Gjest Lurven Skrevet 18. november 2023 #21 Del Skrevet 18. november 2023 Frøkenfryden skrev (8 timer siden): Jeg vet. 6 i kjemi😎 Sååå, hvor mange grader må man varme sand opp til for å lage glass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. november 2023 #22 Del Skrevet 18. november 2023 Lurven skrev (10 timer siden): Sååå, hvor mange grader må man varme sand opp til for å lage glass? Det er så lenge siiiideeeeen😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 23. november 2023 #23 Del Skrevet 23. november 2023 Cid skrev (På 17.11.2023 den 19.07): Bruker ikke du tupé? Nei, jeg er han som er hos frisøren støtt og stadig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 23. november 2023 #24 Del Skrevet 23. november 2023 Frøkenfryden skrev (På 17.11.2023 den 23.07): Jeg vet. 6 i kjemi😎 Jeg også. Vi er tøffezt! Synes egentlig du har et ganske kult brukernavn, @Frøkenfryden Sans for @Rofl og @Giacomo_P Og så digger jeg @Sex 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. november 2023 #25 Del Skrevet 23. november 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Jeg også. Vi er tøffezt! Synes egentlig du har et ganske kult brukernavn, @Frøkenfryden Sans for @Rofl og @Giacomo_P Og så digger jeg @Sex Haha tenkte at du kom til å nevne Gia 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 23. november 2023 #26 Del Skrevet 23. november 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Haha tenkte at du kom til å nevne Gia 😄 My best man. Men så er jeg ganske svak for La Boheme feks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. november 2023 #27 Del Skrevet 23. november 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): My best man. Men så er jeg ganske svak for La Boheme feks. Er du ofte på operahuset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 23. november 2023 #28 Del Skrevet 23. november 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Er du ofte på operahuset? Ikke så meget som jeg skulle ønske meg, men har kanalen @Mezzo (som også er et kult brukernavn) å trøste meg med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 24. november 2023 #29 Del Skrevet 24. november 2023 TheHairyToothfairy skrev (19 timer siden): Ikke så meget som jeg skulle ønske meg, men har kanalen @Mezzo (som også er et kult brukernavn) å trøste meg med Har aldri vært på operahuset, men må se å få tatt meg en tur neste år. Må sjekke om det er noe bra først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. november 2023 #30 Del Skrevet 24. november 2023 Lurven skrev (3 minutter siden): Har aldri vært på operahuset, men må se å få tatt meg en tur neste år. Må sjekke om det er noe bra først Jeg har vært på fanci middag der😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. november 2023 #31 Del Skrevet 24. november 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg har vært på fanci middag der😎 Sushi og rødvin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. november 2023 #32 Del Skrevet 24. november 2023 TheHairyToothfairy skrev (20 timer siden): Jeg også. Vi er tøffezt! Synes egentlig du har et ganske kult brukernavn, @Frøkenfryden Sans for @Rofl og @Giacomo_P Og så digger jeg @Sex Ååå takk (Sånn i virkelig liv er jeg også litt bekymret og lite fryd innimellom. Men er absolutt litt gøyal hver dag altså😌) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. november 2023 #33 Del Skrevet 24. november 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Sushi og rødvin? Hehe nei. Husker ikke. Superlenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. november 2023 #34 Del Skrevet 24. november 2023 TheHairyToothfairy skrev (20 timer siden): Jeg også. Vi er tøffezt! Synes egentlig du har et ganske kult brukernavn, @Frøkenfryden Sans for @Rofl og @Giacomo_P Og så digger jeg @Sex Grattis med 6! Vi er en egen rase! 🥳 ps: Kjemilærer lånte meg ekstrabok om alkoholer og deres oppbygning😇 gode tider😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. november 2023 #35 Del Skrevet 24. november 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Hehe nei. Husker ikke. Superlenge siden. I din ungdom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. november 2023 #36 Del Skrevet 24. november 2023 Cid skrev (Akkurat nå): I din ungdom? 20-åra var det vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. november 2023 #37 Del Skrevet 24. november 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): 20-åra var det vel. Savner du litt den tiden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. november 2023 #38 Del Skrevet 24. november 2023 (endret) Cid skrev (1 minutt siden): Savner du litt den tiden? Njei, det var mye vanskelig. En del gøy men litt i overkant med kjærlighetsdrama. Men studerte jo da, hele 20-åra. 9 år😂 DET var fantastisk!! Endret 24. november 2023 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. november 2023 #39 Del Skrevet 24. november 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Savner du litt den tiden? Gjør du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. november 2023 #40 Del Skrevet 24. november 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Gjør du? Er bare noen få år siden så ikke noe som er annerledes nå enn fra når jeg var 29 😅 men før det så hadde jeg det ikke bedre enn nå så jeg er litt mer optimistisk for 30 årene. Synes bare at det suger at jeg begynner å få grått hår 😕 jeg liker ikke tanken på å se gammel ut lenge før jeg er det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå