Gå til innhold

mixci's gale verden...

mixci

Anbefalte innlegg

Tumtitum..

Når en har type som er i militæret ca 10 timer bortevekk, så går dagene utrolig sent av og til. Sånn så idag så var jeg på jobb og tiden kunne ikke gått seinere og etter jobb så har jeg gått og telt ned timene til min kjære kommer med toget. Jeg har fortsatt over en halvtime igjen og det går bare seinere og seinere. Kunne godt hatt ei uke som gikk super fort der jeg ikke hadde tid til å tenke på ham og savne ham i det hele tatt.. Det er drømmen ;)

Ellers så skal vi i 20 årsdag i morgen, og toppen jeg skulle ha på meg er borte.. Av en eller annen rar grunn så er den hos ei venninne av meg og hun er selvfølgelig i Oslo denne helgen, så da får jeg ikke bruke den i morgen.. Sukk.. Og jeg som ville være så flott for typen.. Menmen :)

God kveld alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thanks Lipstick :D

Nå er helgen forbi, uheldigvis, men heldigvis bare få dager igjen til ny helg :)

Nedtelling så det holder. Vil ikke på jobb resten av uka heller. Vil bare ligge hjemme på sofaen under dyna med laptopen og koooose meg.. Men neida.. Springe rundt med masse småunger og underholde dem.. Sjæææmpeh gøy.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kjedelig helg.. Ingenting som skjer når alle er borte.

Sitter å prøve å lete frem en rimelig Malta tur for 8 personer. Håper det ikke kræsjer med skolen og at det blir noe av. Vil ha en sommer med sol sol sol, er ikke så glad i alt regnet som pleier å dale ned i Stavanger.

Noen som har vært på Malta og har noen tips? Setter pris på all tilbakemelding ihvertfall :)

Og så var det snart OL og da :D Tror jeg må sykemelde meg i to uker. Hehe :) Håper det blir litt gull på oss denne gangen og, og at det blir ett spennendes OL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maltatur blir sikkert topp!

Kunne tenkt meg å reist bort fra styggeværet for en stund selv ;) 8 personer kan jo bli billig det! Kanskje dere finner en rimelig leilighet?

God mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooh. I dag smilte verden til meg ihvertfall :) Etter mye om og men så har jeg vikarjobb frem til midten av mars! Har ikke hatt noe fast på lenge, bare en dag her og en dag der, så nå endelig vet jeg hva jeg går til hver dag :)

Og sååå ringte typen min og sa at det kunne være at mest sannsynlig så kommer han hjem denne helgen, neste helg og helgen etter det :) Det er 3 helger på rad og det har aaaaaldri skjedd før :D Jeg er overlykkelig!! Denne dagen kunne bare vært bedre om det hadde vært litt mindre regn ;) Men ett sånt ønske går aldri i oppfyllelse i denne byen..

Nå er det snart fotballtrening :) Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maltatur blir sikkert topp!

Kunne tenkt meg å reist bort fra styggeværet for en stund selv ;) 8 personer kan jo bli billig det! Kanskje dere finner en rimelig leilighet?

God mandag :)

Jeg vil ikke bo i leilighet med familien min på ferie :P Kan godt ha broren min boende på rom med meg og typen, men ikke i samme leilighet som foreldrene mine og søstera mi.. Det skal være en avslappende ferie :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...

Føle rjeg bare skriver til meg selv her og at mi dagbok er den mest uintressante på hele forumet.. Hvordan kan jeg sprite den opp litt mer folkens? Trenger litt tips og råd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Vel.. Har hatt en intens kjolejakt de siste ukene, men finner lite.. Stavanger er tydligvis ikke en kjole by ;) Har en kjole (litt dyr :( ), men har funnet en kjolebutikk til, så jeg skal innom der etter jobb i morgen og se hva som er der...

Utenom det har jeg ikke peiling på tilbehør.. Kan jo ikke se etter så mye når jeg ikke vet hvordan kjolen er heller ;)

Utenom det er vel det meste ordnet.. Fly til og fra, hotell, bilettene.. Ekstra drikke tar vi når det nærmer seg ;) Bare 25 dager igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojj så spennende...

Få høre da hvis det skjer noe:)

Hvis du legger link til dagboka i signaturen din så kommer nok litt flere innom;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Hadde det en gang, men fikk beskjed om at bare superduper medlem kan ha signatur og avatar (eller hva det nå heter ;) ) Er ikke så lett da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk.. I dag er det Valentines Day og det er snakk om det overalt og reklame over alt og alle forteller om hva som har skjedd med dem på denne fantastiske dagen!

