Idunn Skrevet 21. november 2023 #61 Del Skrevet 21. november 2023 Jeg spiser intuitivt - altså hva jeg vil, når jeg vil og så my jeg vil. Har ingen matregler, men jeg kjøper ikke lettprodukter eller produkter med kunstig søtning. Passer på å få i meg nok fett og sukker, da holder jeg meg frisk. Tar magnesium hver dag, d og c vitamin ved behov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #62 Del Skrevet 21. november 2023 Jeg har ikke noe bra kosthold og er sjelden syk. Sist var influensa i 2014. Trener en del og er nøye med håndhygiene. Tar d-vitamintilskudd. Men mye søtsaker og karbohydrater ellers! Lite fisk, frukt og grønt. Anonymkode: dab19...9f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #63 Del Skrevet 21. november 2023 Spiser alt og er veldig sjeldent syk. Det er knapt en gang i året. Anonymkode: a9eeb...9f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #64 Del Skrevet 21. november 2023 Dingo1991 skrev (15 timer siden): Hei! Lurer på hva du spiser, du som nesten aldri er syk? Hvordan ser en dag ut? En uke? Tar du kosttilskudd? Hilsen en som altfor ofte blir syk. Grønnsaker, kjøtt, fisk, egg, noe fruk og bær, lite fett, svært lite meieriprodukter Kun 2 måltider per dag: lunsj og middag. Faste fra middag til lunsj. Drikker kaffe, te og vann. Karbohydrater i alle former helgene og ofte flere måltider. Er i daglig aktivitet hvor jeg går mye og får opp pulsen. Sitter sjeldent i ro før det blir kveld. Er aktiv i helgene også. Får mye frisk luft. Sover 6-7 t per natt i ukedagene. Dusjer annen hver dag og bruker ikke såpe på kroppen for å unngå å vaske bort beskyttende fett og sunne hudbakterier. Ingen kosttilskudd. Har en ganske stressende hverdag. Anonymkode: f458d...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå