AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #21 Skrevet 14. november 2023 Jeg ville tenke om deg at du må være veldig sær som finner det givende å være sammen med nærmest en guttunge. Hvis noen av mine venninner hadde kommet og fortalt meg det hadde jeg fått hakeslepp og endret hele min oppfatning av dem. Sorry det blir bare for sært. Kommentarene vil komme, av en grunn. Kan du ikke holde deg til de på egen alder? Du er ikke i 20 årene lenger, hvorfor skal han drasse på ei gammel røy som deg? Jeg er selv 37 og synes jo gutter under 25 er som barn. Uansett hvor veslevoksne, under overflaten er de så så unge og umodne. Frarådes. Du blir dumpa før eller siden. Tro meg. Og du driter deg loddrett ut. Anonymkode: e0dd7...e2c 2 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #22 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ville tenke om deg at du må være veldig sær som finner det givende å være sammen med nærmest en guttunge. Hvis noen av mine venninner hadde kommet og fortalt meg det hadde jeg fått hakeslepp og endret hele min oppfatning av dem. Sorry det blir bare for sært. Kommentarene vil komme, av en grunn. Kan du ikke holde deg til de på egen alder? Du er ikke i 20 årene lenger, hvorfor skal han drasse på ei gammel røy som deg? Jeg er selv 37 og synes jo gutter under 25 er som barn. Uansett hvor veslevoksne, under overflaten er de så så unge og umodne. Frarådes. Du blir dumpa før eller siden. Tro meg. Og du driter deg loddrett ut. Anonymkode: e0dd7...e2c ja, men det er litt sånn at noen unge menn kan være veldig sjarmerende... hehe... og hvis man er litt sånn, utsultet og de er desperate nok, så kan det være en ganske good deal. jeg endte opp med klamydia fra denne unge herren... Anonymkode: 4590a...0fc
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #23 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg var 35 da jeg ble sammen med kjæresten min da han var 23. Det var veldig ungt for meg, men det var noe med ham som gjorde der verdt å satse, vi er fremdeles sammen 2 år senere. Men husk at 21 er veldig ungt selv om det går. Anonymkode: da0a0...f9e Tror du han er så giret på deg når du fyller 40 om tre år? Og kameratene har unge vakre damer? Hvorfor finner du ikke en mann i passende alder? Tror han du er med vil angre veldig på deg, sett han fri og la han være ung. Du er gammel, han er ung. Kan dere ikke ha litt empati og være den voksne? Dere vet jo at det ikke er noe å satse på i lengden. Er det så viktig med selvbekreftelse at dere bare må holde på dem til de rømmer avgårde når dere begynner å faktisk se gamle ut. Jeg tror ikke han synes du er så stas når du blir 40 og rynkene kommer for fullt. Da synes det veldig, forskjellen. Og kompisene synes garantert du er malplassert. Han blir litt sær pga deg, drasse rundt på ei aldrende dame. Er 37 år selv, snart 38. Ser på meg og venner at når man nærmer seg 40, ja da begynner man bli gammel og folk er gjerne på et helt annet sted en 20 åringene. Men du henger kanskje etter? Erfaringsmessig tyr jo godt voksne kvinner og menn til naive ungfoler fordi de er avslørt som særinger av jevnaldrende. Anonymkode: e0dd7...e2c 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #24 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): ja, men det er litt sånn at noen unge menn kan være veldig sjarmerende... hehe... og hvis man er litt sånn, utsultet og de er desperate nok, så kan det være en ganske good deal. jeg endte opp med klamydia fra denne unge herren... Anonymkode: 4590a...0fc Karma. Synes det er rart dere er seksuelt tiltrukket av så unge menn. Jeg er 37 og underviser unge menn som er 19, noen 20-21 fordi de tar opp videregående. Synes det hadde vært nasty jeg hvis jeg gikk på byen og sjekket gutter i den alderen. Som lærer ser jeg hvor totalt sårbare og umodne gutter er i den alderen. Kvalmt er det at kvinner i 30 årene legger seg etter dem. Dere har ansvaret, ikke de. De er umodne. Anonymkode: e0dd7...e2c 2 3
Rødstrupa Skrevet 14. november 2023 #25 Skrevet 14. november 2023 (endret) Du er vel vel etablert, mens han knapt nok har flyttet hjemmefra? Tror du vil merke stor forskjell på dere når det har gått noe tid. Men vi mennesker er forskjellige og dere får bare finne ut av det. Dersom ønsker, behov mm.er gjensidig så kan det gå bra m/forholdet. Endret 16. november 2023 av Rødstrupa 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #26 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Eh, menn i den alderen kn.ller som kaniner. De vil gjerne flere ganger etter hverandre. Prøv heller en mann på din alder eller eldre. Anonymkode: 45fc9...c6b Det gjelder nok noen, men absolutt ikke alle. Å det gjelder også for eldre, både kvinner og menn. Har hørt noen kvinner bli kåtere i 30 årene, ble selv kåtere fra 27 og opp sammenlignet med 21 da jeg ikke var så imponert over sex. Anonymkode: 5ed92...6e1 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #27 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror du han er så giret på deg når du fyller 40 om tre år? Og kameratene har unge vakre damer? Hvorfor finner du ikke en mann i passende alder? Tror han du er med vil angre veldig på deg, sett han fri og la han være ung. Du er gammel, han er ung. Kan dere ikke ha litt empati og være den voksne? Dere vet jo at det ikke er noe å satse på i lengden. Er det så viktig med selvbekreftelse at dere bare må holde på dem til de rømmer avgårde når dere begynner å faktisk se gamle ut. Jeg tror ikke han synes du er så stas når du blir 40 og rynkene kommer for fullt. Da synes det veldig, forskjellen. Og kompisene synes garantert du er malplassert. Han blir litt sær pga deg, drasse rundt på ei aldrende dame. Er 37 år selv, snart 38. Ser på meg og venner at når man nærmer seg 40, ja da begynner man bli gammel og folk er gjerne på et helt annet sted en 20 åringene. Men du henger kanskje etter? Erfaringsmessig tyr jo godt voksne kvinner og menn til naive ungfoler fordi de er avslørt som særinger av jevnaldrende. Anonymkode: e0dd7...e2c har tenkt disse tankene sjøl da, men han var veldig deilig, samt bra personlighet.. men jeg visste at det kom til å ende fælt. men man vet jo ikke det før man har erfart det. skjønte ikke så mye, jeg er jo ikke SÅ good looking liksom, eller så spennende, så det var vel mer det at jeg var desperat nok eller ga han noe som jeg ikke vet hva er.. uansett, fortid... hehe. ^^ Anonymkode: 4590a...0fc
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #28 Skrevet 14. november 2023 Jeg er like gammel som deg og kunne aldri, aldri vurdert noen på 21. Tenker det vitner om at du er veldig umoden. Anonymkode: 98e91...e3d 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #29 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er det ille?.. Jeg ble kjent med en super fyr på byen, han virket eldre enn han tydeligvis er og han tenkte motsatt med meg. Skulle gjerne likt å bli bedre kjent med han, men er redd for å møte fordommer pga aldersforskjellen. Særlig når jeg som kvinne er den eldre parten. Ikke bare når det gjelder fordommer, men vil det i det hele tatt funke mellom to med en så stor aldersforskjell som 13 år? Setter pris på alle svar, tusen takk på forhånd Anonymkode: 5eb71...c0d 12 år mellom meg og samboer🤗. Vi traff hverandre også på byen via felles venner da han var 24 og jeg 36 år (han har bare venner som er minst 10 år eldre enn ham og han har alltid vært moden for alderen). Vi hadde samme interesser, film/musikksmak, humor osv. Vi stortrivdes i hverandres selskap fra første stund og det er DETTE som teller. Ikke alderen i seg selv. Men det hjelper på at han er smart og formuftlig;;) Nå er vi 32 og 44 år og han har rast forbi meg i modenhet😆 Men vi har hus, 2 barn og stasjonsvogn. Greit med en mann som sørger for å få ting gjort. Tar sin del av ‘det tredje skiftet’. Er en fantastisk god og omsorgsfull både far og samboer❤️ Vi prater aldri åpent om alderen vår med folk. Men de snakker nok litt og har nok skjønt