BobbySocks Skrevet 17. november 2023 #21 Del Skrevet 17. november 2023 Jeg har brukt mye mer en det som sto, gnikket det skikkelig ned i hodebunnen og lot det virke. Tar noen vask før man merker bedring og et par uker før man er bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #22 Del Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er helt umulig å bruke så lite som det står man skal gjøre. Får jo ikke shamponert hele hodebunnen med så lite. Jeg brukte mer enn det som sto, håper det går greit. TS Anonymkode: 4951d...84a Joda, du må bare vaske med normal shampoo først, og så tar du så lite Fungoral som det står, og får det til å skumme skikkelig opp😊 Anonymkode: 3c8df...428 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #23 Del Skrevet 17. november 2023 Og ja, la det virke Anonymkode: 3c8df...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #24 Del Skrevet 17. november 2023 BobbySocks skrev (18 minutter siden): Jeg har brukt mye mer en det som sto, gnikket det skikkelig ned i hodebunnen og lot det virke. Tar noen vask før man merker bedring og et par uker før man er bra. Så fantastisk å høre, tusen takk for god tilbakemelding ❤️ TS Anonymkode: 4951d...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #25 Del Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Joda, du må bare vaske med normal shampoo først, og så tar du så lite Fungoral som det står, og får det til å skumme skikkelig opp😊 Anonymkode: 3c8df...428 Men det går jo ikke. En liten teskje til hele hodebunnen er helt umulig å få til. TS Anonymkode: 4951d...84a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #26 Del Skrevet 17. november 2023 Har brukt fungoral i flere år, ingen bivirkninger for meg. Bruker det i periodevis. 👍 Anonymkode: a4c01...c9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #27 Del Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har brukt fungoral i flere år, ingen bivirkninger for meg. Bruker det i periodevis. 👍 Anonymkode: a4c01...c9b Veldig godt å høre ❤️ TS Anonymkode: 4951d...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #28 Del Skrevet 17. november 2023 Brukt Fungoral mot seboreisk eksem i hodebunnen i flere år, fungerer alltid kjempebra. Trenger bare 1-2 vask før det går over og holder seg borte i lang tid. Hadde ikke vært skeptisk til å bruke denne sjampoen. Anonymkode: 109b3...d91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #29 Del Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Brukt Fungoral mot seboreisk eksem i hodebunnen i flere år, fungerer alltid kjempebra. Trenger bare 1-2 vask før det går over og holder seg borte i lang tid. Hadde ikke vært skeptisk til å bruke denne sjampoen. Anonymkode: 109b3...d91 Så godt å høre, bruker du kun en teskje som anbefalt? TS Anonymkode: 4951d...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #30 Del Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så godt å høre, bruker du kun en teskje som anbefalt? TS Anonymkode: 4951d...84a Jeg bruker nok en spiseskje i alle fall. Teksten er veiledende, noen har tjukt, tett hår, noen har tynnere hår. Kvinner har ofte mer hår enn menn, og så videre. Anonymkode: 63c84...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #31 Del Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Brukt Fungoral mot seboreisk eksem i hodebunnen i flere år, fungerer alltid kjempebra. Trenger bare 1-2 vask før det går over og holder seg borte i lang tid. Hadde ikke vært skeptisk til å bruke denne sjampoen. Anonymkode: 109b3...d91 Gjort det samme mot seboreisk eksem, hjalp ingenting på meg. Rart hvordan noe hjelper andre og andre ikke. Anonymkode: b2252...d9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #32 Del Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg bruker nok en spiseskje i alle fall. Teksten er veiledende, noen har tjukt, tett hår, noen har tynnere hår. Kvinner har ofte mer hår enn menn, og så videre. Anonymkode: 63c84...158 Ja, det har du rett i... En spiseskje, høres mer riktig ut for meg ❤️ TS Anonymkode: 4951d...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #33 Del Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fungoral skal fungere mot eksem også Anonymkode: 3c8df...428 Kun på seboreisk eksem. Ikke «vanlig eksem». Anonymkode: 5f6d8...6d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #34 Del Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Bivirkninger av fungoral? Har aldri hørt om det en gang jeg😄 Har brukt den i flere år ihvertfall, og aldri merket noe som helst av bivirkninger. Anonymkode: 77226...f2f Samme her. Aldri hørt om bivirkninger og aldri opplevd bivirkninger. Skal begynne med fungoral igjen, på grunn av tørr hodebunn, aner ikke om det hjelper mot tørr hodebunn da🙈 Anonymkode: e774c...762 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #35 Del Skrevet 18. november 2023 Mannen brukte fungoral, og fikk ekstremt tørr hodebunn son klødde. Det tok mange år å bygge opp hodebunnen igjen. Han har sannsynligvis psoriasis, ikke seboreisk eksem som legen mente. Anonymkode: 052d4...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #36 Del Skrevet 18. november 2023 Jeg har brukt det mot sopp på ryggen, altså daglig en god stund, og mot eksem i hodebunn, et par, tre ganger i uka. Aldri merket noenting, bortsett fra at jeg ble kvitt problemene 😊 Anonymkode: 1cb83...e37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #37 Del Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Samme her. Aldri hørt om bivirkninger og aldri opplevd bivirkninger. Skal begynne med fungoral igjen, på grunn av tørr hodebunn, aner ikke om det hjelper mot tørr hodebunn da🙈 Anonymkode: e774c...762 Det hjelper ikke mot tørr hodebunn, risikerer å gjøre den enda tørrere. Fungoral er mot sopp. Anonymkode: 5f6d8...6d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #38 Del Skrevet 18. november 2023 Jeg har brukt fungoral i flere perioder over flere år. Har aldri merket noe som helst til bivirkninger, kun god effekt. Bruker sikkert litt mer enn det står på flasken, men det tror jeg ikke spiller noen rolle. Lar det virke i 3+ minutter og skyller ut. Helt topp. Anonymkode: ce315...b62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #39 Del Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har brukt fungoral i flere perioder over flere år. Har aldri merket noe som helst til bivirkninger, kun god effekt. Bruker sikkert litt mer enn det står på flasken, men det tror jeg ikke spiller noen rolle. Lar det virke i 3+ minutter og skyller ut. Helt topp. Anonymkode: ce315...b62 Så godt å høre ❤️ TS Anonymkode: 4951d...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #40 Del Skrevet 18. november 2023 Hva i all verden er bivirkningene av å bruke fungoral? Har du helseangst, ts? Anonymkode: 21f1f...d23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå