Gå til innhold

Noen rike menn her?

Fremhevede innlegg

Skrevet
sofus96j skrev (11 minutter siden):

oi så sinna🤣

Overhodet ikke sinna, hva er det i deg som gjør at du føler det var sinne i innlegget mitt? Er jo ikke en feil generalisering jeg kommer med, dette er kg. Rike menn og kvinner for så vidt samler seg ikke her på en natt til lørdag, helst underbetalt helsepersonell her på denne tiden.

Anonymkode: 84978...ee4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg eier en hel andedam og har et harem av ender

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, toppleiligheten HAN kjøpte var den billigste av alle toppleilighetene i akkurat det borretslaget. Vet ikke hvor du bor men du får ikke prima leilighet i blokk sentrum i oslo for under 10 millioner. 

Anonymkode: 54333...1e0

Jeg er fra Oslo og bor i Oslo. Bekkelaget er et villastrøk. I senere tid har det blitt bygget leilighetskomplekser der, men ingen blokker. Mitt poeng er jo at leiligheten er ALT for billig, og at man alltid bygger store, dyre leiligheter på toppen. På lambertseter finnes det blokker, de er rimeligere, og en toppleilighet på 90 kvm der ligger langt over 15 mill.

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Har sammen med min far tegnet og designet en drone i 2014 hvor alt ble solgt for ca 50 millioner til det amerikanske forsvaret. 25 millioner til meg og min far hver, begge investerte i eiendom i oslo og fra der rullet ballen videre. Min far har derimot vært my smartere enn meg og har vell verdier nå til over 100 millioner som jeg og min søster vil arve senere.... men hvem trenger så mye penger.

Ang ekte jobb så har jeg sluttet å jobbe for 10 år siden ca og lever på inntekt fra utleie, aksjer og div bedrifter sammen med min far som han styrer selv. Jeg selv lever helt normalt

Det som er sikkert er at ingen som var smarte nok til å selge drone design for 50 millioner ville vert dumme nok til å legge ut en slik post på KG. Det ville vert en rask jobb å finne fram til identiteten til vedkommende bak en så signifikant handel.

Men den bekymringen er ikke der siden dette er BS.

Endret av Gregarious
  • Liker 2
Skrevet
Gregarious skrev (1 minutt siden):

Det som er sikkert er at ingen som var smarte nok til å selge drone design for 50 millioner ville vert dumme nok til å legge ut en slik post på KG. Det ville vert en rask jobb å finne fram til identiteten vedkommende bak en så signifikant handel.

Roll-Safe-Think-About-It.jpeg

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det et sted der det er minimal sjanse for å finne en rik mann så er det vel kg. 

Her finner du uføre menn og/eller triste incels som sitter hjemme i kjelleren til mor og hater kvinner som ikke gidder å se på de to ganger.

Der traff du nok hodet på spikeren stort sett ja...

Anonymkode: 07094...e8b

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

45. Skal du inne i drone businessen ? Tror det er enorme penger og tjene på det idag, men teknologien er mer avansert nå... så sikkert vanskelig å finne på noe som orginalt. Vår drone var overvåkningsdrone på bare 5 KG med thermal sights og laser tilknyttet GPS. Dronen peker laser på et objekt og du får eksakt kordinater på skjerm

Skal ikke sitte her og skryte av meg selv, er min far som var hjernen bak dette. Er selv bare tømrer men jeg finansierte store deler av dette da pappa var blakk etter skilsmisse

Selv bare en tømrer men alikevel rik? Rik og vil arbeide som tømrer? Jeg vet ikke helt .. 

Anonymkode: afe78...8b6

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Lukter det misunnelse her ? Min far var i usa og solgte prosjektet og ingenting av dette hadde noe med vår regjering og gjøre. Dette var en privat oppfinnelse fra min far som jeg sto for mesteparten av økonomien bak. Har bare vært medlem her i en liten periode og det lukter svidd av misunnelse og tapere her. Hva slags forum er dette ?

Jeg sier bare, lykke til

image.jpeg.fd0d603ac78bfc9982473e2f6292a77a.jpeg

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Lukter det misunnelse her ? Min far var i usa og solgte prosjektet og ingenting av dette hadde noe med vår regjering og gjøre. Dette var en privat oppfinnelse fra min far som jeg sto for mesteparten av økonomien bak. Har bare vært medlem her i en liten periode og det lukter svidd av misunnelse og tapere her. Hva slags forum er dette ?

Jeg sier bare, lykke til

Google er gratis. Det at du blir tatt i løgn, betyr ikke noe som helst. Hva slags forum dette er? Dette er et diskusjonsforum, som betyr at man kan ha ulike meninger og stille spørsmål uten at andre debatanter har rett til å kalle andre tapere og misunnelige. Det som skurrer med historien din er: Et enkelt googlesøk viser at det ikke stemmer. Salg av så store selskaper blir dokumentert. Du bor åpenbart ikke i Oslo. Du sier først at du har tegnet og designet dronen, som er det samme, og du er tømrer – helt uten kompetanse på utvikling av droner.

• Liker 2
Skrevet
59 minutter siden, Gregarious said:

Det som er sikkert er at ingen som var smarte nok til å selge drone design for 50 millioner ville vert dumme nok til å legge ut en slik post på KG. Det ville vert en rask jobb å finne fram til identiteten til vedkommende bak en så signifikant handel.

Sier ikke at vedkommende snakker sant. Men hva så om noen klarer å finne identiteten hans? Det er ikke akkurat forferdelig om noen finner ut at du har skrevet noen innlegg som AnonymBruker hvor du forteller at du driver med utleie og har solgt noen droner. 

Anonymkode: 9842d...c08

Skrevet
Castor Troy skrev (1 time siden):

Jeg eier en hel andedam og har et harem av ender

Bevis det. 

Anonymkode: 4004b...c43

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bevis det. 

81ZHiSglYyL.jpeg

• Hjerte 4
Skrevet
Castor Troy skrev (7 minutter siden):

81ZHiSglYyL.jpeg

Beklager at jeg trodde du var en løgner. Dette ble pinlig. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Beklager at jeg trodde du var en løgner. Dette ble pinlig. 

Det går helt fint, jeg er storsinnet og bærer heller ikke nag. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har sammen med min far tegnet og designet en drone i 2014 hvor alt ble solgt for ca 50 millioner til det amerikanske forsvaret. 25 millioner til meg og min far hver, begge investerte i eiendom i oslo og fra der rullet ballen videre. Min far har derimot vært my smartere enn meg og har vell verdier nå til over 100 millioner som jeg og min søster vil arve senere.... men hvem trenger så mye penger.

Ang ekte jobb så har jeg sluttet å jobbe for 10 år siden ca og lever på inntekt fra utleie, aksjer og div bedrifter sammen med min far som han styrer selv. Jeg selv lever helt normalt

Da har du en far som heter Petter Muren i Prox Dynamics i Asker med andre ord du da. Kjekt for deg og din far at dere har godt så mye i pluss da 😉

• Liker 1
Skrevet

På Lorry føler jeg at det var mange gamle rike griser, om du liker sånt.. 

Jeg har en relativt rik kjæreste, ikke søkkrik men som tjener godt. Jeg fant han på jobb. Trikset er bare å gå på jakt i ledergruppa 😅 Enhver bedrift har jo en direktør eller ti så de finnes jo overalt sånn sett.

Anonymkode: 47256...fa4

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er det et sted der det er minimal sjanse for å finne en rik mann så er det vel kg. 

Her finner du uføre menn og/eller triste incels som sitter hjemme i kjelleren til mor og hater kvinner som ikke gidder å se på de to ganger.

Og uføre og andre menn som bare flirer av denne dumme tråden. Kvinneguiden.no er altså ikke noen datingside 🤣

Skrevet

Spør pappa om penger da vel

Anonymkode: dd4e7...3b8

Skrevet
Adobyen skrev (7 timer siden):

Og uføre og andre menn som bare flirer av denne dumme tråden. Kvinneguiden.no er altså ikke noen datingside 🤣

Det har du jaggu helt rett i😂

Skrevet
Donald Duck skrev (1 time siden):

Det har du jaggu helt rett i😂

Konkurranse i hvem som har mest rett? Hehe 

Anonymkode: c8cfb...7c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...