Gå til innhold

Helings prosess etter fjerning av marisker rundt endetarmsåpning

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg bare lurer på om det er noen inne her som har fjernet marisker rundt endetarm? Jeg fjernet to stk for to dager siden.. tok en titt inne der i går og oppdager at jeg fortsatt har de samme utposningene/kulene! Ikke er det vondt heller. Har gått på toalettet og det er som å gå på toalett om man har en middels betent hemoroide! Er det slik at det ser ut som det fortsatt er noe der før det gror skikkelig? Kjente jeg ble ordentlig skuffet. Har ringt sykehuset men de skulle ringe meg tilbake.. Dette er den andre operasjonen jeg gjennomgår nå. Og denne gangen skulle det «pyntes» rundt etter den forrige operasjonen. Men når jeg ser at jeg fortsatt har de samme knollene som virker til å sitte fast til huden da begynner jeg å lure på hva dette er for noe og om det skal være slik frem til det gror.. Hadde vel regnet med at når noe blir fjernet så er det kun sår og ikke de samme synlige knollene som har vært der.

Anonymkode: c7b14...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Tok ca 4 uker før ting så normalt ut om jeg husker riktig.

til meg så det verre ut en før operasjonen lenge så jeg ble også bekymret. Gi det tid 🙂

Anonymkode: e6961...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja. Tok ca 4 uker før ting så normalt ut om jeg husker riktig.

til meg så det verre ut en før operasjonen lenge så jeg ble også bekymret. Gi det tid 🙂

Anonymkode: e6961...b95

Ok😅 jeg hadde liksom sett så frem til at jeg kunne se en forskjell. Også ser det ut som jeg har fått sydd på ekstra liksom! Jeg ble altså så skuffet! 😅 men da er det ikke unormalt da, at det ser sånn ut i starten😅 da får jeg gi det tid 👍🏼😅 takk for svar🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 15.11.2023 den 17.34):

Ok😅 jeg hadde liksom sett så frem til at jeg kunne se en forskjell. Også ser det ut som jeg har fått sydd på ekstra liksom! Jeg ble altså så skuffet! 😅 men da er det ikke unormalt da, at det ser sånn ut i starten😅 da får jeg gi det tid 👍🏼😅 takk for svar🥰

Hvordan ser det ut nå? Ble det mye bedre?

Anonymkode: ec725...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg opererte her om dagen og fikk beskjed om å ikke se etter før om 14 dager 😊 De blåser de opp før de fjerner de og derfor ser det ut som om de ikke har fjernet noe den første tiden sa hun. Hadde hatt en del pasienter som hadde ringt etter noen dager og spurt om de hadde fjernet noe i det hele tatt 😅

Anonymkode: 9b4f9...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...