Tauriela Skrevet 22. november 2023 Forfatter #21 Skrevet 22. november 2023 Tusen takk for svar alle sammen! Da skjønner jeg at det er faktisk ikke bare jeg som er hysterisk her. Så nå skal jeg være litt mere tydelig om at vi ønsker mere utredning. Tar gjerne imot flere erfaringer også 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #22 Skrevet 22. november 2023 Tauriela skrev (11 minutter siden): Tusen takk for svar alle sammen! Da skjønner jeg at det er faktisk ikke bare jeg som er hysterisk her. Så nå skal jeg være litt mere tydelig om at vi ønsker mere utredning. Tar gjerne imot flere erfaringer også Masse lykke til ❤️ Noen ganger må dessverre foreldre være litt hysteriske og pushe på. Jeg er veldig for at man gjør det tidlig. Har ei jeg kjenner som ikke fikk autisme-diagnose på sønnen sin før han var 4 år. Ikke at dette du beskriver ligner noe på autisme, men det sier noe om hvor tregt det kan være i kommunene. Også har jeg ei venninne som var veldig bekymret, der det ikke var noe som helst. Men noen ganger er det godt å få et svar, og når det er såpass konkrete ting du viser til virker utredning lurt. Gode tanker, det er ingen lett situasjon å stå i ❤️ Anonymkode: b34b3...bf6
Tauriela Skrevet 22. november 2023 Forfatter #23 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Masse lykke til ❤️ Noen ganger må dessverre foreldre være litt hysteriske og pushe på. Jeg er veldig for at man gjør det tidlig. Har ei jeg kjenner som ikke fikk autisme-diagnose på sønnen sin før han var 4 år. Ikke at dette du beskriver ligner noe på autisme, men det sier noe om hvor tregt det kan være i kommunene. Også har jeg ei venninne som var veldig bekymret, der det ikke var noe som helst. Men noen ganger er det godt å få et svar, og når det er såpass konkrete ting du viser til virker utredning lurt. Gode tanker, det er ingen lett situasjon å stå i ❤️ Anonymkode: b34b3...bf6 Tusen takk! Det er en ubeskrivelig vond tanke at her er det kanskje noe som kan hemme barnet mitt gjennom livet.. Men enda vondere om det er tilfelle og han ikke få riktig hjelp tidlig❤️
Tapern Skrevet 10. juni #24 Skrevet 10. juni Tauriela skrev (På 22.11.2023 den 20.16): Tusen takk! Det er en ubeskrivelig vond tanke at her er det kanskje noe som kan hemme barnet mitt gjennom livet.. Men enda vondere om det er tilfelle og han ikke få riktig hjelp tidlig❤️ Hvordan går det med barnet ditt nå?
Tauriela Skrevet 14. juni Forfatter #25 Skrevet 14. juni Tapern skrev (På 10.6.2026 den 21.02): Hvordan går det med barnet ditt nå? Barnet har fått diagnose utviklingshemming, og har fortsatt store motoriske vansker og også med språk/samspill. Verdens nydeligste gutt, men en meget krevende hverdag.. 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni #26 Skrevet 14. juni Vi dro til fysio og kiropraktor flere ganger allerede fra 6-7 mnd for jeg syntes ikke bevegelsene var så bra og følte sønnen foretrakk en side mm. Behandlinger en stund og det var som å få en ny gutt som klarte å bevege kroppen bedre og sluttet å ha favorittside. Ofte kan det også en del primitive reflekser som ikke har forsvunnet, stive hofter osv som gjør at motorikk blir vanskelig. Kan se det om dere setter barnet med på alle fire og armene faller inn, dvs ikke holder seg oppe Ville prøvd kiropraktor og lege, men vær obs på at mange leger misliker kiropraktorer. Anonymkode: 33c19...2c0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå