Gå til innhold

Christell-Jeanette?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min svigerfar heter Christiansen til etternavn og min far Jan. Tenkte å hedre begge ved valg av navn til barnet.

Synes selv det klinger dårlig, men sambo er bestemt. Hvad tycks?

Anonymkode: 8c8f7...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grusomt. White trash! 

Hva med Jenny, Johanne, Julie, Julia, June,  Juni, Julianne, Jorunn, Josefine.  Christina, Caroline, Constanse, Cecilie, Camilla, Celine, Charlotte, Carina, Cathrine, Celia, Clara, Cille

Jenny Constanse 

Jenny Caroline

Jorunn Cecilie 

Juni Constanse

Jorunn Camilla 

Clara Josefine 

Alt er bedre enn Christell-Jeanette

Anonymkode: b8c5c...99d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, nei.... Utrolig mange kombinasjoner som er ekstremt mye bedre enn det der. Og når det gjelder navn, så må faktisk den som har noe imot det kunne ha veto-rett.... Man skal kunne leve med navnet begge to, selv om kanskje ikke begge kan få favoritten sin...

Mulig jeg er dum, men jeg hadde heller aldri skjønt at det var oppkalling før jeg hadde blitt det forklart.... Kall heller ungen Janne Christine, så gir det mening!

Anonymkode: 3f453...69f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christel med en «l» går fint og står best alene. Chantelle er grusomt, kan til nøds funke i Frankrike.

Anonymkode: 18e10...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge navnene er for langt unna den de skal ære til at jeg ser noen sammenheng.  Så hadde heller holdt meg til et av dem og laget et pent  navn. Men går dere for begge så dropp iallfall bindestreken. Da gir hun valgfriheten til å kunne bruke et av navnene når hun blir større. Med bindestreken er hun stuck med å bruke begge.

Anonymkode: 3aa4b...07c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Christel med en «l» går fint og står best alene. Chantelle er grusomt, kan til nøds funke i Frankrike.

Beklager, oppfattet Jeanette som Chantelle😅Men, mener i grunn det samme om Jeanette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor etternavnet til den ene og fornavnet til den andre? 

Og hvorfor kalle det oppkalling når bare første bokstav er den samme? Det blir som om man skulle kalt sin datter Olivia og påstått at det er oppkalling etter oldefar som heter Oddvar. :eeeh:

Anonymkode: a796e...c93

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troll. Historien henger ikke på greip, og ingen vil sine barn så vondt.

Anonymkode: 8d1a0...a16

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke unngå å tenke på krystallnatten når jeg leser dette navnet. Så hvis dere ønsker at deres datter skal gå rundt som et vandrende holocaustminnesmerke så fungerer det godt, men et annet navn vil nok vekke mildere assosiasjoner.

Anonymkode: e19e7...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart å lage navn med utgangspunkt i et etternavn. Og kombinasjonen er bare rar

Anonymkode: 8a6d7...30e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke svigerfar hedres ved at barnet får samme etternavn som ham? Eller som mellomnavn? 

Litt rart å hedre den enes etternavn og den andres fornavn, hva er galt med fornavnet til svigerfar siden dette ikke kan brukes som grunnlag? 😂

Anonymkode: 1291c...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...