AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #1 Del Skrevet 17. november 2023 Hei. Jeg har fått soppinfeksjon i hodebunnen og legen anbefaler meg Fungoral shampo. Men blir litt redd for å bruke den når jeg leser om mulige bivirkninger. Så spørmålet mitt er: Har du fått bivirkning av Fungoral og i tilfelle hvike? Anonymkode: 4951d...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #2 Del Skrevet 17. november 2023 Hei! Jeg har prøvd Fungoral. Hadde ingen bivirkninger annet att at håret ikke så like fint ut som etter vask med min vanlige, mer fultgivende sjampo. Det løste seg med en gang jeg ikke brukte den igjen 😊 Anonymkode: 1c8e1...d46 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #3 Del Skrevet 17. november 2023 Har aldri fått en eneste bivirkning av Fungoral, må innrømme at jeg aldri har lest om bivirkningene heller. Men den har definitivt hjulpet når jeg har hatt problemer! Anonymkode: e5ce0...3b6 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #4 Del Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hei! Jeg har prøvd Fungoral. Hadde ingen bivirkninger annet att at håret ikke så like fint ut som etter vask med min vanlige, mer fultgivende sjampo. Det løste seg med en gang jeg ikke brukte den igjen 😊 Anonymkode: 1c8e1...d46 Tusen takk for svar, dette var beroligende å høre ❤️ TS Anonymkode: 4951d...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #5 Del Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Har aldri fått en eneste bivirkning av Fungoral, må innrømme at jeg aldri har lest om bivirkningene heller. Men den har definitivt hjulpet når jeg har hatt problemer! Anonymkode: e5ce0...3b6 Så godt å høre, da tar jeg sjansen ❤️ TS Anonymkode: 4951d...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #6 Del Skrevet 17. november 2023 Har heller ikke fått noe bivirkninger men det funket heller ikke 😅 Anonymkode: f0ede...cde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #7 Del Skrevet 17. november 2023 Bivirkninger av fungoral? Har aldri hørt om det en gang jeg😄 Har brukt den i flere år ihvertfall, og aldri merket noe som helst av bivirkninger. Anonymkode: 77226...f2f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #8 Del Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har heller ikke fått noe bivirkninger men det funket heller ikke 😅 Anonymkode: f0ede...cde Uff, så dumt. Jeg har tatt min første vask med Fungoral nå og merker ingen forskjell. Det klør like mye. TS Anonymkode: 4951d...84a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #9 Del Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Bivirkninger av fungoral? Har aldri hørt om det en gang jeg😄 Har brukt den i flere år ihvertfall, og aldri merket noe som helst av bivirkninger. Anonymkode: 77226...f2f Det var godt å høre ❤️ TS Anonymkode: 4951d...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #10 Del Skrevet 17. november 2023 Hvor mange ganger må man vaske håret før man får effekt? Jeg har vasket det nå for første gang, men det klør fortsatt like mye. TS Anonymkode: 4951d...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #11 Del Skrevet 17. november 2023 Hvis du ikke allerede har gjort det, anbefaler jeg deg å - i tillegg til å bruke Fungoral innimellom - prøve Wella SP Balance scalp shampoo. Etter at jeg prøvde denne har jeg aldri hatt noe mer plager med hodebunnen og den har vært min trofaste shampoo i 6 år nå❤️ Merker veldig fort plager i hodebunnen igjen når jeg ikke bruker den jevnlig. De har også flere produkter i samme serie som man kan teste ut, jeg har ikke hatt behov for noe mer enn shampooen. Anonymkode: 3c8df...428 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #12 Del Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor mange ganger må man vaske håret før man får effekt? Jeg har vasket det nå for første gang, men det klør fortsatt like mye. TS Anonymkode: 4951d...84a Det tar litt tid, smør deg med tålmodighet Anonymkode: 63c84...158 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #13 Del Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det tar litt tid, smør deg med tålmodighet Anonymkode: 63c84...158 Åh, takk. Det var beroligende å høre ❤️ TS Anonymkode: 4951d...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #14 Del Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvis du ikke allerede har gjort det, anbefaler jeg deg å - i tillegg til å bruke Fungoral innimellom - prøve Wella SP Balance scalp shampoo. Etter at jeg prøvde denne har jeg aldri hatt noe mer plager med hodebunnen og den har vært min trofaste shampoo i 6 år nå❤️ Merker veldig fort plager i hodebunnen igjen når jeg ikke bruker den jevnlig. De har også flere produkter i samme serie som man kan teste ut, jeg har ikke hatt behov for noe mer enn shampooen. Anonymkode: 3c8df...428 Tusen takk for tips ❤️ Det må jeg sjekke ut TS Anonymkode: 4951d...84a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #15 Del Skrevet 17. november 2023 Hvis du bleker håret vil jeg anbefale deg å slutte med det, for da tåler du det ikke. Anonymkode: 3c8df...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #16 Del Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis du bleker håret vil jeg anbefale deg å slutte med det, for da tåler du det ikke. Anonymkode: 3c8df...428 Nei, jeg gjør ikke det. TS Anonymkode: 4951d...84a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #17 Del Skrevet 17. november 2023 15 minutter siden, AnonymBruker said: Uff, så dumt. Jeg har tatt min første vask med Fungoral nå og merker ingen forskjell. Det klør like mye. TS Anonymkode: 4951d...84a Ja, samme. Brukte opp flaske og måtte tilbake til legen. Viset seg å ikke være sopp men eksem. Anonymkode: f0ede...cde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #18 Del Skrevet 17. november 2023 Det er helt umulig å bruke så lite som det står man skal gjøre. Får jo ikke shamponert hele hodebunnen med så lite. Jeg brukte mer enn det som sto, håper det går greit. TS Anonymkode: 4951d...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #19 Del Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, samme. Brukte opp flaske og måtte tilbake til legen. Viset seg å ikke være sopp men eksem. Anonymkode: f0ede...cde Ok, håper du fikk hjelp med dette da ❤️ TS Anonymkode: 4951d...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #20 Del Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, samme. Brukte opp flaske og måtte tilbake til legen. Viset seg å ikke være sopp men eksem. Anonymkode: f0ede...cde Fungoral skal fungere mot eksem også Anonymkode: 3c8df...428 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå