Gå til innhold

Melodi Grand Prix 2024: Gåte «Ulveham»

iBygda

Finale  

108 stemmer

1. 1. Hvem var dine favoritter i finalen?

• KEiiNO «Damdiggida»
    • Annprincess «Save Me»
    • Gothminister «We Come Alive»
    • Ingrid Jasmin «Eya»
    • Miia «Green Lights»
    • Margaret Berger «Oblivion»
    • Dag Erik og Anne «Judge Tenderly of Me»
    • Gåte «Ulveham»
    • Super Rob og Erika Norwich «My AI»

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. feb. 2024, 18:49

Anbefalte innlegg

Min stemme gikk til Dag Erik Oksvold og Anne Fagermo

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Norge MÅ sende Gåte til Sverige. Sangen hadde stort potensiale før jeg så sceneshowet, og med sceneshowet vi så i dag kan det bli ganske så legendarisk og enda er det tid til å gjøre det bedre. 

Bare tenk på hvor bra publikum kommer til å reagere på dette siden det er i Norden og i rett miljø for denne sjangeren. 

Endret av missmcbeal
  • Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (7 minutter siden):

Min stemme gikk til Dag Erik Oksvold og Anne Fagermo

Jeg likte sangen veldig godt men er redd den kommer til å fremstå kjedelig i Eurovisionsammenheng. Men veldig fin sang og dyktigere musikere. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan de ikke bare lese opp de tre som går videre? For en grusom måte å gjøre dette på.

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missmcbeal skrev (Akkurat nå):

Jeg likte sangen veldig godt men er redd den kommer til å fremstå kjedelig i Eurovisionsammenheng

Det er jeg enig i, men i kveld bryr jeg meg bare om hvilken sang jeg liker best. Jeg syns den fortjener å delta i den norske finalen

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

missmcbeal skrev (3 minutter siden):

Jeg likte sangen veldig godt men er redd den kommer til å fremstå kjedelig i Eurovisionsammenheng. Men veldig fin sang og dyktigere musikere. 

Enig, nydelig låt! 🤩 og de er videre! 👏👏

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det overrasker meg at Mileo ikke gikk videre til finalen. Det er en typisk MGP-sang som dessuten er ganske fengende

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gåte!! Har vært favorittbandet mitt i mange år, og svikter aldri😍

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gåte sin liveopptreden har vært på YouTube i 32 minutter, har allerede fått over 1500 visninger og 54 kommentarer. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss perfect skrev (12 minutter siden):

Erika videre.. hva skjer liksom? For noe tull.

Enig! Hun skal ha for showet, men sangen er rett og slett dårlig 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (4 minutter siden):

Enig! Hun skal ha for showet, men sangen er rett og slett dårlig 

Enig i at showet var okey, men resten var begredelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig skuffet over at countrysangen gikk videre istedet for f.eks. Mileo sin sang, men når det ikke er mange andre countrysanger i konkurransen vil jo alle som foretrekker country gjerne stemme på akkurat den sangen, og dermed får den mange stemmer uansett. 🤷‍♀️

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PaperFlower skrev (5 minutter siden):

når det ikke er mange andre countrysanger i konkurransen vil jo alle som foretrekker country gjerne stemme på akkurat den sangen, og dermed får den mange stemmer uansett. 🤷‍♀️

Ja. Det tror jeg du har rett i

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ELSKET Gåte i kveld! OMG for et show, og for en stemme på Gunhild... jeg ble så bergtatt av det hele, så nå vil jeg at de skal til Malmø - dette kommer til å rocke Europa stort.

Og så veldig glad for at Dag Erik og Anne gikk videre, en så rolig og vakker låt om noe så sårt og nært.... Det var balsam for sjelen!   My Ai, nei ikke min greie... men jaja. Kidsa må jo også få sitt 😛

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (17 minutter siden):

Jeg ELSKET Gåte i kveld! OMG for et show, og for en stemme på Gunhild... jeg ble så bergtatt av det hele, så nå vil jeg at de skal til Malmø - dette kommer til å rocke Europa stort.

Og så veldig glad for at Dag Erik og Anne gikk videre, en så rolig og vakker låt om noe så sårt og nært.... Det var balsam for sjelen!   My Ai, nei ikke min greie... men jaja. Kidsa må jo også få sitt 😛

Folk tar helt av over alle sosiale medier. Sier at de får gåsehud av denne. 👏😊

Trollmagisk 🙌

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig Gåte vinner i Trondheim. De er i sin helt egen liga!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, missmcbeal said:

Jeg synes Gåte var flink, men den musikken er overhodet ikke innen min musikkstil. Den hadde en trist stemningsmelodi. Derfor gikk min stemme til My Al , Robotlåten 🥰. Jeg ble sjokket over at Mileo ikke kom seg videre til finalen.  Jeg var ikke særlig begeistret for countrylåten. Den var ok, men kjedelig. Smaken er veldig forskjellig fra menneske til menneske :)

Jeg gleder meg til Keiino og Miia neste lørdag. Jeg tror at de blir mine favoritter I semifinale 3 neste lørdag. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...