Gå til innhold

mixci's gale verden...

mixci

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ei kjempe kjekk helg med kjæresten :) Det er like deilig å ha ham hjemme hver gang uansett hva som skjer :-D

Typen liker pc og film og fotball.. Men jeg gidder ikke gi  ham film.. Han har sånn 400 filmer.. Han og familien that is ;) Men tenkte kanskje jeg skulle se om fant noe søtt :) (snop som jeg kan spise  :sikle: ) neida.. jeg har ingen anelse..

Når det gjelder bilde, så har han bilder av meg, men jeg har fått vite av andre kamerater som har vært i militæret tidligere at det kan være flaut å ha bilde med ramme osv. Mange har faktisk blitt "mobba" og erta pga det. Livet i militæret er visst nok veldig hardt ;)

Laget en scrapbook til ham til jul, men den ville han på død og liv ikke ha med til Oslo, så det sier kanskje litt ;) Og der er faktisk nesten mer om hans liv uten meg, så det burde ikke være noe å skjems over en gang.. Men men... Boys will be boys... ;)

Men tusen takk for tipset :)

Håper du har hatt ei fin helg :)  :klem:

Hei hei!

Så det er derfor du har vært litt fraværende, du har bare kost deg med kjæresten ?;)

Hehe, stakkars guttene som blir mobbet i militæret :ler: Sorry, var bare litt komisk ... Hvis du er sint på han da, så kan du gi han et bilde og tvinge han til å sette det fram:ler: neida, bare tuller:)

Det er ikke noe pc-utstyr han ønsker seg da? Det er jo ikke så veldig romantisk, men kan jo hende det er noe han vil ha .. Synes du skal gi kjæresten din nye interesser, som gjør det enklere å gi gaver til han! :ler:

Garden er slem ja! skal vi banke de? :sjarmor:

Men nå må jeg jobbe med gruppeoppgave, på skolen av alle ting :tristbla:

Jeg vil ha vanlig søndag!!!

Ha en fortsatt super helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hallo :vinke:

Ikke prøv å gjemme deg, jeg vet du er der! :ler:

Går det bra med deg? Synes du skal komme tilbake til dagboken din ;)

God natt, sov godt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
Hallo :vinke:

Ikke prøv å gjemme deg, jeg vet du er der! :ler:

Går det bra med deg? Synes du skal komme tilbake til dagboken din ;)

God natt, sov godt! :klem:

Haha :D siste innlegg i dagboken min er fra slutten av april og jeg husker ikke sist jeg var her en gang.

Mye har skjedd ihvertfall.. Jeg har nettopp startet førskolelærerstudiet ved UIS og stoooor trives der :D Har trufffet så mange fine mennesker! Og selvfølgelig noen litt spesielle mennesker, men det er bare sånn det er, er det ikke?

Utenom det så skal jeg og typen flytte sammen neste uke, så da blir vi endelig samboere :D *gledemeeeg*

Det var liksom litt av det som har skjedd da.. Gidder ikke å legge ut i det vide og brede, så for dem som er spesielt intresserte, så er det bare til å spørre :)

nattinatt alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippy, she's baaack! :hoppe::klem:

Jøss, det var lenge siden det!!!

Så artig at du skal bli samboer da, Gratulerer så mye!! :sjarmor:

Gratulerer med utdanning som førskolelærer også, det blir nok spennende:)

Hva mer har skjedd da, få høre!! ;)

Ha en fin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Wohooo :D Min eneste trofaste leser følger fortsatt med ;)

Denne siste uken har vi hatt praksis i en barnehage, noe som har vært både og for min del. Siden jeg er vant med å jobbe i barnehage, så er det litt rart å sitte å skrive ned observasjoner og hva som skjer i barnehage dagen, for jeg er vant med at det bare er sånn som det er og fikser opp i problemer som oppstår underveis. Nå er alt mye mer stress :P

Det som også gjør det litt kjipt er at jeg er med en person som aldri har jobbet i barnehage før. Han er helt ok ellers, ikke en person som jeg hadde blitt god venn med, men ja.. En ok person. Det som er problemet derimot er at han er skikkelig energibombe, noe jeg også kan være, men det blir for mye skriking og aktivitet. Vi er på småbarnsavdeling, og en del av de aller minste blir faktisk redde. For oss voksne er det rett og slett slitsomt med alt bråket, for det er vi som må roe ned barna igjen etterpå, for dette vet ikke han hvordan han skal gjøre... Utenom dette så bare bestemmer han seg for ting som passer ham, sånn som på torsdag så skulle vi på tur og ett av barna gråt veldig mye, så han sa at dette barnet kunne få lov til å ha smokken sin med på turen, og det skal ikke barna ha. Problemet ble da at pedagogisk leder måtte forhandle med barnet om hva som skulle skje istedenfr at hun skulle få ha tutten. Og dette kjenner jeg at jeg blir litt gaaaal av. For dette gjør han hele tiden. Selv føler jeg at han "bestikker" ungene for at de skal like ham, og det er ikke bra i det hele tatt!

