AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #1 Del Skrevet 15. november 2023 Jeg kan ikke noe for det men jeg blir så flau når jeg ser på sånne halvgamle, halvkjente avdanka vokalister som spille luftgitar eller står og digger musikken ved siden av gitaristen i bandet. Jeg synes det er så flaut og jeg ser kun vokalister over 40-50 år som gjør det. Er det fordi de ikke vet hva de skal gjøre på scenen når det er partier med sologitar? Noen andre som legger merke til dette? Anonymkode: dd70f...216 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #2 Del Skrevet 15. november 2023 Men nei, ts. Har ikke egentlig tenkt over det, men det er teit Anonymkode: 0aed2...a70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #3 Del Skrevet 15. november 2023 Jeg takler ikke folk med "vocal fry". Og for alt jeg vet, kan de jo være røykere eller forkjølet og ikke bare gjør seg til men allikevel 😭 Takler ikke. Slutter umiddelbart å se på en tvserie hvis det kommer en slik karakter. Jeg trodde vi skulle dele rare ting vi føler. Luftgitar er ikke min greie men har ingenting mot andre som driver med det. Altså det finnes konkurranser så mange nok driver med det da. Anonymkode: 29a9f...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #4 Del Skrevet 15. november 2023 Det har du jammen rett i, og det fjeset de får mens de spiller da! Lurer på hva gitarister synes om folk på luftgitar, og om det hender at de selv gjør det? Anonymkode: 61afb...8ed 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #5 Del Skrevet 15. november 2023 Er ikke det bare ruskete alkiser som sitter fast i 80-tallet som gjør sånt? Litt fordi de ikke har noe sceneshow? Anonymkode: a455b...bb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 15. november 2023 #6 Del Skrevet 15. november 2023 Det er mye som er flaut på konserter. Jeg hater derfor å stå langt fremme. Men det er mer flaut med vokalister som: 1. sparker publikum i fjeset 2. trykker kjønnsorganet sitt på publikum 3. tar publikum opp på scenen og tvinger de til å lage show (synge, danse) 4. dynker pent kledd publikum i øl. 5. spytter på folk. 6. sloss med andre bandmedlemmer 7. blir sur og går av scene for bagatell 8. dør på scenen før halvspilt konsert. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #7 Del Skrevet 15. november 2023 er vel ennå flauere om de bare står der rett opp og ned...? Anonymkode: 8fc87...d33 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 15. november 2023 #8 Del Skrevet 15. november 2023 Tråden er ryddet for avsporing, og en skrivefeil i tittelen er rettet. Om dette ble feil send meg gjerne en privat melding så jeg får rettet det så fort som mulig. Rhodiola, adm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #9 Del Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg takler ikke folk med "vocal fry". Og for alt jeg vet, kan de jo være røykere eller forkjølet og ikke bare gjør seg til men allikevel 😭 Takler ikke. Slutter umiddelbart å se på en tvserie hvis det kommer en slik karakter. Jeg trodde vi skulle dele rare ting vi føler. Luftgitar er ikke min greie men har ingenting mot andre som driver med det. Altså det finnes konkurranser så mange nok driver med det da. Anonymkode: 29a9f...7d3 Hva er vocal fry? Ts Anonymkode: dd70f...216 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #10 Del Skrevet 15. november 2023 Å bli flau over andres opptreden som ikke har noen tilbakeførende kraft på den som blir flau er et tegn på usikkerhet. Anonymkode: d37b8...a1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 15. november 2023 #11 Del Skrevet 15. november 2023 (endret) Luftgitar er bare kult om man tar den helt ut og har VM i luftgitar uten at man engang er musiker selv. Det er mindre kult når man faktisk er på scenen for å levere musikk. Dette er noe av det aller pinligste jeg har sett. Jåledamene er "tøffe" og viser at de kan rocke løs, liksom. Skikkelig badass 🤡 Endret 15. november 2023 av ElectricScum 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #12 Del Skrevet 15. november 2023 ElectricScum skrev (1 time siden): Luftgitar er bare kult om man tar den helt ut og har VM i luftgitar uten at man engang er musiker selv. Det er mindre kult når man faktisk er på scenen for å levere musikk. Dette er noe av det aller pinligste jeg har sett. Jåledamene er "tøffe" og viser at de kan rocke løs, liksom. Skikkelig badass 🤡 greien er vel at de har såpass bra stemmer at det veier opp for det da...? men ja, enig i at det er "pinlige" aspekter ved celine Dion, og anastacia.. men man må jo bare tåle det da de tjener jo millioner, om ikke milliarder.. Anonymkode: d2c6d...659 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helgekarjol Skrevet 15. november 2023 #13 Del Skrevet 15. november 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg kan ikke noe for det men jeg blir så flau når jeg ser på sånne halvgamle, halvkjente avdanka vokalister som spille luftgitar eller står og digger musikken ved siden av gitaristen i bandet. Jeg synes det er så flaut og jeg ser kun vokalister over 40-50 år som gjør det. Anonymkode: dd70f...216 Vi har alle vårt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #14 Del Skrevet 15. november 2023 Trist når det skal så lite til for at du skal bli flau, TS. Anonymkode: ea0cb...047 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #15 Del Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kan ikke noe for det men jeg blir så flau når jeg ser på sånne halvgamle, halvkjente avdanka vokalister som spille luftgitar eller står og digger musikken ved siden av gitaristen i bandet. Jeg synes det er så flaut og jeg ser kun vokalister over 40-50 år som gjør det. Er det fordi de ikke vet hva de skal gjøre på scenen når det er partier med sologitar? Noen andre som legger merke til dette? Anonymkode: dd70f...216 Du gjør sikkert endel ting du heller burde være flau over. F.eks. når du får orgasme... Da tipper jeg du gjør en grimase eller lignende, eller når du bæsjer - da tipper jeg det av og til kommer noen lyder. Å stå på en scene og fremføre sin egen musikk (eller hva det måtte være), gjør noe med en. En kan bli fanget i øyeblikket og revet med. Noen vokalister knuser ølflasker på scenen, ruller seg i de knuste glasskårene og kutter seg til blods, noen setter seg en sprøyte heroin, noen spiller luftgitar. Det er mer pinlig med de som har innøvde dansetrinn eller lignende. Anonymkode: d9a9c...a97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #16 Del Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men nei, ts. Har ikke egentlig tenkt over det, men det er teit Anonymkode: 0aed2...a70 Men nei. Anonymkode: 63b59...b54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #17 Del Skrevet 15. november 2023 ElectricScum skrev (4 timer siden): Luftgitar er bare kult om man tar den helt ut og har VM i luftgitar uten at man engang er musiker selv. Det er mindre kult når man faktisk er på scenen for å levere musikk. Dette er noe av det aller pinligste jeg har sett. Jåledamene er "tøffe" og viser at de kan rocke løs, liksom. Skikkelig badass 🤡 Da må du søke på "Heidis küken" på youtube. Så får pinlighet en ny dimensjon. Anonymkode: 63b59...b54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #18 Del Skrevet 15. november 2023 Betyr ikke det bare at elsker det de holder på med, og er skikkelig engasjert? 🤷♀️ Jeg skjønner ikke at folk lar seg irritere av alt mulig. Så lenge det ikke plager eller skader noen, er det jo bare å se en annen vei vel. Anonymkode: 3b603...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #19 Del Skrevet 15. november 2023 39 minutter siden, AnonymBruker said: Da må du søke på "Heidis küken" på youtube. Så får pinlighet en ny dimensjon. Anonymkode: 63b59...b54 Hva var det jeg hørte nå??? Er det en variant av The Fox (What Does the Fox Say?)? Anonymkode: 9c64d...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #20 Del Skrevet 15. november 2023 Ååååå, men det er enda teitere når de latespiller saksofon og bøyer seg frem og tilbake med hendene rundt liksom saksofonen🤦🏻♀️🫠🫣 Anonymkode: 80513...0b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå