Gå til innhold

Klikk.no lager artikler fra tema på kg

kaleidoskop

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske sikker på at dette har vært et tema/overskrift her på kvinneguiden. 

https://www.klikk.no/svigermor-og-jeg-er-uenige-om-pakkekalender-til-1-aring-7349977?fbclid=IwAR2F-Pp4qI89KTqoAouxmoTBkkBddB7zO1yGIBiwe39eU57f7JRiBdl5LVo

Får ikke lest artikkelen siden jeg ikke har abonnement. Men jeg har ved hvert to anledninger til sett overskrifter, som er helt lik en tråd her på kg. 

I den forbindelse lurer jeg på om trådstartere har blitt kontaktet og intervjuet, eller lager de bare artikler fra "løse lufta"? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil tippe at man godtok at klikk kan bruke innlegg her når man ble medlem. 

Generelt er det nok lurt å tenke at absolutt alt man skriver på internet kan brukes av andre parter. 

Kjekt å være anonym av den grunn, både uten brukernavn og uten å skrive identifiserbare ting 

Anonymkode: 04cd1...855

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også laget en kortfilm på Aftenposten «Kan noen fortelle meg at alt blir bra», med direkte sitater fra tråder funnet på kvinneguiden. Ganske artig film, gir noen interessante perspektiver rundt hva som skrives vs. hva som føles greit å si direkte til noen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vil tippe at man godtok at klikk kan bruke innlegg her når man ble medlem. 

Generelt er det nok lurt å tenke at absolutt alt man skriver på internet kan brukes av andre parter. 

Kjekt å være anonym av den grunn, både uten brukernavn og uten å skrive identifiserbare ting 

Anonymkode: 04cd1...855

Ja sant, man har sikkert godtatt allerede. 

Anonymt kan være lurt. Jeg er bare usikker på hvor anonym er man?!?! Selv er jeg ikke meg selv her, så klart med det jeg svarer/meninger, men ikke med informasjon om meg selv. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Trineline said:

Det er også laget en kortfilm på Aftenposten «Kan noen fortelle meg at alt blir bra», med direkte sitater fra tråder funnet på kvinneguiden. Ganske artig film, gir noen interessante perspektiver rundt hva som skrives vs. hva som føles greit å si direkte til noen. 

Spennende, den skal jeg søke opp å se. Kanskje jeg er sitert?! 😂🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klikk.no har jo samme eiere som Kvinneguiden så det er kanskje ikke så rart.

Anonymkode: 0ac87...d45

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaleidoskop skrev (4 timer siden):

Jeg er ganske sikker på at dette har vært et tema/overskrift her på kvinneguiden. 

https://www.klikk.no/svigermor-og-jeg-er-uenige-om-pakkekalender-til-1-aring-7349977?fbclid=IwAR2F-Pp4qI89KTqoAouxmoTBkkBddB7zO1yGIBiwe39eU57f7JRiBdl5LVo

Får ikke lest artikkelen siden jeg ikke har abonnement. Men jeg har ved hvert to anledninger til sett overskrifter, som er helt lik en tråd her på kg. 

I den forbindelse lurer jeg på om trådstartere har blitt kontaktet og intervjuet, eller lager de bare artikler fra "løse lufta"? 

For n'te gang blir det laget en tråd om dette, og for n'te gang så får vi vel svare på at dette godtok vi da vi registrerte oss her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hørt om å glemme det eller? Hvem er du til å kjefte på andre? 

Anonymkode: 8020b...05e

nå nå nå, så hårsåre er man da virkelig ikke at det svaret kan taes som å få kjeft eller?? 

Anonymkode: b13b8...4b9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinneguiden blir jo brukt som idémyldring sikkert. Så de slipper å være så lavmål selv. 

Anonymkode: 823c0...83e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

nå nå nå, så hårsåre er man da virkelig ikke at det svaret kan taes som å få kjeft eller?? 

Anonymkode: b13b8...4b9

Dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Mezzosoprena said:

For n'te gang blir det laget en tråd om dette, og for n'te gang så får vi vel svare på at dette godtok vi da vi registrerte oss her inne.

Oi, beklager at jeg har gått glipp av dette tidligere. Var ikke klar over at det var andre tråder. Jeg bruker ikke søke opp før jeg lager en tråd, om det finnes fra før. 

Og ja, kommentaren virker litt aggressiv med måten du har formulert deg på. "for n'te gang". 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaleidoskop skrev (43 minutter siden):

Oi, beklager at jeg har gått glipp av dette tidligere. Var ikke klar over at det var andre tråder. Jeg bruker ikke søke opp før jeg lager en tråd, om det finnes fra før. 

Og ja, kommentaren virker litt aggressiv med måten du har formulert deg på. "for n'te gang". 

Ja, det var i grunn ikke noe forsøk i å være forståelsesfull heller 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Mezzosoprena said:

Ja, det var i grunn ikke noe forsøk i å være forståelsesfull heller 🤣

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trineline skrev (11 timer siden):

Den var det ikke lett å finne du!

Anonymkode: 0e6a1...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Den var det ikke lett å finne du!

Anonymkode: 0e6a1...228

Lett å finne om man googler, men man må være Aftenposten-abonnent for å få se den.

Anonymkode: 3080a...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...