Gå til innhold

mixci's gale verden...

mixci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm...

Jeg har oppdaget noe...

Popcorn er noe de fleste liker.. Men det er bare godt hvis det er salt på. Jeg kjøpte sånn "popp selv" greier og tok ikke salt på, rett og slett fordi jeg ikke er glad i for mye salt. Men jeg måtte fort snu og gå å hente saltet, for det smakte jo ingenting uten salt på..

Noen som er uenige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser ikke popcorn så du får ikke noe fornuftig svar av meg hvertfall.

Men jeg er veldig spent på hvordan du har hatt det i helgen?!?!?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiiiiiiih!!!! Gardeballet var nydelig,, fantastisk og magisk!!

Er skikkelig trøtt ennå, så skal oppdatere i morgen... Nå trenger jeg søøøøvn... Er overraska over hvor lite søvn en faktisk får på en slik helg ;)

*Prinsessa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gardeballet.. Sukk...

Vi begynte med ett litt vorspiel på rommet vårt med noen koselige folk der vi bare satt å vaste vekk tiden med å snakke om forskjellige ting og sånt, og så gikk vi ned i lobbyen på Plaza og traff kjentfolk som vi hadde planer om å henge sammen med hele kvelden for å slippe å sitte på bord med ukjente folk osv.

Allerede i lobbyen ble jeg overraska over hvor mange stygge kjoler det var, og hadde jeg hatt på meg noen andre kjoler enn den kjolen jeg hadde, så hadde jeg vært flau. Det var ei som hadde en kjole på seg som var slik at en skulle tro hun var en protistuert som var på jakt etter en kjapp en på toalettet for raske penger... Jeg så henne bare 3-4 ganger, så for alt jeg vet, så var hun kanskje det ;)

For at alt skulle gå litt kjappere, så sa vi bare hei til Gardesjefen og kom oss videre opp hvor vi ble møtt av ett glass champagne... Typen min håpte selvfølgelig på masse mer champagne, så han drakk det glasset fortere enn andre og skulle gå å finne et nytt til ingen nytte! Måtte le litt av ham ;) Når vi var kommet opp dit vi skulle spise å sånt, så måtte vi mingle... Jeg har aldri hilst på så mange folk på en og samme gang som jeg gjorde på lørdag. Jeg husker nesten ikke en eneste person, men det gjør ikke så mye. Tviler på at jeg treffer noen av dem igjen ;)

Etterhvert (eller etter en laaaaaaaang evighet med masse kjedelig chit-chat) fikk vi endelig bevege oss inn i Sonja Henie salen, som var kjempe fint pynta! Masse fine lyskroner (som ifølge Gardesjefen var øredobbene til Blomster-Finn fra Skal Vi Danse. En av mange tørre vitser :P) og fine bord og vi endte opp med bare Stavanger folk som vi kjente (kjente litt ihvertfall.. Kjente ikke alle jentene, men de var så sosiale at det gikk så fint så :) ) og det var kjempe gøy! Tror ikke middagen hadde vært så gøy hadde vi sittet med noen andre. Vi diskuterte det ene og det andre, mobba hverandre og hadde det kanon sammen! De var med på å gjøre kvelden kjekkere :)

Mellom måltidene, så opplevde jeg noe jeg sjeldent opplever ellers, Daniel måtte følge meg OVER ALT! Haha :sjarmor: Han er veldig giddaløs, mens på lørdag så måtte han fotfølge meg! Det var så morsomt :) reiste jeg meg opp, så var han der med en gang for å ta ut stolen, følge meg ut osv. Han var kjempe søt :)

Når det gjelder maten,så var den heeeeelt ok... Desserten var høydepunktet! Kjempe god sjokolademousse greier. Hvit sjokolade, lys sjokolade og mørk sjokolade! Mmmmm... *savne*

Etter maten fikk Daniel problemer med magen.. Han ble litt dårlig, så vi gikk opp på rommet der han slappet litt av og drakk litt vann og sånt og så gikk det etterhvert over.. Men jeg gikk glipp av dansen da, så det var litt kjipt. Men jeg ville heller passe på gutten min som tross alt var grunnen til at jeg var der i det hele tatt :) Litt må en jo gi tilbake også ;)

Når Daniel ble bedre, kom alt for mange opp på vårt rom.. Daniel sa seg villig til å ha nachspiel, noe jeg var litt kritisk til, men alt i alt så gikk det vel greit.. Det ble en del klager på oss og sånt, så vaktene kom i 2/3 tiden og hev ut folk, og da la vi oss i senga og bare koste etter en laaaang ogk jempe kjekk dag :)

Håper jeg har fått med meg det viktigste nå, hvis ikke er det bare til å spørre om mer detaljer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For tiden så føler jeg meg heldig :)

Var nettopp på gardeballet, og så nå i helgen så kom kjæreten hjem, bare for å være med meg i en dag, for å så reise tilbake til Oslo å så komme tilbake igjen på onsdag :) Er ikke mange som ville gjort det ;)

Men så tror jeg også kanskje at han begynner å savne veldig hjem. Nå har aldri jeg vært i militæret, så jeg kan ikke sette meg i den situasjonen, men nå tror jeg at jeg hadde vært dritt lei.

Nå har han 3 og en halv måned igjen ca, noe som vil si at han har vært der i ca8 mnder eller noe, og da gleder en seg vel masse til å komme hjem. Typen min er ihvertfall en fyr som HATER rutiner, og nå gjør de bare det samme hele tiden, så han holder på å gå på veggen. Og hvis jeg holdt på å gå på veggen hele tiden, så tror jeg søren meg jeg og at jeg hadde sittet på toget i 8 timer for å treffe kjæresten min, om det så bare var for noen få timer. Han sier at alt er bedre enn å kjede seg i leir. Stakkars..

På den andre siden, min side, så begynner fotballsesongen å nærme seg med stoooooooormskritt! Jeg gleder meg som en liten unge, selvom jeg fortsatt, ifølge min mor, er en unge. Nå på torsdag skal jeg få spille min første kamp for sesongen og jeg kan ikke fortelle hvor mye jeg gleder meg! Problemet er nok at jeg gleder meg for mye, så jeg trenger å få en utladning på trening i morgen for å så bygge opp energien igjen på onsdag. Men alle som gidder, må sitte å heie på meg på torsdags ettermiddag ihvertfall :sjarmor:

Vel.. Håper noen tar interesse av dagboken min snart da... :sjenert:

*Prinsessa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!

Titter innom her også jeg, visste ikke at du hadde dagbok!

Er du fra stavanger? Aldri vært der, men dialekta derfra er bare helt nyyyydelig ;)

Koselig at du har det så bra med kjæresten din, men synd han er i militæret.. Men er vel ikke lenge igjen ?

Ha en fortsatt fin tirsdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koslig gardeball da :)

Du høres så forelska ut :-D 

:vinke:

Tjihi :) Thanks :) Skulle nesten tro at en var over det stadiet etter 3 år sammen? :P Men er kanskje nooe annet når han er langt borte og jeg bare ser ham av og til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!

Titter innom her også jeg, visste ikke at du hadde dagbok!

Er du fra stavanger? Aldri vært der, men dialekta derfra er bare helt nyyyydelig ;)

Koselig at du har det så bra med kjæresten din, men synd han er i militæret.. Men er vel ikke lenge igjen ?

Ha en fortsatt fin tirsdag! :)

Du må jo komme til Stavanger! Stavanger er Norges navle ;) Heheh.

Typen har i dag 3 og en halv måned igjen :) Hvis alt går som det skal da.. Typisk hvis de slipper senere enn det de har fått beskjed om da ;) men krysser fingrene for at han kommer hjem 5 juli :)

Du må for all del ha en fin kveld videre du og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo komme til Stavanger! Stavanger er Norges navle ;) Heheh.

Typen har i dag 3 og en halv måned igjen :) Hvis alt går som det skal da.. Typisk hvis de slipper senere enn det de har fått beskjed om da ;) men krysser fingrene for at han kommer hjem 5 juli :)

Du må for all del ha en fin kveld videre du og :)

Tror jeg må det! Er bare det at jeg har en tendens til å være litt treg på akkurat det området ... :sjenert:

Søtt at dere er like forelsket etter tre år, håper jeg og kjæresten blir slik også!

3 1/2 måned er jo ikke så lenge da, selv om det er mer enn lenge nok! Forstår deg veldig godt- hadde blitt gal om jeg måtte bo uten han .. men jeg har blitt altfor vant til å ha han i umiddelbar nærhet ;) Krysser fingrene for at han kommer hjem 5 juli jeg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må det! Er bare det at jeg har en tendens til å være litt treg på akkurat det området ... :sjenert:

Søtt at dere er like forelsket etter tre år, håper jeg og kjæresten blir slik også!

3 1/2 måned er jo ikke så lenge da, selv om det er mer enn lenge nok! Forstår deg veldig godt- hadde blitt gal om jeg måtte bo uten han .. men jeg har blitt altfor vant til å ha han i umiddelbar nærhet ;) Krysser fingrene for at han kommer hjem 5 juli jeg også! :)

Den beste tiden å være i Stavanger på, er uten tvil om sommeren. Helst under sandvolleyballen eller Glad maten, for da er det skikkelig liv i hele byen :) Skikkelig stemning :-D Skal med glede dra deg med rundt på alle de morsomme tingene ;)

Jeg tror nok at jeg fortsatt føler meg forelsket fordi han er så mye borte og er sjeldent hjemme og så når han da kommer hjem, så er jeg akkurat som en liten fjortiss igjen som kan ligge å kose og kysse hele dagen ;) hehe. Du gror litt utav det når du ser typen hele tiden.. Det gjorde ihvertfall vi før han reiste :)

Så gjenstår det å se hvordan det blir når han kommer hjem igjen da.. Kan være at det blir heeeelt annerledes igjen da, siden vi skal flytte sammen å greier.. Tror ikke det blir sååååå mye kosing etter noen uker/måneder :)

Hvordan holder dere ut sammen? ;) Føler at det er så mange som blir sammen, flytter inn sammen og går på en smell. Er litt redd for at det skal skje med meg og.. Men hellepelle.. Jeg har 3 måneder igjen å bekymre meg på ;) tjihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den beste tiden å være i Stavanger på, er uten tvil om sommeren. Helst under sandvolleyballen eller Glad maten, for da er det skikkelig liv i hele byen :) Skikkelig stemning :-D Skal med glede dra deg med rundt på alle de morsomme tingene ;)

Jeg tror nok at jeg fortsatt føler meg forelsket fordi han er så mye borte og er sjeldent hjemme og så når han da kommer hjem, så er jeg akkurat som en liten fjortiss igjen som kan ligge å kose og kysse hele dagen ;) hehe. Du gror litt utav det når du ser typen hele tiden.. Det gjorde ihvertfall vi før han reiste :)

Så gjenstår det å se hvordan det blir når han kommer hjem igjen da.. Kan være at det blir heeeelt annerledes igjen da, siden vi skal flytte sammen å greier.. Tror ikke det blir sååååå mye kosing etter noen uker/måneder :)

Hvordan holder dere ut sammen? ;) Føler at det er så mange som blir sammen, flytter inn sammen og går på en smell. Er litt redd for at det skal skje med meg og.. Men hellepelle.. Jeg har 3 måneder igjen å bekymre meg på ;) tjihi :)

De fleste byer er vel best om sommeren? Hm, kunne virkelig tenkt meg til stavanger! *mase på kjæreste eller venninne* ;) "Glad maten" ? Hva er det, matfestival eller noe sånt? Pass deg før jeg tar deg på ordet ;)

Du har nok et poeng der, blir jo annerledes når man ser hverandre så sjeldent. Tror ikke jeg hadde taklet det der så veldig bra jeg- iallfall ikke når jeg er vant til å se kjæresten mange timer hver dag. Glad han slapp militæret ;)

Hvordan vi holder ut? Hm, vel ... vi har hver våre ting da- tilbringer ikke all tiden vår sammen, har egne hobbyer. Sjeldent at jeg føler jeg ser han for mye så jeg blir lei- men så går jeg skole og han jobber da- så vi ser hverandre aldri 24timer i døgnet.

