AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #21 Del Skrevet 15. november 2023 Vil noen i denne tråden noen gang få noen svar? Anonymkode: 4de25...810 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #22 Del Skrevet 15. november 2023 Korleis ser karriereren min ut framover? Anonymkode: 0babe...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #23 Del Skrevet 15. november 2023 14 hours ago, BobbySocks said: Kjærlighet da Skal trekke kort for deg. Ble kortet the lovers på deg. Et positivt kort gjeldende ditt spørsmål. Kjærlighet er absolutt innenfor din rekkevidde og om du ikke er i et forhold så kan det hende du møter noen andre som blir din store kjærlighet. Det er ikke sikkert nå fordi den andre personen kan være enda litt utenfor rekkevidde og ikke helt til at du når hen, men det kommer seg. Ikke bli helt obs på dette eller personen. Lev livet og la hjertet veilede deg. Da kan du ikke gå feil vei Lykke til Hilsen suppehjerne tarot spå og reading hjørne Anonymkode: 6c925...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #24 Del Skrevet 15. november 2023 14 hours ago, AnonymBruker said: Kommer jeg og c til å finne tilbake til hverandre på en seriøs måte? Anonymkode: f0fba...264 Fikk dessverre kortet the hermit på deg angående ditt spørsmål. Sånn jeg ser det utifra nåværende situasjon er svaret nei. Det kan se ut som den ene eller begge kan lett skremme vekk den andre fordi ønsker gå for fort eller går for sakte frem. I en ensom fase hver for seg lærer dere ting og det kan hende på sikt etter det og mye selvrefleksjon at dere kan finne frem til hverandre, men det er ikke nå. Det kan være først etter mange år. Kanskje ikke som kjærester, men venner. Eller kanskje som kjærester, det får tiden vite. Men for øyeblikket nå, er sånn jeg tolker det et nei. Hilsen suppehjerne tarot og spå reading Anonymkode: 6c925...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #25 Del Skrevet 15. november 2023 15 hours ago, AnonymBruker said: Lurer på om jeg kommer til å ende som ufør? Er pr i dag langtidssykemeldt og skjønner ikke hvordan jeg skal klare p komme tilbake i jobb. Anonymkode: 13ee5...90e Tarot kan ikke spå om vil bli ufør eller ikke, men la et kort på deg angående fremtid. Jeg fikk kortet "the devil" Det trenger absolutt ikke være et negativt kort. Det som ligger til dette kortet angående deg og sånn jeg tolker det i forhold til ditt spørsmål er at du må jobbe med deg selv. Det kan være jobbe med bli frisk og komme seg opp på beina igjen. Ha god jordkontakt og få til stabilitet og gode rutiner i livet. Pass på så du ikke faller i negativt spor eller avhengighet. Ufør eller langtidssykemeldt er så å si kun et verktøy til å få tid til å bli frisk og komme seg opp på beina igjen. Ikke ta det som et nedelag, men se på ufør om skulle bli det en måte jobbe bli frisk igjen. Ufør kan å være en pause for å få tid til å tenke ut hvordan komme tilbake i jobb og tenke ut nye løsninger som jeg tror du trenger. Noe nytt. En annen måte kan være å se på livsstilen. Kanskje for å klare være i jobb, må det forandring i livsstilen eller miljøet du er i? Hilsen suppehjerne tarot spå og reading hjørne Anonymkode: 6c925...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #26 Del Skrevet 15. november 2023 15 hours ago, AnonymBruker said: Var han noen gang forelsket i meg? Anonymkode: 29e81...cbe The Emperor kortet Ja, men et ikke om det var noe langvarig. Det var for en periode han var det er sånn jeg tolker dette kortet. Ikke ta det som nederlag. Noen ganger må en gjennom korte forhold eller forelskelser for å lære noe og komme frem til de som virkelig elsker oss som det er ekte kjærlighet i. Ikke bare en kjapp forelskelse. Hilsen suppehjerne tarot spå og reading hjørne Anonymkode: 6c925...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #27 Del Skrevet 15. november 2023 15 hours ago, AnonymBruker said: Vil det skje en endring i kjærligheten for meg? Anonymkode: 44325...249 Du har vært gjennom mange skuffelser rundt kjærligheten i det siste. Mange forhold eller noe som ikke har skjedd helt som du har tenkt og villet. Mange kortvarig forhold? Fikk kortet justice jeg som er rettferdighet. Ja ting vil snu og det vil skje endring. Det du tidligere gikk gjennom som kan være mye skuffelser eller korte forhold var der fordi du måtte lære noe. Du får vente å se Kanskje kjærligheten treffer deg å en dag. 😊 Hilsen suppehjerne tarot spå og reading hjørne Anonymkode: 6c925...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #28 Del Skrevet 15. november 2023 15 hours ago, AnonymBruker said: Savner han meg? Anonymkode: 824b4...6e6 "the magican" Et klart nei fikk jeg. Beklager Sånn jeg tolker kortet kan det se ut som du har hatt høye forventinger og gjerne ville at han skulle savne deg. Alt er fordi du har noe lekser som du trenger å lære angående forhold. Du har noe i deg selv som du må forstå. Hilsen suppehjerne tarot spå og reading hjørne Husk at jeg er bare under øvelse og ta all lesning fra meg med klype salt. om det stemmer eller ikke, gi gjerne tilbakemelding. Det setter jeg stor pris på Anonymkode: 6c925...7f8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #29 Del Skrevet 15. november 2023 15 hours ago, AnonymBruker said: H ordan vil det resterende studieforløpet mitt bli? Tar videreutdanning, og har nettopp fått barn. Lurer også på om barnets operasjon kommer til å bli vellykket. Jeg er ikke redd barnet skal dø eller noe, bare bekymret på om de får fikset det de skal. Anonymkode: 0b1d0...932 Først et kort angående resterende studieforløpet (videreutdanning): The hierophant.. Utdanning vil gå bra. Gjør det som er viktig og riktig i dag og du vil få belønning på sikt for det. Ser lite motstand. The emperor. fikk et nei, kan hende må ha flere operasjoner at ikke den første blir vellykket men den andre. Anonymkode: 6c925...7f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #30 Del Skrevet 15. november 2023 15 hours ago, AnonymBruker said: Les meg gjerne på VM og TJ. Er de på sjekkeren og hvorfor er de tilbakeholdne? Anonymkode: cbb8e...c0f Jeg prøvde automatskrift på deg, men kom til svar: "du skal ikke vite det" Dette kan tolkes som mange forskjellige måter. Andre skal egentlig ikke gå inn på andre personer uten at de har gitt tillatelse på det. Mitt tips er å prøve være litt observant rundt dem, kjenne etter i deg selv. Kanskje du ikke skal vite noe fordi dette er noe du selv skal lære angående forhold med andre mennesker. Det er gjennom andre vi kjenner oss selv. Hilsen suppehjerne tarot spå og reading hjørne Anonymkode: 6c925...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 15. november 2023 #31 Del Skrevet 15. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Først et kort angående resterende studieforløpet (videreutdanning): The hierophant.. Utdanning vil gå bra. Gjør det som er viktig og riktig i dag og du vil få belønning på sikt for det. Ser lite motstand. The emperor. fikk et nei, kan hende må ha flere operasjoner at ikke den første blir vellykket men den andre. Anonymkode: 6c925...7f8 Unnskyld at jeg bryter inn, men Emperor har kontroll altså, så ville heller sagt ja enn nei. Når det er sagt er det ulovlig å spå i helseanliggender og når en mor spør om hvordan det går med et barn og operasjoner så tenker vi oss om, sier det 'vil vi ikke se på' og tar heller ikke sjansen å skremme noen. Kortet forteller ikke noe om det skulle være flere operasjoner eller noe og jeg håper at barnets mor heller snakker med legen om dette. Endret 15. november 2023 av Lawyam 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #32 Del Skrevet 15. november 2023 48 minutter siden, Lawyam said: Unnskyld at jeg bryter inn, men Emperor har kontroll altså, så ville heller sagt ja enn nei. Når det er sagt er det ulovlig å spå i helseanliggender og når en mor spør om hvordan det går med et barn og operasjoner så tenker vi oss om, sier det 'vil vi ikke se på' og tar heller ikke sjansen å skremme noen. Kortet forteller ikke noe om det skulle være flere operasjoner eller noe og jeg håper at barnets mor heller snakker med legen om dette. Det kan hende det er ja , jeg er ikke noe ekspert. bare øvelse 😊 det må å alle som spør i tråden ha i bakhodet, at hvis de vil være helt sikker på svaret må de ta kontakt med en verfisert tarotist elelr spåer. Takk for tilbakemelding. Har lært nå at ikke lov spå i helse og operasjon. Anonymkode: 6c925...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #33 Del Skrevet 15. november 2023 16 hours ago, Pjaf said: Hvordan blir framtida mi? Kommer jeg ut i jobb igjen ? Kommer jeg til å fortsatt være gift om 2-3-4 år? Får kortet the chariot. Føler det er et ja. Er to typiske enhjørninger som står mot hverandre rundt stjerner som kan symbolisere suksess. Det er sikkert litt vanskelig nå eller du har en utfordring, men på sikt vil du seire ut av det du står oppi nå. Anonymkode: 6c925...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #34 Del Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Still et spørsmål. Kan lese på alt. Jobb, karriere, fremtid, fortid, kjærlighet, livet nå, situasjoner og mer. Leser ikke i døden eller spørsmål som "bør jeg bli sammen med den personen". Hilsen suppehjerne. Anonymkode: 6c925...7f8 Livssituasjon og kjærlighet, hvis du kan... Anonymkode: 9df96...8e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #35 Del Skrevet 15. november 2023 16 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tenker mye på en person, kan du se om han tenker på meg? Anonymkode: 44964...62e Tok automat skrift på deg. Fikk svaret: "ja, men han er redd for å vise at kan ha noe følelser. " Hilsen suppehjerne tarot spå og reading hjørne Husk på at jeg er bare under øvelse. Ta alle svar og spå med en klype salt og kjenn etter selv om er riktig. Gi gjerne tilbakemelding fordi det er sånn en lærer. Anonymkode: 6c925...7f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #36 Del Skrevet 15. november 2023 16 hours ago, AnonymBruker said: Jobb og kjærlighet?💜 Anonymkode: 94695...b98 Tok automatskrift på deg. hvordan går det med jobb for b98? Jeg kan se det er noe, men ikke helt nå. Suksess kommer, men det må handling til. hvordan går det med kjærlighet for b98? Det har vært noe turbulens med noe som ikke var så bra. Dette var fortiden. Fremtide ser lys ut på dette punktet, men det forutsir handlinger og være klar på hva vil ha. Lære sette grenser, kjenne seg selv godt nok. Hilsen suppehjerne tarot spå og reading hjørne Ta alle svar med klype salt. Jeg er under øvelse. Gi gjerne tilbakemelding fordi det er sånn lærer. Anonymkode: 6c925...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #37 Del Skrevet 15. november 2023 16 hours ago, AnonymBruker said: Jobb og kjærlighet? ~🐼 Anonymkode: 8df97...d72 The magican Stemmer det at du ikke er i en jobb nå? og ikke heller kjærlighetsforhold? Jobber du med deg selv, ha orden i systemet og oranisert, kan du lykkes i begge disse. Lykke til du har magien i deg. Hilsen suppehjerne tarot spå og reading hjørne Anonymkode: 6c925...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #38 Del Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tarot kan ikke spå om vil bli ufør eller ikke, men la et kort på deg angående fremtid. Jeg fikk kortet "the devil" Det trenger absolutt ikke være et negativt kort. Det som ligger til dette kortet angående deg og sånn jeg tolker det i forhold til ditt spørsmål er at du må jobbe med deg selv. Det kan være jobbe med bli frisk og komme seg opp på beina igjen. Ha god jordkontakt og få til stabilitet og gode rutiner i livet. Pass på så du ikke faller i negativt spor eller avhengighet. Ufør eller langtidssykemeldt er så å si kun et verktøy til å få tid til å bli frisk og komme seg opp på beina igjen. Ikke ta det som et nedelag, men se på ufør om skulle bli det en måte jobbe bli frisk igjen. Ufør kan å være en pause for å få tid til å tenke ut hvordan komme tilbake i jobb og tenke ut nye løsninger som jeg tror du trenger. Noe nytt. En annen måte kan være å se på livsstilen. Kanskje for å klare være i jobb, må det forandring i livsstilen eller miljøet du er i? Hilsen suppehjerne tarot spå og reading hjørne Anonymkode: 6c925...7f8 Tusen takk for svar! 😊 Har absolutt mye å jobbe med og håper jeg kommer i mål! Det er jo sant at sykemelding og ufør ikke trenger være for alltid! 😊 Anonymkode: 13ee5...90e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #39 Del Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): "the magican" Et klart nei fikk jeg. Beklager Sånn jeg tolker kortet kan det se ut som du har hatt høye forventinger og gjerne ville at han skulle savne deg. Alt er fordi du har noe lekser som du trenger å lære angående forhold. Du har noe i deg selv som du må forstå. Hilsen suppehjerne tarot spå og reading hjørne Husk at jeg er bare under øvelse og ta all lesning fra meg med klype salt. om det stemmer eller ikke, gi gjerne tilbakemelding. Det setter jeg stor pris på Anonymkode: 6c925...7f8 Det stemmer nok det du ser, jeg håpet han savnet meg men han gjør nok ikke det. Samt det andre du sier, har jeg hørt fra mange flere tarot lesere, og jeg ser det selv også, jeg har noen ting å løse. Anonymkode: 824b4...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #40 Del Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg prøvde automatskrift på deg, men kom til svar: "du skal ikke vite det" Dette kan tolkes som mange forskjellige måter. Andre skal egentlig ikke gå inn på andre personer uten at de har gitt tillatelse på det. Mitt tips er å prøve være litt observant rundt dem, kjenne etter i deg selv. Kanskje du ikke skal vite noe fordi dette er noe du selv skal lære angående forhold med andre mennesker. Det er gjennom andre vi kjenner oss selv. Hilsen suppehjerne tarot spå og reading hjørne Anonymkode: 6c925...7f8 Spennende ! Og takk ! Men hva er automatskrift ? Anonymkode: cbb8e...c0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå