AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #1 Del Skrevet 14. november 2023 Hei. Jeg er litt forvirret, for jeg fikk en positiv graviditetstest med en svak rosa strek i dag. Jeg testet med vanlig graviditetstest på dagens andre urin. Det som er veldig rart er at jeg også tok en graviditetstest med dagens første urin og brukte en tidligtest, men den var negativ. Betyr dette at den positive testen er en falsk positiv test? Anonymkode: 70707...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 14. november 2023 #2 Del Skrevet 14. november 2023 Det er vanligere med en falsk negativ enn en falsk positiv, så det er helt umulig å si med sikkerhet for noen her og nå 🌹 Ta en ny test i morgen du. Gjerne to samtidig på samme urin så utelukker det eventuelle feil med en enkelt test. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #3 Del Skrevet 14. november 2023 Helene90 skrev (7 minutter siden): Det er vanligere med en falsk negativ enn en falsk positiv, så det er helt umulig å si med sikkerhet for noen her og nå 🌹 Ta en ny test i morgen du. Gjerne to samtidig på samme urin så utelukker det eventuelle feil med en enkelt test. Huff, er forferdelig når man får falske forhåpninger..💔 Får bare teste på nytt å se..😊 Anonymkode: 70707...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 14. november 2023 #4 Del Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Huff, er forferdelig når man får falske forhåpninger..💔 Får bare teste på nytt å se..😊 Anonymkode: 70707...d2f Ja det er nok best 👍 Men sånn statistisk sett så er det størst mulighet for at den positive er rett og den negative feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #5 Del Skrevet 16. november 2023 Hvordan gikk det? Anonymkode: a127c...672 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #6 Del Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvordan gikk det? Anonymkode: a127c...672 Hadde negativ test dagen etter:) Men er bare 11dpo foreløpig. Takk som spør🫶🏻 Anonymkode: 70707...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå