AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #41 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): På Lorry føler jeg at det var mange gamle rike griser, om du liker sånt.. Jeg har en relativt rik kjæreste, ikke søkkrik men som tjener godt. Jeg fant han på jobb. Trikset er bare å gå på jakt i ledergruppa 😅 Enhver bedrift har jo en direktør eller ti så de finnes jo overalt sånn sett. Anonymkode: 47256...fa4 Griser er ikke min greie. Ser ikke ut som ett sted som det oppholder seg rike heller, eller? 🤔☺️ hva slags jobb har du da siden du fant lykken Anonymkode: afe78...8b6
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #42 Skrevet 19. november 2023 Hypergamy bekreftet. Anonymkode: ba09a...381
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #43 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hypergamy bekreftet. Anonymkode: ba09a...381 Om du krever så lite data kan du bekrefte ganske mye 😅 Men ja, noen blir jo tiltrukket av penger. Om det lå mange lapper forran deg, hadde du rullet i dem? Anonymkode: 4004b...c43
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå