Gå til innhold

Han er 21, jeg er 34..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ille?.. Jeg ble kjent med en super fyr på byen, han virket eldre enn han tydeligvis er og han tenkte motsatt med meg. Skulle gjerne likt å bli bedre kjent med han, men er redd for å møte fordommer pga aldersforskjellen. Særlig når jeg som kvinne er den eldre parten. Ikke bare når det gjelder fordommer, men vil det i det hele tatt funke mellom to med en så stor aldersforskjell som 13 år? 

Setter pris på alle svar, tusen takk på forhånd

Anonymkode: 5eb71...c0d

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro dere er på litt forskjellige steder i livet? Men alt er jo mulig

• Liker 4
Skrevet

Han har ikke funnet segselv helt enda som 21, når han blir 25 nærmer det seg. Vet av noen hvor hun var 17 og han var eldre enn deg da de ble sammen, å de er det enda etter noen år. Men dere er på totalt ulikt sted i livet, å det er en stor sjangse for at han kan endre mening når han blir eldre å tenke wtf, om relajsonene deres når han nærmer seg din alder. 

Anonymkode: 5ed92...6e1

• Liker 1
Skrevet

Han er myndig. Skal ikke være noe problem det.

Anonymkode: 4b6b1...d88

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er ille

Anonymkode: 94920...531

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er jo en drøy aldersforskjell, spesielt mtp at han bare er 21 år og såvidt ferdig med VGS.... Men vil du ha barn da? I så fall har du jo veldig mye dårligere tid enn ham....

Anonymkode: 5b9ef...d4e

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Klarer ikke helt å se hva dere skulle hatt til felles... Noe langvarig kan jeg ikke tro at er for dere.

13 år kan gå om den ene er 50, men 21 og 34... nja...

Anonymkode: b4aec...9fe

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

For det fleste handler det ikke om fordommer. Men man vet selv at man var på et helt annet sted i livet da man var 21 enn 34. Og man vet også at man som 34-åring ikke var interessert i 21-åringer, om de var aldri så modne.

Anonymkode: ebab2...dd8

• Liker 3
  • Nyttig 2
Gjest someone_here
Skrevet

Bare å kose seg. Du lever en gang. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Er det ille?.. Jeg ble kjent med en super fyr på byen, han virket eldre enn han tydeligvis er og han tenkte motsatt med meg. Skulle gjerne likt å bli bedre kjent med han, men er redd for å møte fordommer pga aldersforskjellen. Særlig når jeg som kvinne er den eldre parten. Ikke bare når det gjelder fordommer, men vil det i det hele tatt funke mellom to med en så stor aldersforskjell som 13 år? 

Jeg er i eksakt samme situasjon. Han er 22, jeg er eldre enn deg. Det jeg kan si er dette: så lenge dere trives sammen, er avklart mtp barn (at begge vil det samme) og så lenge dere har litt tjukk hud..så kan det funke. Folk kommer til å bry seg😝

Anonymkode: 83450...2a9

• Liker 1
Skrevet

Er begge voksne, åndsfriske og edru? Smiler dere?

Anonymkode: 7ac01...213

Skrevet

Eh, menn i den alderen kn.ller som kaniner. De vil gjerne flere ganger etter hverandre.

Prøv heller en mann på din alder eller eldre.

Anonymkode: 45fc9...c6b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Klarer ikke helt å se hva dere skulle hatt til felles... Noe langvarig kan jeg ikke tro at er for dere.

13 år kan gå om den ene er 50, men 21 og 34... nja...

Anonymkode: b4aec...9fe

Hva når den ene blir 50 i dette tilfellet?

Anonymkode: 80fbf...30a

Skrevet

Pass på at han sjekker seg for klamydia... 

Anonymkode: 4590a...0fc

Skrevet

Kommer an på da. Hva ønsker du i livet akkurat nå? Og hva ønsker han? Er best når dere begge er enig om hva dere ønsker fra et evt forhold. Kommer du til å akseptere at han flyr ut på byen igjen? Er nok ganske garantert at han ikke er ferdig med å dra på byn. 

Om du ikke er ferdig med barn enda, vil han ha sånt med deg? Om du er ferdig med det, er han? 

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Å se en 21 åringer som muligens på 34 er kun noe hjernen vil se, eller det med en kvinner på 34 som ser ut som 21. Er nok bare en gnist der og da, tror neppe det fungerer i lengden og da er du mye eldre enn 34 og får enda mer vanskeligheter med å finne en passende partner.

Hvorfor er du singel foressten?

Anonymkode: d9197...a37

Skrevet

Hvilken fyr i den alderen vil binde seg til noe som helst? Enda mindre til ei som nesten er en generasjon eldre..

Anonymkode: 03af5...63c

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

kjør på, men pass på å utnytte eggstokka snart om ønskelig.

Endret av totti_1
Skrevet

Jeg var 35 da jeg ble sammen med kjæresten min da han var 23. Det var veldig ungt for meg, men det var noe med ham som gjorde der verdt å satse, vi er fremdeles sammen 2 år senere. Men husk at 21 er veldig ungt selv om det går. 

Anonymkode: da0a0...f9e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...