prøverpå2 Skrevet 10. desember 2023 #21 Del Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): I dag fikk jeg masse slim med blodstriper på det ene tørket. Ikke kommet noe mer. Tror det er en festeblødning på gang… Tvi tvi. Tester meg i morgen tidlig Anonymkode: a97d1...8e8 Spennende! Lykke til med testing og tvi tvi 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpå2 Skrevet 10. desember 2023 #22 Del Skrevet 10. desember 2023 Jeg er nå på 6. dagen over ikm og ingen tegn på TR enda 😊 Tester hver dag og er like spent hver gang.. håper på at enten mensen eller positiv test kommer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #23 Del Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 19.11.2023 den 22.42): Er nå snart på syklusdag 38 og ingenting har skjedd enda.. Anonymkode: 4d3cc...8dd Du burde prøve å bare bruke bind....Kroppen reagerer på "innvendig" beskyttelse, altså tamponger, menskopp og den slags. Kroppen "liker" ikke slike "inngrep"....Bruk utvendig beskyttelse, da får du sannsynligvis de mest konkrete resultatene... Anonymkode: 8ac3c...918 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #24 Del Skrevet 10. desember 2023 prøverpå2 skrev (18 minutter siden): Spennende! Lykke til med testing og tvi tvi 🥰 Takk det samme Anonymkode: a97d1...8e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #25 Del Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Vent noen dager med å teste.. Kroppen skal ha tid til å produserer hcg og nok hcg til utslag på test. Det skjer ikke over natten. Anonymkode: 691f3...b0d Da venter jeg i noen dager. Takk for tips! Er sjansen stor for at det er en festeblødning? Mensen kommer alltid rett på med meg. Anonymkode: a97d1...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpå2 Skrevet 11. desember 2023 #26 Del Skrevet 11. desember 2023 Da har jeg fått besøk av tr og er lettet! Ser frem til de neste pp, men håper egentlig ikke å bli gravid i desember. Da blir termin rundt min datters bursdag 🙊 Masse lykke til videre damer og kos dere i jula ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Berry Skrevet 11. desember 2023 #27 Del Skrevet 11. desember 2023 (endret) prøverpå2 skrev (2 timer siden): Da har jeg fått besøk av tr og er lettet! Ser frem til de neste pp, men håper egentlig ikke å bli gravid i desember. Da blir termin rundt min datters bursdag 🙊 Masse lykke til videre damer og kos dere i jula ❤️ Lykke til ❤️🎄 Endret 11. desember 2023 av Blue Berry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #28 Del Skrevet 11. desember 2023 Tr også her, men kraftige smerter i ryggen og magen. 2 dager forsinket Anonymkode: a97d1...8e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpå2 Skrevet 11. desember 2023 #29 Del Skrevet 11. desember 2023 Blue Berry skrev (40 minutter siden): Lykke til ❤️🎄 Tusen takk ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpå2 Skrevet 1. januar #30 Del Skrevet 1. januar Godt nyttår! Hvordan går det med dere?😊 Her er IKM 11.01 og det er samme dato jeg fant ut jeg var gravid for 4 år siden! Er veldig spent men håper egentlig litt at dattera mi slipper å ha en fødende mor på sin bursdag 🙊 Betyr kanskje ikke stort i fremtida men kan være godt å ha sin "egen" bursdag...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 1. januar #31 Del Skrevet 1. januar prøverpå2 skrev (5 minutter siden): Godt nyttår! Hvordan går det med dere?😊 Her er IKM 11.01 og det er samme dato jeg fant ut jeg var gravid for 4 år siden! Er veldig spent men håper egentlig litt at dattera mi slipper å ha en fødende mor på sin bursdag 🙊 Betyr kanskje ikke stort i fremtida men kan være godt å ha sin "egen" bursdag...? Jeg har 2 eldre søstre som har bursdag samme år som meg 😂🙈 Skulle ikke vært mulig.. Eldste datteren til min far, eldste datteren til min mor og meg felles. Alle født samme dato 🎉🙈😂 Vi har syns det er fint å feire bursdag sammen hele livet. Og feirer sammen selv nå som voksne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpå2 Skrevet 2. januar #32 Del Skrevet 2. januar Helene90 skrev (På 1.1.2024 den 23.29): Jeg har 2 eldre søstre som har bursdag samme år som meg 😂🙈 Skulle ikke vært mulig.. Eldste datteren til min far, eldste datteren til min mor og meg felles. Alle født samme dato 🎉🙈😂 Vi har syns det er fint å feire bursdag sammen hele livet. Og feirer sammen selv nå som voksne Herlighet, så gøy! Virkelig en dato som betyr mye for dere alle sammen 🫶 Takk for svar. Ser jo da at det kanskje ligger mer på mors samvittighet for å kanskje ikke kunne feire den ene bursdagen. Men det blir vell bare overtenking 🙊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 2. januar #33 Del Skrevet 2. januar prøverpå2 skrev (6 minutter siden): Herlighet, så gøy! Virkelig en dato som betyr mye for dere alle sammen 🫶 Takk for svar. Ser jo da at det kanskje ligger mer på mors samvittighet for å kanskje ikke kunne feire den ene bursdagen. Men det blir vell bare overtenking 🙊 Ja det er godt mulig Men selv om vi har likt det, så betyr jo ikke det at alle gjør det. Det er 8 år mellom meg og hun ene og 14 år mellom meg og eldste. Og med aldersforskjell så får de jo egne barnebesøk etter hvert, og mange slår vel sammen familiebesøk dersom to har bursdag tett.. Samboer har bursdag 1 dag etter sin søster - 3 års mellomrom. De feirer fremdeles sammen - utenom runde dager 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå