Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Daisy_B skrev (4 minutter siden):

Det blir nok litt vanskelig siden han sier han vil tilbake til politikken etter endt sykmelding… 

Han sitter jo på Stortinget til perioden er over... når han ikke er syk lenger har han en plikt til å stille opp. Man kan ikke bare ombestemme seg om man er folkevalgt.

• Liker 9
  • Nyttig 1

Tenkte kleptomani med en gang jeg leste om solbrillene. Ingen med hans jobb og økonomi setter ryktet sitt på spill for så små verdier. Her lå det noe mer bak. Håper han får god hjelp og ro. Og det kan selvfølgelig ikke sammenliknes med hvitsnippforbrytere, skattesvindel, innsidehandel og griskhet på den måten. Så jeg syns ikke hans kritikk av høyresiden er feil, selv om jeg ikke er i nærheten av å stemme Rødt. Men også på mange måter riktig at han ikke er partileder lenger. Man burde ta ansvar og søke behandling før det får utvikle seg. Mennesker er bare mennesker, kleptomani er en psykiatrisk lidelse. Verden er full av grusomheter, vi må kunne se litt nyanser og føle litt empati.

• Liker 31
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11

Annonse

Helt sykt hvordan folk hetser Moxnes men fremelsker hard core korrupsjon  fra DIVERSE andre politikere, DNB, mfl.

Dere støtter de som tråkker på dere! 99.9% av alle på KG hadde fått bedre liv om de stemt på Rødt!

Men neida! Dere støtter de som spytter på dere og gir fullstendig F i dere.

• Liker 24
  • Nyttig 6
Annonse

Dette kommer vel ikke som et sjokk for noen, ingen som ikke sliter som gjør noe så dumt som han har gjort ikke bare en gang men flere ganger i hans posisjon. De aller fleste forsto jo dette under solbrille saken at det var noe psykisk som ligger under det hele og jeg er ikke sjokkert over at det har skjedd i flere ganger, sikkert mer nå enn før siden han har vært under press.

Har en kollega som har en mor som har samme lidelse, hun har ræva full av penger men stjeler tyggipakker på rema og pyntegjenstander på de fineste butikker. Det verste er at du ser jo at dama har penger så er sjelden hun blir tatt men har skjedd et par ganger, hun er og utestengt fra flere butikker. Problemet er at i øyeblikket "behovet" melder seg så klarer hun ikke å la være. 

• Liker 15
  • Hjerte 3
  • Nyttig 6
Nevian skrev (50 minutter siden):

Det der kan vel være kleptomani. Det betyr ikke at han ikke er en god leder, for det er han.

Vi hadde en rektor, som o tilegg vsr ordfører med samme problem. Desverre søkte han ikke hjelp, og følte så stor skam at han tok livet sitt. Vi syntes det var veldig leit.  Fordi han var en bra rektor og vedig flink ordfører. 

Så jeg velger å være litt forsiktig med å dømme moxnes for dette. Men det gir jo selvsagt en liten knekk på tilitten hans. 

Hadde også en kleptoman i en butikk jeg jobbet. Det ga jo lite mening, for han fylte lommene sine med samme type skrutrekker, mens 4 ansatte åpenbart så på han. Dagen før ble han anmeldt, også hos oss. Når politiet var ferdig med han, gikk han rett til en rema butikk ved siden av og stjal en sjokolade og ble anmeldt der også. 

• Liker 18
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
28 minutter siden, Athod said:

Hvordan er det mulig å bli tatt 5 ganger på et par måneder? Han virka jo ganske så proff på overvåkingskamera fra flyplassen. 

Nei det gjorde han ikke, han så seg rundt, men å velge å stjele der på den måten han gjorde (så åpenbart) er så bak mål at jeg har ikke ord. Det første man sjekker er kameraer, og alle vet at det er veldig mye kameraer der. I tillegg er han en kjent person, da burde han vite at sjansen for at noen som jobber der vil selge den videoen til media er høy. 
Og, tenk hvor mange ganger han potensielt sett har stjålet totalt i de mnd da? Vi vet bare om de han tilfeldigvis ble tatt for. Han kan jo ha stjålet 20 ganger til, eller 50 ganger til. Hva vet vi liksom. 

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...