AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #41 Del Skrevet 15. november 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Spennende ! Og takk ! Men hva er automatskrift ? Anonymkode: cbb8e...c0f automatskrift er bare en annen måte for synsk info på. jeg bruker det ofte for meg selv og mitt liv og det jeg har mest praksis mot, mer enn tarot kort. tar det i denne tråden litt som øvelse for intuisjonen min da jeg er under øving Anonymkode: 6c925...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #42 Del Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): automatskrift er bare en annen måte for synsk info på. jeg bruker det ofte for meg selv og mitt liv og det jeg har mest praksis mot, mer enn tarot kort. tar det i denne tråden litt som øvelse for intuisjonen min da jeg er under øving Anonymkode: 6c925...7f8 Ok ! Det var nytt for meg. Aldri hørt om det ! Takk uansett da ! Får prøve noe annet da. Kan du se på om der er noe med mine egne evner med dine kort da ? Anonymkode: cbb8e...c0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #43 Del Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tok automat skrift på deg. Fikk svaret: "ja, men han er redd for å vise at kan ha noe følelser. " Hilsen suppehjerne tarot spå og reading hjørne Husk på at jeg er bare under øvelse. Ta alle svar og spå med en klype salt og kjenn etter selv om er riktig. Gi gjerne tilbakemelding fordi det er sånn en lærer. Anonymkode: 6c925...7f8 Det gir mening, takk 🙏 Anonymkode: 44964...62e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #44 Del Skrevet 15. november 2023 Veldig gjerne!! Lurer på om han jeg dater blir kjæresten min og om det blir et godt forhold? 😊❤️ Anonymkode: a6d46...cbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #45 Del Skrevet 15. november 2023 Finner vi tilbake til hverandre? Anonymkode: 9df96...8e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #46 Del Skrevet 15. november 2023 Har en stor greie foran meg, som vil være svært avgjørende for framtida. Blir det positivt eller negativt svar?😅 Anonymkode: c3a84...2e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly 4.5 år Skrevet 15. november 2023 #47 Del Skrevet 15. november 2023 Vil livet bli bedre for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussemor47 Skrevet 15. november 2023 #48 Del Skrevet 15. november 2023 Ønsker meg litt om kjærlighetslivet mitt💫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #49 Del Skrevet 15. november 2023 Jeg skrev tidligere i tråden, men du hoppa over meg. Kan du legge opp kort på hva han føler for meg? Anonymkode: 87d0e...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #50 Del Skrevet 15. november 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: The magican Stemmer det at du ikke er i en jobb nå? og ikke heller kjærlighetsforhold? Jobber du med deg selv, ha orden i systemet og oranisert, kan du lykkes i begge disse. Lykke til du har magien i deg. Hilsen suppehjerne tarot spå og reading hjørne Anonymkode: 6c925...7f8 Er ikke i en jobb nå. Er i et forhold da, men vil ikke kalle det kjærlighets… ❤️ Anonymkode: 8df97...d72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #51 Del Skrevet 16. november 2023 21 hours ago, AnonymBruker said: Jeg skrev tidligere i tråden, men du hoppa over meg. Kan du legge opp kort på hva han føler for meg? Anonymkode: 87d0e...6a0 Beklager , litt vanskelig holde styr fikk kortert the hierophant. at du er litt maskulin, tradisjonell og har mye visdom eller innsikt i deg. Hilsen suppehjerne tarot spå og reading Anonymkode: 6c925...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #52 Del Skrevet 16. november 2023 23 hours ago, AnonymBruker said: Har en stor greie foran meg, som vil være svært avgjørende for framtida. Blir det positivt eller negativt svar?😅 Anonymkode: c3a84...2e9 fikk kortet the fool Det er noe nytt. The fool er kort for ny begynnelse så sånn jeg tolker det kan det så absolutt være positivt. Anonymkode: 6c925...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #53 Del Skrevet 16. november 2023 23 hours ago, AnonymBruker said: Veldig gjerne!! Lurer på om han jeg dater blir kjæresten min og om det blir et godt forhold? 😊❤️ Anonymkode: a6d46...cbc Det sto i førsteposten min at jeg ikke spår i spørsmål om "blir vi sammen". Det er noe du/dere må finne ut av selv. Tarot eller spåing viser alltid kun potensiele muligheter i det øyeblikket på hva som kan være mulig og sånn jeg har lært tarot og spå reading kan det alltid snu seg. Hilsen suppehjerne tarot spå og reading Anonymkode: 6c925...7f8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #54 Del Skrevet 16. november 2023 23 hours ago, Tussemor47 said: Ønsker meg litt om kjærlighetslivet mitt💫 Kortet the empress Kan virke som det begynner å blomstre og at alt arbeidet du tidligere har gjort frem til nå og videre vil belønnes. Fortsett sånn Anonymkode: 6c925...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #55 Del Skrevet 16. november 2023 Tror du hoppet over meg også ☺️ ser du om jeg skal flytte, eller bli der jeg er. Og hvis vi flytter- blir det da bra eller vanskelig? Anonymkode: 16707...c2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #56 Del Skrevet 16. november 2023 On 11/15/2023 at 8:37 PM, AnonymBruker said: Ok ! Det var nytt for meg. Aldri hørt om det ! Takk uansett da ! Får prøve noe annet da. Kan du se på om der er noe med mine egne evner med dine kort da ? Anonymkode: cbb8e...c0f Hvordan spår tarot dette? Kjenn etter i deg selv og øvelse gjør mester. Jeg kunne ikke dette heller for 10 år siden, men har lært eller lærer ennå. Praktiser det å se innover. Alt handler bare om bli flink lytte på intuisjonen sin. Tarot eller hva som helst er bare hjelpemiddel og også automatskrift. For å bli bedre skrive intuitivt, øv deg på å skriv dikt som et eksempel eller annen kreativ skriving hvor du ikke bruker logisk sans. Lykke til. Anonymkode: 6c925...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #57 Del Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det sto i førsteposten min at jeg ikke spår i spørsmål om "blir vi sammen". Det er noe du/dere må finne ut av selv. Tarot eller spåing viser alltid kun potensiele muligheter i det øyeblikket på hva som kan være mulig og sånn jeg har lært tarot og spå reading kan det alltid snu seg. Hilsen suppehjerne tarot spå og reading Anonymkode: 6c925...7f8 Ah, ok, beklager😊 Kan jeg spørre om kjærlighet generelt da? ❤️ Anonymkode: a6d46...cbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #58 Del Skrevet 16. november 2023 Kommer jeg til å flytte i løpet av det neste halve året? Eventuelt neste hele året? Anonymkode: a26a9...e34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millaca Skrevet 16. november 2023 #59 Del Skrevet 16. november 2023 Er jeg på riktig vei i karrieren min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #60 Del Skrevet 16. november 2023 14 minutter siden, AnonymBruker said: Tror du hoppet over meg også ☺️ ser du om jeg skal flytte, eller bli der jeg er. Og hvis vi flytter- blir det da bra eller vanskelig? Anonymkode: 16707...c2a fikk kortet the moon det er to valg. kan se ut som noe frykt til det å flytte med tanke på om det ikke blir bra? lytt til intuisjonen og tenk nøye etter valget. jeg ser ikke noe om bra eller vanskelig, men kanskje om gir slipp på frykten ting vil gå lettere og valget står mer klart? Anonymkode: 6c925...7f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå