Gjest Lurven Skrevet 15. november 2023 #1 Del Skrevet 15. november 2023 @Magika_fra_Fyll @KatteLatte @Polly Ester @AliceNextDoor @Ane Rikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 16. november 2023 #2 Del Skrevet 16. november 2023 Takk for at du syns brukernavnet mitt er artig. Jeg syns @KnekkeBørre og @TheHairyToothfairy er artige brukernavn. Det er noen andre også, det hender jeg flirer litt når jeg ser brukernavna, men kommer ikke på noen flere akkurat nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 16. november 2023 #3 Del Skrevet 16. november 2023 @skreppamedleppa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 16. november 2023 #4 Del Skrevet 16. november 2023 Lurven skrev (10 timer siden): @Magika_fra_Fyll @KatteLatte @Polly Ester @AliceNextDoor @Ane Rikke Selvskryt er velskryt;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 16. november 2023 #5 Del Skrevet 16. november 2023 @Fiffig er ganske fiffig. Ellers har vi @Stinkerbell og @trøndersodd Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16. november 2023 #6 Del Skrevet 16. november 2023 (endret) Polly Ester skrev (4 timer siden): Takk for at du syns brukernavnet mitt er artig. Jeg syns @KnekkeBørre og @TheHairyToothfairy er artige brukernavn. Det er noen andre også, det hender jeg flirer litt når jeg ser brukernavna, men kommer ikke på noen flere akkurat nå. Hyggelig lesning. ☺️ We aim to please veit du 🫡 Endret 16. november 2023 av KnekkeBørre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 16. november 2023 #7 Del Skrevet 16. november 2023 Ane Rikke skrev (5 timer siden): Selvskryt er velskryt;) Jada, det var vel egentlig jeg som foreslo det navnet🥳😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. november 2023 #8 Del Skrevet 16. november 2023 Lurven skrev (1 time siden): Jada, det var vel egentlig jeg som foreslo det navnet🥳😁 Det husker jeg, er vitnet ditt👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 17. november 2023 #9 Del Skrevet 17. november 2023 Polly Ester skrev (På 16.11.2023 den 9.33): Takk for at du syns brukernavnet mitt er artig. Jeg syns @KnekkeBørre og @TheHairyToothfairy er artige brukernavn. Det er noen andre også, det hender jeg flirer litt når jeg ser brukernavna, men kommer ikke på noen flere akkurat nå. Den falske reklamen i det hele er qt jeg eier knapt hår på kroppen annet enn på hodet. Det øverste asså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. november 2023 #10 Del Skrevet 17. november 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Den falske reklamen i det hele er qt jeg eier knapt hår på kroppen annet enn på hodet. Det øverste asså Men du har en hårete personlighet😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 17. november 2023 #11 Del Skrevet 17. november 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Men du har en hårete personlighet😁 Myk som glass, hard som silke! Glemte takke @Polly Estern for pene ord! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. november 2023 #12 Del Skrevet 17. november 2023 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Myk som glass, hard som silke! Glemte takke @Polly Estern for pene ord! Glass blir jo mykt når det blir varmet opp, bare sier 'e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november 2023 #13 Del Skrevet 17. november 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Den falske reklamen i det hele er qt jeg eier knapt hår på kroppen annet enn på hodet. Det øverste asså Bruker ikke du tupé? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november 2023 #14 Del Skrevet 17. november 2023 Lurven skrev (På 16.11.2023 den 15.51): Jada, det var vel egentlig jeg som foreslo det navnet🥳😁 Når? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november 2023 #15 Del Skrevet 17. november 2023 Ane Rikke skrev (På 16.11.2023 den 10.16): Selvskryt er velskryt;) Hva betyr velskryt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. november 2023 #16 Del Skrevet 17. november 2023 Cid skrev (1 time siden): Når? 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november 2023 #17 Del Skrevet 17. november 2023 Lurven skrev (1 time siden): 2023 Het hun ikke det i 2022 med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 17. november 2023 #18 Del Skrevet 17. november 2023 Cid skrev (3 timer siden): Hva betyr velskryt? Det er vel egentlig ikke et ord. Bygget det på ordtaket «Selvgjort er velgjort», altså at det man gjør selv, blir bra:) Så at @Lurveni dette tilfellet var svært fornøyd med seg selv, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. november 2023 #19 Del Skrevet 17. november 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Glass blir jo mykt når det blir varmet opp, bare sier 'e Jeg vet. 6 i kjemi😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 18. november 2023 #20 Del Skrevet 18. november 2023 Ane Rikke skrev (9 timer siden): Det er vel egentlig ikke et ord. Bygget det på ordtaket «Selvgjort er velgjort», altså at det man gjør selv, blir bra:) Så at @Lurveni dette tilfellet var svært fornøyd med seg selv, hehe. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå