Gå til innhold

Hva koster treningsmedlemskapet ditt i måneden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Så hvor er alle de som betaler 700 - 800 for SATS? 

Anonymkode: 16f79...adb

Jeg betaler 450kr på sats

Anonymkode: 91d4c...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler kr 700 i måneden med 6 måneders binding. Da tilgang til gruppetimer og styrkesal. Tilgang til senteret kl 05-24. Egentlig bra og variert tilbud, men for dyrt. Særlig i denne tida. Ikke særlig fornøyd med renholdet dessverre. Hver gang de "pusser" opp maler de en vegg og ommøblerer. Ville ikke inngå bedriftsavtale med min arbeidsplass.  Så jeg trener hjemme, går/sykler og sparer heller de 700 kr. Kan også benytte meg av styrkerom på jobb. 

Anonymkode: b7595...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1120 for crossfit (1 års binding) og 550 for treningssenter (uten binding) for å trene med kjæresten. Mulig jeg må revurdere crossfiten etterhvert, men foreløpig går det rundt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 19.11.2023 den 15.54):

Ja, jeg lurer på hva andre betaler for medlemskap på treningssenter. Gjerne også si om det er med spesielle vilkår (feks binding, spesiell rabatt pga jobb/fagforening osv) og hva slags trening som er inkludert. 

Selv betaler jeg 549 i måneden, det er et døgnåpent senter med tilgang til gruppetimer og apparater for kondisjon og styrke, vekter + squash/padelbane, crossfitavdeling, badstue, solarium og gratis parkering. 

Ingen binding eller rabatter. 

Anonymkode: e0d56...b5d

510,- i måneden, da får jeg 30kr i rabatt pga jobben. Gruppetimer, spinning, vektløfting og apparater, og man kan ta badstu der om man ønsker. Senteret er åpent 05:00-24:00 men bemannet fra 06:20-22:00/06:00-20:00/09:00-18:00/09:00-20:00/07:00-22:00 avhengig av dag. Gratis parkering. Det var binding da jeg meldte meg inn, men den har jeg jo ikke lenger siden jeg har vært medlem i flere år. De har stadig tilbud på medlemskap, da.

Anonymkode: ae4b9...bcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1300 pr pers crossfit. Sammenlagt går det 2600 mellom oss. Worth it.

Anonymkode: 50ef5...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler 3800 for ett år, altså tilsvarende 317,- i måneden med 12 måneders binding? Da har jeg rabatt gjennom borettslaget (er et gym i nærområdet). Tilgang 24/7 og gruppetimer inkludert. 

Anonymkode: d1aa2...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

379, uten binding. Ingen andre rabatter.

Åpent 05-24, badstu, fellestreninger, gratis parkering, daglig forslag til øvelser. Mye fellestreninger ute i nærområdet på sommer. Lokalt senter, ikke kjede.

Anonymkode: 3cb3e...82b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

399kr uten bindingstid, full tilgang til alt på treningsstudioet samt basseng i hverdagene. Egentlig koster det medlemsskapet over fem hundre kroner i måneden, men jeg meldte meg inn på black friday for to år siden, den gangen kostet det bare 280kr da.

Anonymkode: 4a495...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener på walkingpad. Fikk tilbud om å trene gratis i 4 måneder på et treningssenter. Men jeg velger å trene hjemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/20/2023 at 1:18 PM, AnonymBruker said:

Så hvor er alle de som betaler 700 - 800 for SATS? 

Anonymkode: 16f79...adb

Jeg betaler 399 på SATS. Seniorpris med binding og begrensninger, men perfekt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

599 i mnd, åpent 05-00 med nøkkelkort, bemannet resepsjon formiddag og ettermiddag, barnepass både lørdag og søndag samt ukedager (formiddag/ettermiddag litt varierende), mye gruppetimer og generelt bra treningsutstyr for både styrketrening og kondisjon. 
Ingen binding, bedriftsavtale så jobben får fakturaen og dekker deler av treningsavgiften. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

670 for sats med 12mnd binding og rabatt fra jobb, inkl minisats (barnepass). Kan trene på alle sentre i Oslo/Akershus og alle gruppetimer. Minisats er verdt hver eneste krone!

Anonymkode: c0814...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

349,- pr mnd, tilgang til alle treningssentre i landet uten ekstra kostnad.

Treningssenteret med styrkeapparater, sykler, tredemøller, trappemaskin, stakemaskin, velutstyrt styrkeavdeling med frivekter, vektstenger osv.

Ingen saltimer/gruppetimer. 

Åpningstid 05.00-00.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Betaler 423 kr hos SATS i Oslo. Trener kun i studio og på ett senter. Har 22 % rabatt via arbeidsgiver.

Anonymkode: 11191...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...