Er nok lett å flytte sammen å gå på en smell. Men da har man sannsynligvis flyttet sammen for tidlig og ikke kjent personen godt nok. Ikke vet jeg, jeg har heldigvis aldri gjort det. Oppdaget ikke noen nye, fæle sider av kjæresten etter at vi flyttet sammen- selv om vi bare hadde vært sammen et halvt år ..

Du trenger ikke bekymre deg enda, nei ;) Og når det skjer så går det nok veldig bra!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste byer er vel best om sommeren? Hm, kunne virkelig tenkt meg til stavanger! *mase på kjæreste eller venninne* ;) "Glad maten" ? Hva er det, matfestival eller noe sånt? Pass deg før jeg tar deg på ordet ;)

Du har nok et poeng der, blir jo annerledes når man ser hverandre så sjeldent. Tror ikke jeg hadde taklet det der så veldig bra jeg- iallfall ikke når jeg er vant til å se kjæresten mange timer hver dag. Glad han slapp militæret ;)

Hvordan vi holder ut? Hm, vel ... vi har hver våre ting da- tilbringer ikke all tiden vår sammen, har egne hobbyer. Sjeldent at jeg føler jeg ser han for mye så jeg blir lei- men så går jeg skole og han jobber da- så vi ser hverandre aldri 24timer i døgnet.

Er nok lett å flytte sammen å gå på en smell. Men da har man sannsynligvis flyttet sammen for tidlig og ikke kjent personen godt nok. Ikke vet jeg, jeg har heldigvis aldri gjort det. Oppdaget ikke noen nye, fæle sider av kjæresten etter at vi flyttet sammen- selv om vi bare hadde vært sammen et halvt år ..

Du trenger ikke bekymre deg enda, nei ;) Og når det skjer så går det nok veldig bra!:)

Hehe. Jeg er sånn som bekyrer seg for mye over ting jeg ikke trenger å bekymre meg for egentlig.

Når vi flytter sammen, så kommer jeg til å gå på skole, han kommer til å jobbe og begge to trener utenom, så vi kommer ikke til å se hverandre hele tiden vi heller. Tror det egentlig bare er bra, for han hadde nok gått meg litt på nervene hadde han vært rundt med 24/7.. Akkurat når han er i Oslo, ønsker jeg jo ikke annet enn å se ham 24/7 ;) hehe :)

Men jeg tror nok lt skal gå bra :) Etter 3 år så kjenner jeg til de "ekle" uvane hans ;) hehe. Tror ikke det blir noen store overraskelser og jeg er sikker på at når vi bare har kommet til ro, så kommer det til å gå kjempe bra :-D

Altså.. Jeg måtte jo le litt i stad når jeg leste, for jaa... Glad maten er mat festival ;) Hehe. Det er en hel haaaaug med boder rundt hele Vågen med masse god mat :) Noe er selvfølgelig overpriset, men mye er helt greit priset og smaker himmelskt :) Det er ihvertfall ett av høydepunkta om sommeren ;) Er deilig å sitte på Hansenhjørna å ta ett pr pils mens en ser på livet i byen og bare slapper av med gode, morsomme venner -;)

Nå gleder jeg meg bare alt for mye til sommeren :-D whiiiiiiiii :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På torsdag spilte jeg min første kamp dette året, noe som var helt fantastisk! Jeg har vært klar siden årskifte og trent mer og bedre enn jeg har gjort på lenge. Var kanon deilig å endelig starte opp og så spille en god kamp :)

Snart er det semifinale, og der bør vi greie å komme oss videre til finale, og det blir ennå gøyere igjen :-D

Ellers så er jeg litt sinna i dag.. Sikkert veldig få som forstår dette, men Rangvald Soma har gått til Viking og Viking har mistet Bjørn Dahl, noe jeg synes er trist. Samtidig mister nok Alexander Gabrielsen midtstopper plassen sin, en plass hn hadde fortjent skikkelig i år! Menmen.. Bare litt kluss frem og tilbake for dem som gidder å bry seg ;) Hvis noen er intressert i fotball og har kjennskap til dette, så bare si deres mening. Jeg synes det er vl og bra a vi får en god spiller, men jeg håpet så mye at Gabielsen endelig skulle slå gjennom :)

Men så har jeg typen hjemme nå :-D Føler jeg nestn ikke har sett ham mens han har vært hjemme, så jeg er litt vemodig for det og :P Hehe. Skulle egentlig tro at jeg var nestenmega deppa, men det er jeg ikke :-D Jeg har det veldig flott, jeg bare vil ha masse oppmerksomhet ;) tjihi. Jeg er i følge min kjære ei tøysejente, så jeg får vel begynne å bli voksn jeg og snart ;) Kanskje litt vanskelig når en jobber i barnehage :P heehe :-D

På førstkommende onsdag har typen bursdag og jeg har allerede gitt ham en fotballdrakt, men jeg vil kjøpe noe annet og, så jeg lurte på om noen hadde ett forslag?

Ellers vil jeg ønske alle ei god helg :) Jeg kal tilbake til vinen min nå;) tjihi :)

*Tøysejenta*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hehe. Jeg er sånn som bekyrer seg for mye over ting jeg ikke trenger å bekymre meg for egentlig.

Når vi flytter sammen, så kommer jeg til å gå på skole, han kommer til å jobbe og begge to trener utenom, så vi kommer ikke til å se hverandre hele tiden vi heller. Tror det egentlig bare er bra, for han hadde nok gått meg litt på nervene hadde han vært rundt med 24/7.. Akkurat når han er i Oslo, ønsker jeg jo ikke annet enn å se ham 24/7 ;) hehe :)

Men jeg tror nok lt skal gå bra :) Etter 3 år så kjenner jeg til de "ekle" uvane hans ;) hehe. Tror ikke det blir noen store overraskelser og jeg er sikker på at når vi bare har kommet til ro, så kommer det til å gå kjempe bra :-D

Altså.. Jeg måtte jo le litt i stad når jeg leste, for jaa... Glad maten er mat festival ;) Hehe. Det er en hel haaaaug med boder rundt hele Vågen med masse god mat :) Noe er selvfølgelig overpriset, men mye er helt greit priset og smaker himmelskt :) Det er ihvertfall ett av høydepunkta om sommeren ;) Er deilig å sitte på Hansenhjørna å ta ett pr pils mens en ser på livet i byen og bare slapper av med gode, morsomme venner -;)

Nå gleder jeg meg bare alt for mye til sommeren :-D whiiiiiiiii :-D

Hei hei :)

Da er vi to- jeg kan være forferdelig flink til å bekymre meg unødvendig jeg også. Og så blir jeg lett stresset .. Tror nok alle par hadde blitt lei av hverandre om de så hverandre 24/7 da

Matfestival høres gøy ut;) men det må sies at jeg er kresen ...

Alt det du skrev om fotball (tror det var fotball) gikk inn ene eh ... øyet? og ut det andre :ler: Fotball er ikke helt min ting, aldri greid å interessere meg for sport.

Men nå må du gå og kose deg med kjæresten! ;)

Kos deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann :)

Har du hatt en fin og avslappende helg? det har ikke jeg :ler:

Sikkert kost deg gløgg ihjel med kjæresten, håper jeg? ;)

Ang. gave til kjæresten din ... hm. litt vanskelig når jeg ikke vet hva han liker.

Antar han har billetter til de kampene han vil se i år- så det er vel ikke aktuelt..

Kan du ikke fortelle meg hvilke andre interesser han har, så kan jeg prøve å finne ut hva du kan gi han :)

F.eks siden han er i militæret så kan du ta et bilde av deg selv og sette i en fin ramme, eller sånn "snøkule". Så har han noe fint å se på mens han er borte fra deg;) Eller du kan ta et litt mer utfordrende bilde :sjarmor:

Du får ha en fortsatt (forhåpentligvis) fin dag! :klem:

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste dagene har vært middelmådige. Jeg har hatt to dager der jeg har følt at jeg gjør alt så godt jeg kan, men at det ikke er nok for noen. Og når en har sånne dager, så gidder en ikke gjøre noe som helst å blir bare sur. Hater å ha det sånn!

Så må jeg komme med en avsløring... Jeg er snopoholiker.. Jeg greier ikke å slutte å spise snop og jeg vet ikke hvordan jeg skal kontrollere meg selv.

Det finnes maaaange mange eksperter som sier at en skal bytte ut snop med frukt, og jeg ELSKER frukt. Epler, appelsiner, druer, kiwi og banan er det beste, og om sommeren er også melon, jordbær og moreller favoritter, men selvom jeg spiser meg aldri så mett på frukt, så har jeg fortsatt lyst på snop! Noen som har noen andre supertips om hvordan jeg skal kutte ut snopet?

Og så er fotballsesongen mer eller mindre i gang nå, og jeg ser ikke lyst på situasjonen. Vi skal spille i første divisjon, og vi har 4 sentrale spillere som ikke er i form. Og da har vi heller lite å stille opp med mot de beste lagene i serien vår. Men jeg gleder meg fordiom :) Det er alltid spesielt å spille kamper og jeg får alltid en god følelse og ett kick av å gå på banen å starte kampen.

Ellers så kommer loverboy hjem om en uke og skal være hjemme ett par dager :) Blir kjempe kjekt å ha ham hjemme, men jeg er litt sinna på Garden, for nå har de hatt to langpermer på en måned og da får de ikke flere langpermer før de er ferdige i juli. Det vil si 2 måneder der jeg bare får sett ham i helger; han kommer hjem natt til lørdag og må ta toget i 3 tiden på ettermiddagen på søndagen, altså ikke en hel helg en gang, og det er kjempe kjipt i to måneder.. :sur: Kan ikke militæret ta hensyn til oss som bryr oss om guttene våre og vil ha dem hjem oftere? :sjarmor: tjihi :)

Neste uke er det påskeferie, og da kommer godjentene mine hjem :-D Det blir nok en liten jentenkveld med masse god mat og god drikke og MASSE MASSE sladder ;) Vi er litt sånn.. Sladrette.. :sjenert: Men jeg gleder meeeeg :-D

Bare litt oppdatering på mitt spennendes liv :erter:

*prinsessa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann :)

Har du hatt en fin og avslappende helg? det har ikke jeg :ler:

Sikkert kost deg gløgg ihjel med kjæresten, håper jeg? ;)

Ang. gave til kjæresten din ... hm. litt vanskelig når jeg ikke vet hva han liker.

Antar han har billetter til de kampene han vil se i år- så det er vel ikke aktuelt..

Kan du ikke fortelle meg hvilke andre interesser han har, så kan jeg prøve å finne ut hva du kan gi han :)

F.eks siden han er i militæret så kan du ta et bilde av deg selv og sette i en fin ramme, eller sånn "snøkule". Så har han noe fint å se på mens han er borte fra deg;) Eller du kan ta et litt mer utfordrende bilde :sjarmor:

Du får ha en fortsatt (forhåpentligvis) fin dag! :klem:

Jeg hadde ei kjempe kjekk helg med kjæresten :) Det er like deilig å ha ham hjemme hver gang uansett hva som skjer :-D

Typen liker pc og film og fotball.. Men jeg gidder ikke gi ham film.. Han har sånn 400 filmer.. Han og familien that is ;) Men tenkte kanskje jeg skulle se om fant noe søtt :) (snop som jeg kan spise :sikle: ) neida.. jeg har ingen anelse..

Når det gjelder bilde, så har han bilder av meg, men jeg har fått vite av andre kamerater som har vært i militæret tidligere at det kan være flaut å ha bilde med ramme osv. Mange har faktisk blitt "mobba" og erta pga det. Livet i militæret er visst nok veldig hardt ;)

Laget en scrapbook til ham til jul, men den ville han på død og liv ikke ha med til Oslo, så det sier kanskje litt ;) Og der er faktisk nesten mer om hans liv uten meg, så det burde ikke være noe å skjems over en gang.. Men men... Boys will be boys... ;)

Men tusen takk for tipset :)

Håper du har hatt ei fin helg :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...