Gå til innhold

Hva koster treningsmedlemskapet ditt i måneden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg lurer på hva andre betaler for medlemskap på treningssenter. Gjerne også si om det er med spesielle vilkår (feks binding, spesiell rabatt pga jobb/fagforening osv) og hva slags trening som er inkludert. 

Selv betaler jeg 549 i måneden, det er et døgnåpent senter med tilgang til gruppetimer og apparater for kondisjon og styrke, vekter + squash/padelbane, crossfitavdeling, badstue, solarium og gratis parkering. 

Ingen binding eller rabatter. 

Anonymkode: e0d56...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg betaler 399,- uten binding. Det koster 349 med binding. Det er et styrketreningssenter uten saltimer. 

Gratis parkering og døgnåpent, bemannet fra 7-22.

Endret av Kålrota
Lenke til kommentar
Del på andre sider

699, CrossFit. Er WODs (gruppetimer) hver dag, vanligvis 3 økter hver dag. Mulighet for å trene på egenhånd mellom 5-23. 

Anonymkode: a176a...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

249,- i mnd uten binding. Tilgang til alle gruppetimer, hele senteret, 05-23, gratis parkering. Man har tilgang til alle senter i Norge. Gruppetimetilbudet er veldig bra, 10-13 timer hver dag i hverdagen, fra 06.30 til 21. Stort sett 3 timer på formiddagen lørdag og søndag, men ofte events i tillegg. 

Anonymkode: 01c74...495

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Ja, jeg lurer på hva andre betaler for medlemskap på treningssenter. Gjerne også si om det er med spesielle vilkår (feks binding, spesiell rabatt pga jobb/fagforening osv) og hva slags trening som er inkludert. 

Selv betaler jeg 549 i måneden, det er et døgnåpent senter med tilgang til gruppetimer og apparater for kondisjon og styrke, vekter + squash/padelbane, crossfitavdeling, badstue, solarium og gratis parkering. 

Ingen binding eller rabatter. 

419 uten bindin. Da har jeg bare tilgang til selve treningssenteret, ingen gruppetimer eller crossfit. 

Anonymkode: 26cca...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

425 kr, jeg har 1 års bindingstid. Hadde vel blitt 50-60 kr dyrere per mnd. uten bindingstid. Døgnåpent senter som er ganske nytt / nylig oppusset og har veldig fine dusjer og bad. Har også utrolig mange apparater og gratis parkering. 

Anonymkode: 88003...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

249,- i mnd uten binding. Tilgang til alle gruppetimer, hele senteret, 05-23, gratis parkering. Man har tilgang til alle senter i Norge. Gruppetimetilbudet er veldig bra, 10-13 timer hver dag i hverdagen, fra 06.30 til 21. Stort sett 3 timer på formiddagen lørdag og søndag, men ofte events i tillegg. 

Det høres jo veldig bra ut, er det en landsdekkende kjede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Det høres jo veldig bra ut, er det en landsdekkende kjede?

Tror det? Family sports club. Den prisen jeg har er tilfeldigvis tilgjengelig nå for alle til august -24. (Jeg har vært heldig og har alltid den prisen.)  Men sjekk ditt lokale senter, er jo sikkert ulikt hva de har av gruppetimer osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

349, med bindingstid. Tilgang til alle sentrene med styrketreningsapparater og cardio, men ingen gruppetimer.

Anonymkode: 67f71...1ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Tror det? Family sports club. Den prisen jeg har er tilfeldigvis tilgjengelig nå for alle til august -24. (Jeg har vært heldig og har alltid den prisen.)  Men sjekk ditt lokale senter, er jo sikkert ulikt hva de har av gruppetimer osv. 

Ah, så kjipt. Det er der jeg er medlem fra før :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Dette hørtes jo ekstremt bra ut. Hva heter kjeden?

Så nå at du svarte en annen. Family sport club.

:)

Endret av Aureka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hele kr 0 ! Skogen er mitt treningssenter, finns ikke bedre senter for fysisk og psykisk helse. Bare prøv! 

Anonymkode: e35c2...8fc

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ah, så kjipt. Det er der jeg er medlem fra før :( 

Spør om du (som god kunde) kan få ta del i tilbudet? Dersom det finnes flere studioer i nærheten som konkurrerer om kunder så ønsker de vel å beholde deg og burde kunne fikse dette

Anonymkode: c7c41...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilgang til gratis senter på jobb og 2 timer med trening betalt i uken - styrke rom og kondisjons rom. 

Har i tillegg abonnement på et ordinært senter, betaler 349 i mnd der - døgnåpent, mange senter, styrke/kondisjon og saltimer/gruppetimer.

Trener halvt om halvt på jobb eller hos kjedene jeg betaler for. Morgentrening = jobb. Ettermiddag/kveld = trenings kjeden 

Anonymkode: 88297...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...