Huffe... Måtte bare få ut frustrasjon.. Jeg kan ikke klage til hun som har ansvar for oss heller føler jeg, så da blir det til at jeg plager venninnene mine og får det ut her :P

Ellers så har vi stresset en del denne uke og sist uke med å få på plass alt i leiligheten. Vi begynner å få roet oss nå, men de er fortsatt en del jeg sitter å funderer over hele tiden, men det er vel kanskje bare sånn jeg er :P

På onsdag og torsdag spilte vi to kamper, to veldig harde kamper som det ble tap i. Det var egentlig som forventet, men det er så utrolig kjipt. Vi pleide å være ett godt lag, men nå består laget av folk som ikke kan spille fotball og spillere som ikke gidder å stille opp fordi det ikke intresserer dem. Jeg har allerede greid å få to av de som ikke intresserer seg mot meg fordi jeg ba dem om å finne seg en annen hobby istedenfor å ødelegge for oss.. Grunnen til at jeg gjorde det var fordi de drar ned stemning og holdningen til alle. Vi er 3 som er på ALLE treningene og som alltid stiller opp, de andre gidder ikke fordi ingen andre kommer fordi de andre ikke gidder, og da blir jeg kjempe sinna! Så akkurat nå så er det sånn at jeg har veldig lyst å slutte med hele fotballen, noe som ingen som kjenner meg forstår ettersom jeg lever og ånder for fotballen :P

Det er vel egentlig det som har skjedd i det siste... Masse intriger og slossing :P Neida :)

Nå er det snart Egypt tur og en velfortjent ferie(synes jeg selv) :D Gleder meg som ett lite barn!

Ha en flott dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Hilser på deg, jeg. Høres ut som ferie kan være på sin plass, ja. :ler: Skal også snart ut å reise og kjenner "barne" følelsen. Det er herlig!

Ha en fortsatt fin dag. Eller kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Annonse

Er det rettferdig å forvente at en gutt/mann skal forstå hva du tenker uten at du sier noe?

Merker ofte at jeg viiiiiil så gjerne at x'en min eller andre gutter bare skal forstå at jeg vil at de skal gjøre en handling uten at jeg må be om det. Måtte det være noe romantisk eller bare noe kjedelig. Er jeg bare for kravstor eller gidder menn bare ikke å bruke hodet sitt?

Tror menn er den mest frustrerendes rasen jeg finner på denne planeten for tiden. Har gitt opp alt som heter mannfolk...

Sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Bruler ett halvt år mellom hver gang jeg oppdaterer min lille dagbok. Må bli mer aktiv igjen tror jeg :P

men nå må det soooooves... :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiii! :vinke::hoppe: :hoppe:

Jeg vil også jobbe i barnehage! Eeeelsker barn :hoppe: Huff, kanskje ikke så lurt å la meg jobbe i barnehage da, kan jo finne på å ta med meg ett eller flere barn hjem ;)

Han du jobber med i barnehagen høres helt utrolig ut! Blir så frustrert over slike folk, de ødelegger jo bare for andre, og for barna :frustrert:

Ååå, jeg vil også ut og reise! Når drar du, og med hvem?

Gutter er ikke alltid like enkle, nei ... Noen ganger forstår de hva du tenker, andre ganger har de ikke en anelse en gang ... Gutteproblemer? Noen du er interessert i? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :D

Jeg har vært i praksis og i Egypt allerede, så det er år og daaaaag siden ;) Men kunne godt tenke meg å reise tilbake til egypt ja... det var en deilig tur :)

Har en jeg er litt intressert i, men tror egentlig bare jeg kan legge heile greia på hylla. Han har aldri tid til å snakke med meg midt på dagen, for da er han opptatt med tusen andre ting og så ringer han etter jeg har lagt meg og lurer på om jeg vil snakke med ham fordi han ikke har fått snakke med meg hele dagen. Jeg har gitt beskjed til ham flere ganger at jeg ikke gidder dette, vaffal etter tusen søvnløse netter..

Tror jeg gir opp alt som heter gutter snart... sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hehe, ok ... jeg som ikke er flink nok til å sjekke dato på innlegget om egyptturen da ;)

Hm, gutter ja. Har han litt annen døgnrytme enn deg han her, eller ? Det hørtes litt slik ut. Merkelig, iallfall. Og rart at han ikke forstår! Mannfolk! ;)

Har du prøvd å si det rett ut til han? Hvis du ikke har det ville jeg sagt det til han ...

Take me or leave me, liksom ;)

Du må ikke gi opp gutter pga èn raring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...