Drama_Queen Skrevet 20. november 2023 #1 Del Skrevet 20. november 2023 Synes det er vanskelig å finne tightser som sitter godt og som ikke er for tykke. Noen som kan anbefale sin favoritt? (har goolga, kommer opp mye reklame) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 20. november 2023 #2 Del Skrevet 20. november 2023 Jeg er faktisk fan av de rimelige på H&M. Sluttet med å kjøpe dyre tights for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #3 Del Skrevet 20. november 2023 Modellen Trine fra Eyda 🫶 Anonymkode: f6384...11f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 23. november 2023 #4 Del Skrevet 23. november 2023 ❤️ Eyda! Liker CoverMax-tightsene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #5 Del Skrevet 24. november 2023 Kroppsfasong har mye å si. Jeg liker godt Bara. Jeg har X-fasong. Bara er omtrent de eneste som ikke siger ned på meg. De billige fra H&M siger noe helt forferdelig på meg.. Men det er altså veldig avhengig av fasongen din. Det skader ikke å prøve, og ta noen knebøy og gå litt omkring for å se hvordan de oppfører seg. Hvorfor bruke 800 kr på en tights når du kan slippe unna med 200, liksom. Anonymkode: cb703...ccf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #6 Del Skrevet 26. november 2023 Upopulært: men jeg kjøper mine på Shein og er veldig fornøyd! Og jeg har trent i årevis og tidligere brukt mer ordentlige merker. Elsker tightsene der inne som har rumpeløft! Normale i størrelsen. Anonymkode: 43255...0b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 26. november 2023 #7 Del Skrevet 26. november 2023 Jeg elsker mine fra Ninepine😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 29. november 2023 #8 Del Skrevet 29. november 2023 Sverger til Gymshark sine jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #9 Del Skrevet 29. november 2023 Reebok Lux. Anonymkode: 286d0...8d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå