AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #41 Del Skrevet 18. november 2023 Jeg har eksem og veldig sensitiv hodebunn, og har veldig god hjelp av fungoral. Har ingen problemer med å bruke kun en teskje. Vasker alltid håret godt med annen sjampo først, 1-2 ganger, alt etter hvor skittemt håret er. Har tykt hår til midja. Tar først en liten dæsj som jeg masserer inn fra toppen, så en liten dæsj fra nakken. Første gang så merket jeg lindring etter 3 vask. Anonymkode: 49a2f...159 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #42 Del Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva i all verden er bivirkningene av å bruke fungoral? Har du helseangst, ts? Anonymkode: 21f1f...d23 Absolutt ikke. Men leste bivirkningslista i Felleskatalogen. TS Anonymkode: 4951d...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #43 Del Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva i all verden er bivirkningene av å bruke fungoral? Har du helseangst, ts? Anonymkode: 21f1f...d23 Siden Fungoral er definert som legemiddel er de pliktig til å skrive bivirkninger som tørr hodebunn, kløe, svie, øyeirritasjon og lignende. Hadde vanlig kosmetikk/sjampo måtte skrive bivirkning-liste hadde de vært mye lengre 🤷 Anonymkode: 49a2f...159 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #44 Del Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (På 17.11.2023 den 11.06): Hvor mange ganger må man vaske håret før man får effekt? Jeg har vasket det nå for første gang, men det klør fortsatt like mye. TS Anonymkode: 4951d...84a Det tas som en kur i en begrenset tidsperiode. Det skal stå på pakningen hvor ofte og i hvor lang tid man skal ta den for effekt. Anonymkode: 297fc...89b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #45 Del Skrevet 18. november 2023 Har ikke hatt bivirkninger, men dessverre ingen virkning heller. Har helt gitt opp hodebunnen min.. Får diprosalic av legen, men det hjelper ikke stort det heller.. Anonymkode: 0d8ba...434 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 18. november 2023 #46 Del Skrevet 18. november 2023 Jeg drysser litt her og der, men det var en som fortalte meg at det faktisk er bra for hårets textur og farge at man klør seg litt i hodebunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 18. november 2023 #47 Del Skrevet 18. november 2023 Hoia skrev (Akkurat nå): Jeg drysser litt her og der, men det var en som fortalte meg at det faktisk er bra for hårets textur og farge at man klør seg litt i hodebunnen. Gjerne slik at en kjenner blodet går i bane. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #48 Del Skrevet 18. november 2023 Har aldri fått bivirkninger og bruker det ofte pga seboreisk eksem. Viktig å la det virke 5 minutter før du skyller ut😊 Anonymkode: dc320...ef3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #49 Del Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har aldri fått bivirkninger og bruker det ofte pga seboreisk eksem. Viktig å la det virke 5 minutter før du skyller ut😊 Anonymkode: dc320...ef3 Så godt å høre ❤️ Har bare tatt den en gang foreløpig og lot den virke 5 minutter TS Anonymkode: 4951d...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #50 Del Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det tas som en kur i en begrenset tidsperiode. Det skal stå på pakningen hvor ofte og i hvor lang tid man skal ta den for effekt. Anonymkode: 297fc...89b Tusen takk, da skal jeg lese pakningen. Fikk bare med meg at man skulle bruke bare en teskje. Men jeg klarte ikke å få så lite inn i hele hodebunnen, så jeg måtte ta mer. TS Anonymkode: 4951d...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #51 Del Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tusen takk, da skal jeg lese pakningen. Fikk bare med meg at man skulle bruke bare en teskje. Men jeg klarte ikke å få så lite inn i hele hodebunnen, så jeg måtte ta mer. TS Anonymkode: 4951d...84a Det er også viktig at du vasker håret først med vanlig shampoo. Dette fordi den ikke skal legge seg oppå olje og skit. Jeg bruker en teskje uten problemer, da den skummer enormt, men har halvlangt hår da. Viktig å massere godt inn i hodebunnen, og la den virke i 5 min. Anonymkode: 297fc...89b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #52 Del Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er også viktig at du vasker håret først med vanlig shampoo. Dette fordi den ikke skal legge seg oppå olje og skit. Jeg bruker en teskje uten problemer, da den skummer enormt, men har halvlangt hår da. Viktig å massere godt inn i hodebunnen, og la den virke i 5 min. Anonymkode: 297fc...89b Takk for tips Jeg vasket håret først, men en teskje ble altfor lite for meg, så jeg måtte ta mer. Har langt hår. TS Anonymkode: 4951d...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 18. november 2023 #53 Del Skrevet 18. november 2023 On 11/17/2023 at 9:28 AM, AnonymBruker said: Hei. Jeg har fått soppinfeksjon i hodebunnen og legen anbefaler meg Fungoral shampo. Men blir litt redd for å bruke den når jeg leser om mulige bivirkninger. Så spørmålet mitt er: Har du fått bivirkning av Fungoral og i tilfelle hvike? Anonymkode: 4951d...84a ja, flere ganger, aldri hatt bivirkning av den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 18. november 2023 #54 Del Skrevet 18. november 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Takk for tips Jeg vasket håret først, men en teskje ble altfor lite for meg, så jeg måtte ta mer. Har langt hår. TS Anonymkode: 4951d...84a du skal bruke den kun på skalpen, helt unødvendig å bruke det på lengde.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #55 Del Skrevet 18. november 2023 NatNat skrev (24 minutter siden): du skal bruke den kun på skalpen, helt unødvendig å bruke det på lengde.. Ja, brukte den bare på skalpen, men bare nevnte at jeg har langt hår fordi hun andre sa at hun hadde halvlangt TS Anonymkode: 4951d...84a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #56 Del Skrevet 18. november 2023 NatNat skrev (27 minutter siden): ja, flere ganger, aldri hatt bivirkning av den... Så bra, godt å høre ❤️ TS Anonymkode: 4951d...84a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #57 Del Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (På 17.11.2023 den 11.09): Hvis du ikke allerede har gjort det, anbefaler jeg deg å - i tillegg til å bruke Fungoral innimellom - prøve Wella SP Balance scalp shampoo. Etter at jeg prøvde denne har jeg aldri hatt noe mer plager med hodebunnen og den har vært min trofaste shampoo i 6 år nå❤️ Merker veldig fort plager i hodebunnen igjen når jeg ikke bruker den jevnlig. De har også flere produkter i samme serie som man kan teste ut, jeg har ikke hatt behov for noe mer enn shampooen. Anonymkode: 3c8df...428 Er det denne? https://www.blivakker.no/product/3772?utm_campaign=pmax-groupb-highmargin-google&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD6Mlf5LWKdZWUG7fKDOfbLIBERNz&gclid=EAIaIQobChMI87Tf0YPQggMVNheiAx1vhwMzEAQYASABEgJtBfD_BwE#reviews Anonymkode: b2252...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #58 Del Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (På 19.11.2023 den 13.10): Er det denne? https://www.blivakker.no/product/3772?utm_campaign=pmax-groupb-highmargin-google&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD6Mlf5LWKdZWUG7fKDOfbLIBERNz&gclid=EAIaIQobChMI87Tf0YPQggMVNheiAx1vhwMzEAQYASABEgJtBfD_BwE#reviews Anonymkode: b2252...d9c Sorry tregt svar, ja det er den! Anonymkode: 3c8df...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #59 Del Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (På 18.11.2023 den 13.59): Det hjelper ikke mot tørr hodebunn, risikerer å gjøre den enda tørrere. Fungoral er mot sopp. Anonymkode: 5f6d8...6d3 Så rart. Hadde begynt å få tørre flekker i hodebunnen, etter å ha brukt det 2-3 ganger nå er hodebunnen mye bedre. Anonymkode: e774c...762 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #60 Del Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (På 18.11.2023 den 14.12): Jeg har eksem og veldig sensitiv hodebunn, og har veldig god hjelp av fungoral. Har ingen problemer med å bruke kun en teskje. Vasker alltid håret godt med annen sjampo først, 1-2 ganger, alt etter hvor skittemt håret er. Har tykt hår til midja. Tar først en liten dæsj som jeg masserer inn fra toppen, så en liten dæsj fra nakken. Første gang så merket jeg lindring etter 3 vask. Anonymkode: 49a2f...159 Hodebunnen min er også bedre etter å ha brukt det 3 ganger. Ingen tørre flekker mer. Hadde fått tørre flekker som klødde, nå er det borte. Anonymkode: e774c...762 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå