Enmanelskeråhate Skrevet 15. november 2023 #41 Skrevet 15. november 2023 Mysticgirl skrev (1 minutt siden): Nei selvsagt ikke, de må jo være voksne Ha ha ja enig i det, men gutter på 21 er sjeldent det. Men enig i at det ikke er så nøye hvis det er 30-46 feks 1
Gjest Geminisoul_83 Skrevet 15. november 2023 #42 Skrevet 15. november 2023 (endret) Jeg var engang 22 og traff ei på 34, fy faen det var gøy i 6 måneder. Men alle er ikke lik meg. ( den gang da ) Endret 15. november 2023 av Geminisoul_83
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. november 2023 #43 Skrevet 15. november 2023 Enmanelskeråhate skrev (2 minutter siden): Ha ha ja enig i det, men gutter på 21 er sjeldent det. Men enig i at det ikke er så nøye hvis det er 30-46 feks Spørs hvor moden han er, noen er jo som guttunger ii 40 årsalderen også så . Fikk selv unge med en i 20 årene når jeg var 40. Fantastisk mann som tok seg av mine unger jeg hadde fra før, som om de var hans egne,pluss fantastisk pappa for sin egen unge At det ble slutt, hadde ingenting med alderen å gjøre . Går aldri tilbake til en eldre mann igjen. Liker best de yngre .
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #44 Skrevet 15. november 2023 1 minutt siden, Mysticgirl said: Spørs hvor moden han er, noen er jo som guttunger ii 40 årsalderen også så . Fikk selv unge med en i 20 årene når jeg var 40. Fantastisk mann som tok seg av mine unger jeg hadde fra før, som om de var hans egne,pluss fantastisk pappa for sin egen unge At det ble slutt, hadde ingenting med alderen å gjøre . Går aldri tilbake til en eldre mann igjen. Liker best de yngre . 20-årene kan jo være alt fra 20 år til 29. Er jo enormt stor forskjell. Anonymkode: 90ac5...51b 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #45 Skrevet 15. november 2023 Vel, Zlatan og dama fikk det til, kanskje dere også? Men i utgangspunktet ville jeg sagt at du skulle latt det være. Synes det er drøyt. Er det ekte kjærlighet må dere ikke la noe stoppe dere, men er det noe mindre enn det, er det mange andre fisker i havet... Det er bedre med to likestilte parter i erfaring osv. Anonymkode: d9f10...729 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #46 Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (På 14.11.2023 den 17.01): 13 år kan gå om den ene er 50, men 21 og 34... nja.. Kun som kk/elskere. Du må være bra naiv om du(ts) tror noe annet Anonymkode: c46cc...7cb 1 1
Enmanelskeråhate Skrevet 16. november 2023 #47 Skrevet 16. november 2023 Mysticgirl skrev (20 timer siden): Spørs hvor moden han er, noen er jo som guttunger ii 40 årsalderen også så . Fikk selv unge med en i 20 årene når jeg var 40. Fantastisk mann som tok seg av mine unger jeg hadde fra før, som om de var hans egne,pluss fantastisk pappa for sin egen unge At det ble slutt, hadde ingenting med alderen å gjøre . Går aldri tilbake til en eldre mann igjen. Liker best de yngre . He he ja, alderen innhenter oss alle til slutt😉
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #48 Skrevet 16. november 2023 Et vennepar av oss har det superfint sammen, hun er 13 år eldre enn han. De har vært gift i 10 år nå.. Anonymkode: 8442f...f2b 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 16. november 2023 #49 Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): 20-årene kan jo være alt fra 20 år til 29. Er jo enormt stor forskjell. Anonymkode: 90ac5...51b 24
Kuleku Skrevet 16. november 2023 #50 Skrevet 16. november 2023 Null problem. Gutter på 22 kan være modne og «gamle sjeler». Det er ikke noe ekkelt eller æsj med dette forholdet.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #51 Skrevet 16. november 2023 Tja, jeg mener menn bør være litt yngre enn kvinner de har forhold til, men det tror jeg kanskje kan være litt stor aldersforskjell. Anonymkode: a647b...d4f
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #52 Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (På 15.11.2023 den 1.13): Jeg har ei jevngammel venninne som fant seg en i begynnelsen av 20-årene. Vi er i slutten av 30-årene nå, så aldersforskjellen er jo rundt 15 år. Og jeg må si at det er både pinlig og sært. Jeg hadde besøk av dem, og da var sønnen min også innom her, jeg fikk han tidlig så han er 19 år. Og du kan jo tro at sønnen min og kjæresten til venninna mi "connecta". De er jo omtrent jevngamle. De snakket så lett sammen, de fant kamerat-tonen med en gang og hadde en masse felles med typisk den generasjonens humor. Jeg følte meg fryktelig brydd. Men jeg så jo at venninna mi også var litt med på den "slangen" og pratemåten som de to yngre guttene hadde. Og etterpå har jeg igrunn tenkt litt på det, at hun har vel kanskje alltid vært ganske umoden. Jeg fikk jo barn tidlig og måtte dermed bli både voksen og ansvarlig, mens hun på en måte stagnerte i det samme sporet. Hun gikk fortsatt på byen i helgene, var litt sånn hit og dit med reiser og opplevelser, og hun har vel alltid hatt et stort fokus på selvrealisering. Og det kan man jo, når man er ung og ikke har barn. Etter dette har jeg igrunn trukket meg litt unna henne. Jo mer jeg tenker over det, jo mindre har vi nok til felles. Jeg snakker jo lettere med andre som er mer i samme situasjon, som er opptatt av hvordan livet blir nå når barna flytter hjemmefra. Hvordan det er å plutselig bare være seg selv igjen, samtidig som man følger med og følger opp sønnen så godt man kan, men på avstand nå. Og det skjønner ikke venninnen min noen ting av, for hun har jo ikke de erfaringene. Antagelig har hun ikke de interessene heller. Når jeg tenker mef om, så har hun alltid blitt stille når jeg har snakket om familieliv og den slags, og så har hun dreid samtalen over på noe hun er interessert i. Som regel et eller annet drama hun har hatt gående, med enten andre venninner, eller arbeidsplasser, eller flyktige kjærester. Jeg tror absolutt det vil funke for henne å være sammen med en i begynnelsen av 20-årene. For de møtes nok på samme bølgelengde, mentalt. Men etterhvert kan det nok hende at gutten vokser til, og at han modnes normalt med alderen. Og da vil hun mest sannsynlig bli stående igjen på stedet hvil. Anonymkode: 85e8e...0f5 Sporer litt av trådens opprinnelige diskusjon nå. Kategoriserer man en som liker å reise og driver med selvrealisering for umoden, slik du gjør i innlegget ditt? Selv om en finner seg en yngre kjæreste og snakker mer "ungdommelig" enn andre på samme alder kan personen likevel ha verdier, livserfaringer og annet som ikke gjør vedkommende umoden. Du kan ha trukket gullkortet i hennes øyne ved å få barn og et liv som hun kanskje drømmer om, men har vanskeligheter med å realisere av ulike årsaker. Jeg forstår det kan vitne om umodenhet å finne en så mye yngre fyr, men venninnen din som person trenger ikke være umoden selv om livene deres er forskjellige tenker jeg. Kanskje hun er ensom og derfor har livet hennes bestått av valgene hun har gjort, som absolutt ikke trenger å gjøre hun umoden av den grunn. Anonymkode: 5eb71...c0d 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå