Hcg dobles vel hver 48 time ca? Kanskje du kan teste nå på kvelden? Jeg får alltid sterkere tester da :) 

Anonymkode: f3148...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...