der er litt aldersforskjell der. Det ser likevel ikke ut til å plage noen. Mannen er den mest sosiale av oss og er den som mingler mest med naboer og andre foreldre. Han er en godt likandes kar.. De fleste av familie og venner er også 40+ og de ser jo selv at alderen ikke spiller noen rolle. Anonymkode: ff4d2...c80 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #30 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 12 år mellom meg og samboer🤗. Vi traff hverandre også på byen via felles venner da han var 24 og jeg 36 år (han har bare venner som er minst 10 år eldre enn ham og han har alltid vært moden for alderen). Vi hadde samme interesser, film/musikksmak, humor osv. Vi stortrivdes i hverandres selskap fra første stund og det er DETTE som teller. Ikke alderen i seg selv. Men det hjelper på at han er smart og formuftlig;;) Nå er vi 32 og 44 år og han har rast forbi meg i modenhet😆 Men vi har hus, 2 barn og stasjonsvogn. Greit med en mann som sørger for å få ting gjort. Tar sin del av ‘det tredje skiftet’. Er en fantastisk god og omsorgsfull både far og samboer❤️ Vi prater aldri åpent om alderen vår med folk. Men de snakker nok litt og har nok skjønt der er litt aldersforskjell der. Det ser likevel ikke ut til å plage noen. Mannen er den mest sosiale av oss og er den som mingler mest med naboer og andre foreldre. Han er en godt likandes kar.. De fleste av familie og venner er også 40+ og de ser jo selv at alderen ikke spiller noen rolle. Anonymkode: ff4d2...c80 Heldiggris. ^^ Anonymkode: 4590a...0fc
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #31 Skrevet 15. november 2023 Nei, ikke ødelegg livet hans. Anonymkode: 3102c...588 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #32 Skrevet 15. november 2023 Jeg har ei jevngammel venninne som fant seg en i begynnelsen av 20-årene. Vi er i slutten av 30-årene nå, så aldersforskjellen er jo rundt 15 år. Og jeg må si at det er både pinlig og sært. Jeg hadde besøk av dem, og da var sønnen min også innom her, jeg fikk han tidlig så han er 19 år. Og du kan jo tro at sønnen min og kjæresten til venninna mi "connecta". De er jo omtrent jevngamle. De snakket så lett sammen, de fant kamerat-tonen med en gang og hadde en masse felles med typisk den generasjonens humor. Jeg følte meg fryktelig brydd. Men jeg så jo at venninna mi også var litt med på den "slangen" og pratemåten som de to yngre guttene hadde. Og etterpå har jeg igrunn tenkt litt på det, at hun har vel kanskje alltid vært ganske umoden. Jeg fikk jo barn tidlig og måtte dermed bli både voksen og ansvarlig, mens hun på en måte stagnerte i det samme sporet. Hun gikk fortsatt på byen i helgene, var litt sånn hit og dit med reiser og opplevelser, og hun har vel alltid hatt et stort fokus på selvrealisering. Og det kan man jo, når man er ung og ikke har barn. Etter dette har jeg igrunn trukket meg litt unna henne. Jo mer jeg tenker over det, jo mindre har vi nok til felles. Jeg snakker jo lettere med andre som er mer i samme situasjon, som er opptatt av hvordan livet blir nå når barna flytter hjemmefra. Hvordan det er å plutselig bare være seg selv igjen, samtidig som man følger med og følger opp sønnen så godt man kan, men på avstand nå. Og det skjønner ikke venninnen min noen ting av, for hun har jo ikke de erfaringene. Antagelig har hun ikke de interessene heller. Når jeg tenker mef om, så har hun alltid blitt stille når jeg har snakket om familieliv og den slags, og så har hun dreid samtalen over på noe hun er interessert i. Som regel et eller annet drama hun har hatt gående, med enten andre venninner, eller arbeidsplasser, eller flyktige kjærester. Jeg tror absolutt det vil funke for henne å være sammen med en i begynnelsen av 20-årene. For de møtes nok på samme bølgelengde, mentalt. Men etterhvert kan det nok hende at gutten vokser til, og at han modnes normalt med alderen. Og da vil hun mest sannsynlig bli stående igjen på stedet hvil. Anonymkode: 85e8e...0f5 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #33 Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nei, ikke ødelegg livet hans. Anonymkode: 3102c...588 Ehh… Så du mener jeg har ødelagt livet til samboeren fordi han er 12 år yngre?!😆 Vi har vært sammen i 8 år og lever et lykkelig familieliv sammen med to barn🥰 Anonymkode: ff4d2...c80 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #34 Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): jeg så jo at venninna mi også var litt med på den "slangen" og pratemåten som de to yngre guttene hadde. Og etterpå har jeg igrunn tenkt litt på det, at hun har vel kanskje alltid vært ganske umoden. Jeg fikk jo barn tidlig og måtte dermed bli både voksen og ansvarlig, mens hun på en måte stagnerte i det samme sporet. Hun gikk fortsatt på byen i helgene, var litt sånn hit og dit med reiser og opplevelser, og hun har vel alltid hatt et stort fokus på selvrealisering. Og det kan man jo, når man er ung og ikke har barn. Tror nok du er inne noe her. Ved stor aldersforskjell er nok den yngste ofte veldig moden for alderen og den eldste mer umoden. Jeg kjenner meg igjen i venninna di. Sluttet først å gå på byen da min 12 år yngre kjæreste satte foten ned og viste meg hvilke verdier i livet som virkelig betyr noe. Jeg må likevel innrømme at jeg savner festlivet en gang i blant fortsatt nå som 44 åring🙈 Han er 32 år og og har vært helt ferdig med fest og byen i mange år.. Anonymkode: ff4d2...c80 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #35 Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror du han er så giret på deg når du fyller 40 om tre år? Han kan gå når som helst, men han virker fremdeles gira på meg, så da tar jeg det som det kommer. Fram til nå har jeg hatt dårlig erfaring med jevnaldrende, min nåværende kjæreste er den første med stor aldersforskjell, og det har jo funka bra. Ikke at det er å anbefale for alle, spesielt om det er aktuelt med barn eller ikke. Anonymkode: da0a0...f9e
Enmanelskeråhate Skrevet 15. november 2023 #36 Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ehh… Så du mener jeg har ødelagt livet til samboeren fordi han er 12 år yngre?!😆 Vi har vært sammen i 8 år og lever et lykkelig familieliv sammen med to barn🥰 Anonymkode: ff4d2...c80 Sikkert ikke, 24 er jo en annen verden enn en gutt på 21, skjer jo litt på de 3 årene som regel? 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. november 2023 #37 Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (På 14.11.2023 den 16.46): Er det ille?.. Jeg ble kjent med en super fyr på byen, han virket eldre enn han tydeligvis er og han tenkte motsatt med meg. Skulle gjerne likt å bli bedre kjent med han, men er redd for å møte fordommer pga aldersforskjellen. Særlig når jeg som kvinne er den eldre parten. Ikke bare når det gjelder fordommer, men vil det i det hele tatt funke mellom to med en så stor aldersforskjell som 13 år? Setter pris på alle svar, tusen takk på forhånd Anonymkode: 5eb71...c0d 14 år mellom meg og min kjære, så det er bare å kjøre på. Ingen som bryr seg om aldersforskjellen lengre . Det er helt vanlig å ha yngre menn nå for oss damer Min forrige kjæreste var 16 år yngre enn meg ❤️
Enmanelskeråhate Skrevet 15. november 2023 #38 Skrevet 15. november 2023 Mysticgirl skrev (2 minutter siden): 14 år mellom meg og min kjære, så det er bare å kjøre på. Ingen som bryr seg om aldersforskjellen lengre . Det er helt vanlig å ha yngre menn nå for oss damer Min forrige kjæreste var 16 år yngre enn meg ❤️ Så 16 og 32 er helt ok da eller?
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. november 2023 #39 Skrevet 15. november 2023 Enmanelskeråhate skrev (2 minutter siden): Så 16 og 32 er helt ok da eller? Nei selvsagt ikke, de må jo være voksne
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #40 Skrevet 15. november 2023 Hadde rollene vært byttet om så ville denne tråden hatt 10+ sider om hvor ekkel du er. Anonymkode: 1999c...f2f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå