bysummerfall Skrevet 20. november 2023 #41 Del Skrevet 20. november 2023 On 11/18/2023 at 10:56 PM, brainstorm said: De skjelver nok mer på Værnes. 😏 Rai Rai🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 22. november 2023 #42 Del Skrevet 22. november 2023 brainstorm skrev (På 18.11.2023 den 22.56): De skjelver nok mer på Værnes. 😏 Haha herlig kommentar😂 Ikke forstår jeg hva dette har med janteloven og gjøre og dette er jo bare så utrolig pinlig. Så dem på festival i sommer og jeg fikk så dårlig inntrykk av BB. Han så så sur ut når han kom ut på scenen, flere sanger før han ga et smil/tødde opp. Virker utrolig usympatisk, og det hjalp jo ikke akkurat med denne hendelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 22. november 2023 #43 Del Skrevet 22. november 2023 Lillemor_Meg skrev (På 15.11.2023 den 13.34): En av sakene i nyhetsbildet i dag er Bjarne Brøndbo. https://www.vg.no/rampelys/i/q1opbg/bjarne-broendbo-sur-hevder-han-fikk-kjeft-paa-namsos-flyplass Bjarne Brøndbo fikk kjeft da han kom ett minutt for sent til å få sjekket inn innenfor fristen, og hevder det er janteloven som er grunnen til at han fikk tilsnakk. Jeg har selv sett mennesker som har blitt avvist til innsjekk fordi de var ett minutt eller to for sent ute, og så vidt jeg vet var ikke disse kjendiser. I tillegg skriver han: Her må han vel ha misforstått litt? Hvordan skal han klare å være ferdig innsjekket 30 minutter før avgang når han møter enten presis på tiden, eller ett minutt før? Men spørsmålet er, fikk han tilsnakk på grunn av janteloven, eller ville alle andre også fått samme beskjed? hæ. Kommer man for sent så kommer man for sent. uansett hvem man er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 22. november 2023 #44 Del Skrevet 22. november 2023 Det er over 16 mil å kjøre Namsos - Værnes, så velger neppe det alternativet 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marleah Skrevet 22. november 2023 #45 Del Skrevet 22. november 2023 Frida skrev (7 timer siden): Det er over 16 mil å kjøre Namsos - Værnes, så velger neppe det alternativet 😂 Ja, når han synes det er vanskelig å beregne reisetid når han bor 2 minutter unna, blir nok dette bærre lækkert tenker jeg😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå