Gå til innhold

Først én positiv, så fem neg. tester - hva betyr det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er jeg gravid eller.. hjælp?

På fredag hadde var jeg tre dager over forventet menstrasjonsdag. Tok test etter jobb, Clearblue digital som viser antall uker. Resultat etter ett min: Gravid 1-2 uker. Masse grining. 

Tok så en annen, da kjæresten min løp på butikken, som viste -ikke- gravid. Nå har jeg siden tatt fem tester (!) av ulike typer, alle viser ikke gravid. Mensen har fremdeles ikke kommet, nå 4 (snart 5) dager over. Er det sannsynlig at den første som viste gravid kan ha vært feil? Er det ikke rart at alle de fem etter ikke har vist antydning til streker en gang da? (Én seint før jeg la meg fredag, som var en billigere test. Så fire nye negative ila dagen i dag.) Superforvirra.

TUSEN takk for hjelp fra smarte damer som er mer opplest på temaet enn meg ❤️

Anonymkode: f8291...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du tatt noen av testene på morgenurin? Kan ha vært at de forrige ikke var konsentrert nok, for kort tid fra forrige gang du testet.

Anonymkode: e872c...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du tatt noen av testene på morgenurin? Kan ha vært at de forrige ikke var konsentrert nok, for kort tid fra forrige gang du testet.

Anonymkode: e872c...af6

Ja, tok samme digitale clearblue-test i dag tidlig. Slo ut som «ikke gravid» på den. Var jo bombesikker på at den ville vise gravid (igjen, som fredag ettermiddag). Begynner å lure på om jeg kanskje har tidlig-abortert uten å ha merka det selv, og at det heller slo ut som en slags «rest» av HCG på fredag. Mer enn som en start på noe nytt..? Er det mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mensen i dag, en uke forsinka. Kraftig. Så var bok kjemisk abort. Ante ikke hva det var før nå. Ble veldig lei meg.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Fikk mensen i dag, en uke forsinka. Kraftig. Så var bok kjemisk abort. Ante ikke hva det var før nå. Ble veldig lei meg.

Det var leit å høre💔

Anonymkode: 73385...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det var leit å høre💔

Anonymkode: 73385...fe6

Takk. Må vel venne meg til den delen ved dette også (prøvd i ett år nå, var første gang mensen ble forsinket slik..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...