For single så er ikke dette gøy i det hele tatt, det er jeg sikker på. Selv er jeg ikke singel, men typen min er i militæret og derfor føler jeg meg "singel" på denne dag. Det er ikke særlig gøy å høre om den romantiske middagen som ble møtt deg når du kom hjem fra jobb, det er ikke gøy å høre om rosene som ventet på deg på jobb, det er ikke gøy å høre om noe romantisk når du vet at du ikke selv får opplevd det av forskjellige grunner. Jeg synes det er ekstra vanskelig med tanke på at jeg har typen, men får ikke opplevd det fordi han er vekke. Da er det en mager trøst at jeg vet at han kommer hjem på fredag med en liten oppmerksomhet til meg siden han ikke kunne være med meg i dag.

Akkurat nå føles det som en mager trøst, selvom det ikke er det.. Rett og slett fordi jeg virkelig skulle ønske jeg hadde ham ved min side i dag. Og det er på dager som denne og som merkedager at savnet er verst. Bursdagen min i år var den mest ensomme jeg noen gang har hatt, 3 årsdagen vår blir feira på telefonen... Det er vanskelig å svelge, men jeg prøver å se lyst på det.. Det er bare litt over 4 måneder til vi kan starte ett liv sammen, så jeg får heller bare glede meg til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Nå er det 6 dager igjen til det store Gardeballet. Kjolen er hos sydamen som skal fikse kjolen min, så den skal være helt ferdig på tirsdag. Gleder meg til å ha den i hus :D

Utenom å ha kjolen på plass, så fant jeg faktisk en veske som passer til kjolen. Er utrolig nok samme farge, og det er det sjeldent jeg finner :D Sko er også på plass, ikke for høye, men heller ikke for lave. Trenger noe med litt høyde siden jeg er petit ;)

Det eneste som mangler helt nå er hva jeg skal gjøre med håret. Jeg ringte rundt til noen "nasjonale" frisører for å forhøre meg om priser, og for å sitte hos frisøren i 1 time, så var det billigste jeg kunne finne 800 kr. Siden jeg ikke kjenner til frisører i Oslo, så er det ikke så lett å ringe rundt heller. De må jo tross alt være litt i nærheten av hotellene å sånt slik at jeg kan finne lett frem. Er ikke akkurat lommekjent i Oslo for å si det sånn ;)

Noen som har noen gode frisør tips?

utenom det så er gutten min på øvelse langt bortevekk i skauen.. Nærmere bestemt Kongsberg. Siden jeg ikke kjenner til den byen og bare vet at det er på Østlandet og at typen min skal være der ei uke uten å snakke med meg, så er det i skauen ;) Gleder meg til å få ham tilbake til sivilisasjonen på onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare to dager til jeg reiser til Oslo og tre dager til ballet.

Sålangt har jeg

*Kjole

*Sko

*Veske

*Sminke

*Frisørtime

Men mangler;

*Bh med innlegg (for å fylle opp tomrommet :P kan ikke si jeg har så mye pupper at det gjør noe ;) )

*Smykke/øredobber o.l

*Strømpebukse

Mangler jeg noe da mon tro?

Føler det er noe jeg magnler... Sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Hadde det en gang, men fikk beskjed om at bare superduper medlem kan ha signatur og avatar (eller hva det nå heter ;) ) Er ikke så lett da...

Joda, du kan ha både avatar og signatur! Avatar kan du finne her, og dagbok-signatur har du fått pm om. ;) Avatar er sånn bilde, sånn som jeg har Claire Danes fra "Rome og Julie", Grace ha, ja, Grace Kelly. :)

Hadde du vært supermedlem kunne du hatt bilde i siganturen din, nå kan du bare ha linker og tekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aaaaha... Da missforstod jeg litt :) Men gurimalla for en koselig melding på denne gråe Stavangerdagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du, hvordan går det med kjæresten din???

Han har forhåpentligvis ikke frostskader håper jeg?!?!?!

Nå nærmer det seg virkelig med stormskritt, virket jo greit det du hadde klart. Hvilken frisør har du endt opp med?

Håper du sender et bilde så vi får se altså.. ;)

Lykke til frøkna :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha :) Han var en av de heldige som slapp unna frostskadene ;) Hadde blitt sinna hvis han hadde blitt skada før ballet..

Har fått time en plass som heter Leslie på Byporten. Kjenner du til plassen? Vet ikke helt hva jeg skal forvente fra plassen, hverken når det gjelder pris eller resultat.. Er masse spent... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...