Gå til innhold

Er det vanlig å føle seg så "ustelt" og "ekkel"?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og jeg som går 1 uke uten dusj, både på hytta og på festival 😨

Håret vasker jeg 1 gang i uka hjemme også

Anonymkode: 986b7...a19

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Klutvask? Hvorfor ? Må da være mye enklere og mer hygienisk å ta en kjapp dusj. Klutvask minner meg om å være på hytta da jeg vokste opp på 70-tallet.

Anonymkode: f3896...0d5

Ikke meg du svarer men jeg er en forkjemper for klutvask. Når man er trøtt og kald om morgenen er det mye bedre med klutvask og slipper og kle av seg alt, bli våt og kald. 

Anonymkode: cc4ee...6d9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Alle friske, voksne mennesker svetter ca. en halvliter hver natt, så dusj om morgenen ser jeg på som en selvfølge. Hvem vil gå rundt hele dagen med et lag nattesvette på seg liksom....

Anonymkode: 1fe13...e64

Alle friske mennesker svetter litt hele tiden i løpet av dagen, gå. Dusjer du da hver 8. time hele døgnet eller? 

Anonymkode: ba0e1...94b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ikke meg du svarer men jeg er en forkjemper for klutvask. Når man er trøtt og kald om morgenen er det mye bedre med klutvask og slipper og kle av seg alt, bli våt og kald. 

Anonymkode: cc4ee...6d9

Helt enig. Jeg vasker meg med klut når jeg ikke dusjer, slik at deodorant kommer på ren hud. Og vasker jo ansiktet om morgenen, samt pusser tenner. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I lys av denne tråden, hadde vi en artig diskusjon på jobb i går om hygiene. Det viser seg at veldig mange dusjer om kvelden fordi de ikke orker/har tid om morgenen, og at de innimellom gjør det om morgenen, mens et par stk. var "nødt" å dusje. Vi ble også enige om at ingen av oss lukter skitten eller innestengt ;) Vi var 10 stk som snakket om dette. De fleste klarer å gå på butikken også uten å dusje først. Mye hygienehysteri der ute! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Da måtte jeg sagt til folk at jeg har vært på hytta hver dag. Flokete hår og føle seg uggen, eneste som hjelper meg da er å komme meg i dusjen ❤️

Anonymkode: 787eb...b55

At DU føler deg skitten og uggen, er ikke det samme som at du er det. Dette høres ut som tvangstanker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om du så, ser, den reklamen for lenge siden om en dame som vasket seg på vei til jobb, med en klut, våtserviettog en vannflaske i vesken. Jeg føler meg sånn noen ganger. Fort ut av huset, på kollektivtransport, for så å gjøre seg klar på et toalett på veien. Men det er bare på travle morgener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...