Gå til innhold

Noen som vet om ånder er mer tilstedet rundt kl 03?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Håper på seriøse innlegg. Har opplevd mye, både orber, sett skygge på nært hold. Blitt berørt da jeg var liten flere ganger ved leggetid. Det siste halvåret har jeg blitt vekket rundt kl 03:15, har litt "åndenød" / tung pust, noe jeg ikke har ellers. Noen seriøse svar å få?😶‍🌫️😇 Er i 30årene, alle besteforeldrene mine opplevde jeg såvidt eller ikke møtt i det hele tatt. 

❤️

Anonymkode: 83731...c7b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også hørt at 03 er et tidspunkt hvor sjalet er ekstra tynt. Hadde et sted jeg overnattet regelmessig hvor aktiviteten også ble mer påtagelig rundt 03-03:30.

Samtidig tror jeg det kommer an på stedet og ånden. Har også besøkt et sted som angivelig skulle ha spesielt mye aktivitet fredag kveld rundt kl 23 - og DET stemte! 

Anonymkode: 9e86c...260

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er timen hvor flest våkner, og som nevnt over her så er det heksetimen. Jeg våkner også alltid kl 03.15. Har gjort det i årevis.

Anonymkode: e432e...2d1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har også hørt at 03 er et tidspunkt hvor sjalet er ekstra tynt. Hadde et sted jeg overnattet regelmessig hvor aktiviteten også ble mer påtagelig rundt 03-03:30.

Samtidig tror jeg det kommer an på stedet og ånden. Har også besøkt et sted som angivelig skulle ha spesielt mye aktivitet fredag kveld rundt kl 23 - og DET stemte! 

Anonymkode: 9e86c...260

Ja men jeg våkner som at jeg har noen rundt meg, blir faktisk tungpustet og må reise meg opp. Veldig ubehagelig. (Er godt trent og sliter ikke med pusten i det daglige) Jeg er veldig mottakelig, men vil helst ikke bli forstyrret om natten. Hvilken ånder kan det være? Familie eller nær relasjon? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaks at åndene følger med på sommer- og normaltid 😅

Anonymkode: 91c83...f05

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det tror jeg personlig ikke. Er ganske så spirituell og kan merke ting rundt meg hele døgnet. Er ikke noe spesielt mer om nettene. Men jeg tror for mange så er det kanskje ikke så lett å føle eller legge merke til slike ting om dagen i en travel hverdag med jobb, familie, hobbyer, rydding, matlaging, osv. Så da er det kanskje lettere på natten når man ligger å slapper av i et mørkt rom uten noe mye sanse stimuli att man lettere kjenner og legger merke til slike ting.

Anonymkode: 58f75...4b2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, det tror jeg personlig ikke. Er ganske så spirituell og kan merke ting rundt meg hele døgnet. Er ikke noe spesielt mer om nettene. Men jeg tror for mange så er det kanskje ikke så lett å føle eller legge merke til slike ting om dagen i en travel hverdag med jobb, familie, hobbyer, rydding, matlaging, osv. Så da er det kanskje lettere på natten når man ligger å slapper av i et mørkt rom uten noe mye sanse stimuli att man lettere kjenner og legger merke til slike ting.

Det finnes jo mer mellom himmel og jord enn det vi ser til vanlig. Energier henger igjen og noen er mer mottakelig enn andre. Jeg aner ikke hvorfor det alltid er rundt 03:15 tiden jeg våkner av noe. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men ja, det er nok sant. Det er mye vi ikke legger merke til på dagtid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare hørt om ti på tre-menn og ti på tre-damer. Noen å ringe for å køye, om og om igjen, det de fleste sluttet med i 20-årene. Haha! Komisk!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Castor Troy skrev (1 minutt siden):

Det er jo satans time, ifølge skrekk filmer med eksorsisme o.l.

Så det er dårlige ånder som er der da? Hos meg også? Jeg våkner ikke på en hyggelig måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så det er dårlige ånder som er der da? Hos meg også? Jeg våkner ikke på en hyggelig måte. 

I skrekkfilmer blir man besatt på dette tidspunktet av demoner, dyner kan bli dratt av og gjenstander flytte på seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker en gang jeg våknet av at et håndtak ble holdt ned i en dør i gangen utenfor rommet mitt. Uten at mer skjedde. 

Sier jeg ikke vil møte noen. 

Men bortsett fra det er den kun Katten som vekker meg, for hun vil jo ikke ut før jeg har sovnet nei 😔

Anonymkode: ad11f...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske spirituell og våkner ofte i løpet av natta. Særlig dersom jeg har hatt en drøm som på en eller annen måte er viktig for meg å huske fordi den speiler sider av psyken min som jeg driver å utvikler. Men kan ikke si jeg har merket noe spesielt ved akkurat 03:00 - 04:00. Prøv å legg merke til drømmene du hadde idet du våknet, det kan kanskje fortelle deg noe mer om hva/hvorfor/hvem.

Flere her sier jo også at det er en vandrehistorie at folk ofte blir besatt på dette tidspunktet. Og det er jo slik at når man har slike historier som "vandrer", så gjør de nettopp det, de vandrer fra sjel til sjel. Dette kan i noen tilfeller være nok til å skape en slags kollektiv tankeform som potensielt kan bygge opp nok energi til å komme på besøk til folk - gjennom sløret. Dette er så klart ikke farlig, ikke noe å være redd for 🙂 Men dersom du ikke er helt trygg på deg selv og ditt spirituelle jeg enda, kan det være litt mindfuck. Bokstavelig talt.. 

Så dersom du synes det er ubehagelig, kan dette faktisk være et dytt på deg til å begynne med å utvikle ditt eget lys sterkere, slik at du slipper å bli herja med av disse kollektive tankeformene. Dersom dette er tilfelle, at det er på tide for deg å begynne den reisen, vil du gjerne også begynne å få litt avsmak på "det kollektive"; det å gjøre som alle andre, følge flokken og gå i tog, hvis det gir mening? Kanskje du er klar for å skape din egen vei?

Anonymkode: d66fb...792

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, de er mer tilstede 03:20. Varierer litt da, spørs når de våkner 😀😅😉

Anonymkode: ff057...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører dere selv hvor skrullete dere høres ut når deres skriver det dere skriver?

Forbasket tull🙈

Anonymkode: 2742d...8f7

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...