AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #21 Skrevet 18. november 2023 Dere har ikke møtt han siden jul I fjor? Anonymkode: 24f4c...2be
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #22 Skrevet 18. november 2023 Synes dette bare er en bagatell å hisse seg opp over...man kan lage krangler av alt småting. Men er det verdt det ??? Anonymkode: 0fdd0...d20 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #23 Skrevet 18. november 2023 Da passer dere på at svigerfar ikke sitter ved siden av minsten når dere spiser, og så passer dere på som hauker om han sitter sammen med barnebarnet. Si også på begynnelsen av kvelden at dere ikke ønsker at barnet får i seg x, x og x, og be om at alle hjelper til med å passe på det. Prøver han seg på noe er dere raske med å ta fra han barnet og poengter at dere allerede har sagt at barnet ikke skal få i seg x, x og x. Anonymkode: e650a...9b3 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #24 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (På 18.11.2023 den 9.28): Dere har ikke møtt han siden jul I fjor? Anonymkode: 24f4c...2be 2 ganger i år, ikke mer. Han tar sjeldent kontakt, vi ber han, men det er alltid jobb eller fyll. Og det er greit, han velger selv hvor mye kontakt han vil ha. Men trist for barna sin del. for å svare på det andre, jeg har ikke tenkt å lage en stor deal ut av det, hadde ikke tenkt til det i utgangspunktet, men en liten prat om grenser, som «ikke stikk fingeren i munnen på babyen, ikke gi hen øl» osv. Vi ser han som sagt sjeldent og jeg VIL jo ikke lage dårlig stemning, selv om jeg enda syns det er en rar «norm» at besteforeldre på død og liv skal fore barn på ting de vet de ikke skal ha i seg. Spesielt øl 😜 ts Anonymkode: da588...4b7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå