Gå til innhold

Spinningtime på SATS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge tenkt å prøve spinning, og nå tror jeg det blir til helga. Men det jeg lurer på, er hvordan jeg skal vite hvor tungt eller lett tråkket skal være. Vil jo gjerne ha god kardioeffekt. Trener uten pulsklokke, blir det mer morsomt/tilfredsstillende med? 

Anonymkode: 93cc6...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kjenner det selv når du begynner å sykle. Jeg bruker ikke pulsklokke, men mange trener med.

Anonymkode: a050a...ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du merker det etterhvert, og kan justere om du vil ha lettere/tyngre. Jeg trente lenge med klokke, men følte det ble et jag etter bedre resultater osv.. trener aldri med klokke lenger, men etter hvordan jeg føler meg.

Anonymkode: e43a8...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Instruktørene pleier å være flinke på å beskrive hvor slitsomt det skal være. Hvis det du føler er for lett i forhold til det instruktøren sier: Gjør tråkkene tyngre. Og husk at du tåler og klarer mye mer enn du tror!

Jeg trener med både pulsklokke, pulsbelte og intelligent cycling appen, og syns det er sykt motiverende. Intelligent cycling appen er genial. Men jeg ville ventet litt med alt utstyret inntil du har funnet ut om du syns spinning er gøy eller ikke. Hvis du trives med spinning, anbefaler jeg også sterkt å investere i et par spinning sko. 

Anonymkode: a70cd...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...